Zelf oktober 2023 een Peugeot 308 gekocht. In het begin toen ik voor de eerste keer kwam kijken leek alles prima in orde. Iedereen leek aardig en behulpzaam. Op de dag van de aankoop van de auto een handtekening gezet om akkoord te gaan met de aankoop. Op dit moment begon het al en werd er ineens verteld dat er maar een sleutel bij de auto werd geleverd, maar dat zou mij maar ongeveer 100 euro extra kosten. Hier toch mee akkoord gegaan, omdat ik dacht voor die 100 euro maken we er geen probleem van. Erg blij natuurlijk met mijn nieuwe auto en kon niet wachten tot ik hem kon ophalen.
Een week later kon ik dan eindelijk de nieuwe auto ophalen. Ik kwam aan en kreeg zo de sleutel in mijn handen gedrukt, er werd naar buiten gewezen en hierna werd er niet veel meer verteld. Bij de auto aangekomen zag ik dat er het eea los zat en dat de afneembare trekhaak niet lot te krijgen was. Bij vragen kwam er een oudere man aan die zei dat er vast ergens in de auto een sleutel moest liggen waarmee de trekhaak losgemaakt kon worden. Als dit niet het geval was moest ik maar zo’n sleutel even zelf gaan kopen. Bij het vragen of de man even mee wilde lopen naar de auto werd er nogal vreemd op gereageerd. Na toch nog een keer vragen of hij mee wilde lopen, liep hij dan toch mee. Hier werd verteld dat hij honderden auto’s per week verkocht en wij niet zo moesten zeuren. Het geen wat loszat werd even snel vastgedrukt en de man ging weer terug naar binnen.
Uiteindelijk de auto meegenomen en direct langs een Peugeot dealer gegaan om het eea na te vragen. Hier kreeg ik te horen dat de kosten voor een tweede sleutel ongeveer 400 euro zouden zijn. Balend en teleurgesteld ging ik weg bij de Peugeot dealer. De dag erna direct contact opgenomen met het autobedrijf Jan Bogert. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat het allemaal niet waar was wat ik hun vertelde en dat er nooit is verteld dat de sleutel maar 100 euro zou gaan kosten. Ik had direct het gevoel dat we er al niet uit zouden gaan komen. Hierna dan toch maar een nieuwe sleutel aangeschaft, omdat dit een vereiste was voor de verzekering.
Nog geen week later breidde de ellende zich uit. Er ging zich problemen voordoen met oa:
Direct een afspraak gemaakt bij de Peugeot Dealer. Ik kon de auto al langs brengen. Net twee weken een nieuwe auto en ik was hem al weer voor drie dagen kwijt. Na drie dagen kon ik de auto ophalen en kreeg ik te horen dat de auto van geen kanten klopte. De volgende dingen moesten worden gerepareerd:
- Navigatie,
- stoelverwarming,
- massagestoelen,
- automatische ruitenwissers,
- Sos knop,
- distributie set,
- kleppensysteem,
- achteruitrijcamera,
- carter vervangen,
- versnellingsbak update en nakijken,
- regen en lichtsensor vervangen.
In totaal zouden de kosten uitkomen op ongeveer 4000 euro.
Ik was erg verbaasd.. ik had namelijk zo’n 600 euro betaald om de gehele auto na te laten kijken en APK te keuren. De medewerkster van de Peugeot dealer vertelde dat de Soso knop, welke niet meer functioneerde een reden is om de auto af te keuren voor de APK.. vond dit erg vreemd aangezien die volgens het autobedrijf een nieuwe APK had?
Zo’n 5 maanden verder en de auto heeft ongeveer twee maanden bij de Peugeot dealer gestaan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen goed functionerende auto. Binnenkort moet mijn auto weer naar de dealer, om het resterende te laten maken.
Meerdere keren met het bedrijf bellen heeft niks opgeleverd. Dit heb ik dan ook maar opgegeven.
Heel veel spijt dat ik hier een 4 jaar oude auto, met nog geen 100.000km op de teller heb gekocht. 18000 euro aan een hoop ellende uitgegeven. Veel mooie praatjes hebben de medewerkers van het autobedrijf. Ik zou er zeker nooit meer een auto kopen. Ik raad het dan ook niemand aan.
Foto’s die zijn bijgevoegd zijn de facturen van de reparatie.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hans
|
Vooraf twee keer gebeld over een auto op hun site, omdat ik van ver moet komen. Beide keren is er tegen me gelogen, waardoor ik voor Jan met de korte achternaam kwam.
Één van de vragen was of ik een proefrit kon maken. 'Natuurlijk' was het antwoord. Maar toen ik aankwam zeiden ze dat het eigenlijk niet kon, want anders moesten ze de auto opnieuw poetsen. Echt bizar voor een autobedrijf. Na een huis is een auto de meestal de duurste aankoop die je doet. Dan MOET je gewoon proefrijden.
Na mijn ervaring een (eerlijke) review geplaats op een andere beoordelingssite. Daar waren ze blijkbaar niet van gediend, want binnen een half uur had ik opeens 10 gemiste oproepen binnen ca. 5 minuten tijd van dit bedrijf. Dat voelt nogal intimiderend. Gelukkig had ik mijn telefoon niet bijdehand op dat moment.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rob
|
tweedehands auto gekocht, na 1 week al met STUKKEN langs de weg.
na nog geen 500km met de auto die we hier hadden gekocht stonden we al met pannen langs de weg...
Bij garage Bogert vinden ze dit normaal en beweren ze dat wij maar voor de kosten op moeten draaien.
Vreemde garage zonder gevoel voor klanttevredenheid.
mijn advies: GEEN ZAKEN DOEN met deze club
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
B. Eshuis
|
teleurstelling. Oliepomp stuk bij een auto van vier jaar oud; gevolgschade is dat ook de turbo stuk is. Klant schakelt eigen garage in eigen regio in voor afslepen en reparatie. Minpunten: Jan Bogert is na herhaald verzoek niet bereid tot enige vorm van coulance. Juridisch terecht, maar bepaald NIET KLANTVRIENDELIJK.
4 Reviews Plaats review
T
|Koop hier geen auto.
Zelf oktober 2023 een Peugeot 308 gekocht. In het begin toen ik voor de eerste keer kwam kijken leek alles prima in orde. Iedereen leek aardig en behulpzaam. Op de dag van de aankoop van de auto een handtekening gezet om akkoord te gaan met de aankoop. Op dit moment begon het al en werd er ineens verteld dat er maar een sleutel bij de auto werd geleverd, maar dat zou mij maar ongeveer 100 euro extra kosten. Hier toch mee akkoord gegaan, omdat ik dacht voor die 100 euro maken we er geen probleem van. Erg blij natuurlijk met mijn nieuwe auto en kon niet wachten tot ik hem kon ophalen.
Een week later kon ik dan eindelijk de nieuwe auto ophalen. Ik kwam aan en kreeg zo de sleutel in mijn handen gedrukt, er werd naar buiten gewezen en hierna werd er niet veel meer verteld. Bij de auto aangekomen zag ik dat er het eea los zat en dat de afneembare trekhaak niet lot te krijgen was. Bij vragen kwam er een oudere man aan die zei dat er vast ergens in de auto een sleutel moest liggen waarmee de trekhaak losgemaakt kon worden. Als dit niet het geval was moest ik maar zo’n sleutel even zelf gaan kopen. Bij het vragen of de man even mee wilde lopen naar de auto werd er nogal vreemd op gereageerd. Na toch nog een keer vragen of hij mee wilde lopen, liep hij dan toch mee. Hier werd verteld dat hij honderden auto’s per week verkocht en wij niet zo moesten zeuren. Het geen wat loszat werd even snel vastgedrukt en de man ging weer terug naar binnen.
Uiteindelijk de auto meegenomen en direct langs een Peugeot dealer gegaan om het eea na te vragen. Hier kreeg ik te horen dat de kosten voor een tweede sleutel ongeveer 400 euro zouden zijn. Balend en teleurgesteld ging ik weg bij de Peugeot dealer. De dag erna direct contact opgenomen met het autobedrijf Jan Bogert. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat het allemaal niet waar was wat ik hun vertelde en dat er nooit is verteld dat de sleutel maar 100 euro zou gaan kosten. Ik had direct het gevoel dat we er al niet uit zouden gaan komen. Hierna dan toch maar een nieuwe sleutel aangeschaft, omdat dit een vereiste was voor de verzekering.
Nog geen week later breidde de ellende zich uit. Er ging zich problemen voordoen met oa:
- Navigatie,
- stoelverwarming,
- massagestoelen,
- automatische ruitenwissers,
- Sos knop.
Direct een afspraak gemaakt bij de Peugeot Dealer. Ik kon de auto al langs brengen. Net twee weken een nieuwe auto en ik was hem al weer voor drie dagen kwijt. Na drie dagen kon ik de auto ophalen en kreeg ik te horen dat de auto van geen kanten klopte. De volgende dingen moesten worden gerepareerd:
- Navigatie,
- stoelverwarming,
- massagestoelen,
- automatische ruitenwissers,
- Sos knop,
- distributie set,
- kleppensysteem,
- achteruitrijcamera,
- carter vervangen,
- versnellingsbak update en nakijken,
- regen en lichtsensor vervangen.
In totaal zouden de kosten uitkomen op ongeveer 4000 euro.
Ik was erg verbaasd.. ik had namelijk zo’n 600 euro betaald om de gehele auto na te laten kijken en APK te keuren. De medewerkster van de Peugeot dealer vertelde dat de Soso knop, welke niet meer functioneerde een reden is om de auto af te keuren voor de APK.. vond dit erg vreemd aangezien die volgens het autobedrijf een nieuwe APK had?
Zo’n 5 maanden verder en de auto heeft ongeveer twee maanden bij de Peugeot dealer gestaan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen goed functionerende auto. Binnenkort moet mijn auto weer naar de dealer, om het resterende te laten maken.
Meerdere keren met het bedrijf bellen heeft niks opgeleverd. Dit heb ik dan ook maar opgegeven.
Heel veel spijt dat ik hier een 4 jaar oude auto, met nog geen 100.000km op de teller heb gekocht. 18000 euro aan een hoop ellende uitgegeven. Veel mooie praatjes hebben de medewerkers van het autobedrijf. Ik zou er zeker nooit meer een auto kopen. Ik raad het dan ook niemand aan.
Foto’s die zijn bijgevoegd zijn de facturen van de reparatie.
Hans
|Vooraf twee keer gebeld over een auto op hun site, omdat ik van ver moet komen. Beide keren is er tegen me gelogen, waardoor ik voor Jan met de korte achternaam kwam.
Één van de vragen was of ik een proefrit kon maken. 'Natuurlijk' was het antwoord. Maar toen ik aankwam zeiden ze dat het eigenlijk niet kon, want anders moesten ze de auto opnieuw poetsen. Echt bizar voor een autobedrijf. Na een huis is een auto de meestal de duurste aankoop die je doet. Dan MOET je gewoon proefrijden.
Na mijn ervaring een (eerlijke) review geplaats op een andere beoordelingssite. Daar waren ze blijkbaar niet van gediend, want binnen een half uur had ik opeens 10 gemiste oproepen binnen ca. 5 minuten tijd van dit bedrijf. Dat voelt nogal intimiderend. Gelukkig had ik mijn telefoon niet bijdehand op dat moment.
Rob
|tweedehands auto gekocht, na 1 week al met STUKKEN langs de weg.
na nog geen 500km met de auto die we hier hadden gekocht stonden we al met pannen langs de weg...
Bij garage Bogert vinden ze dit normaal en beweren ze dat wij maar voor de kosten op moeten draaien.
Vreemde garage zonder gevoel voor klanttevredenheid.
mijn advies: GEEN ZAKEN DOEN met deze club
B. Eshuis
|teleurstelling. Oliepomp stuk bij een auto van vier jaar oud; gevolgschade is dat ook de turbo stuk is. Klant schakelt eigen garage in eigen regio in voor afslepen en reparatie. Minpunten: Jan Bogert is na herhaald verzoek niet bereid tot enige vorm van coulance. Juridisch terecht, maar bepaald NIET KLANTVRIENDELIJK.