jack & Jones, goede winkel qua collectie en uitstraling. Leuke (modische) artikelen voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader voor jongens en mannen die er leuk willen zien. Kwalitatief niet aan de top, maar altijd beter dan de Zara en een collectie die goed aansluit op de west/ noord Europese herenmarkt (en dat komt niet veel voor)
Echter zien we ook hier een service en vriendelijkheid van het aller slechtste niveau. Een (waarschijnlijk) shopmanager die niet begrijpt hoe je klanten benaderd op een sympathieke manier of problemen adequaat en ter plaatse naar tevredenheid van iedereen oplost (respect nul !).
Typisch een voorbeeld waarom consumenten de winkel uitvluchten en online gaan shoppen. Werkelijk een schande voor de gehele middenstand en met name de textiel/modebranche. Als retailformules of middenstanders zich buigen over de problematiek waarom de consument wegblijft uit de winkel en zijn/ haar gedrag aanpast op de hedendaagse koopmogelijkheden; In deze winkel vindt u het voorbeeld hoe het niet moet en waaraan zij kapot gaan. Onprofessioneel, onkundig en honds brutaal zijn hier de sleutelwoorden.
Wilt u ook de positieve kant van het verhaal willen zien, zoekt u mij gerust op bij Linked In. Ons bedrijf geeft vrijwel alle franchise en winkelformules in Nederland advies over hoe je kunt blijven bestaan in retailland. Met deze shopmanager gaat dat zeker niet lukken.
1 Review Plaats review
Gert Takken
|jack & Jones, goede winkel qua collectie en uitstraling. Leuke (modische) artikelen voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader voor jongens en mannen die er leuk willen zien. Kwalitatief niet aan de top, maar altijd beter dan de Zara en een collectie die goed aansluit op de west/ noord Europese herenmarkt (en dat komt niet veel voor)
Echter zien we ook hier een service en vriendelijkheid van het aller slechtste niveau. Een (waarschijnlijk) shopmanager die niet begrijpt hoe je klanten benaderd op een sympathieke manier of problemen adequaat en ter plaatse naar tevredenheid van iedereen oplost (respect nul !).
Typisch een voorbeeld waarom consumenten de winkel uitvluchten en online gaan shoppen. Werkelijk een schande voor de gehele middenstand en met name de textiel/modebranche. Als retailformules of middenstanders zich buigen over de problematiek waarom de consument wegblijft uit de winkel en zijn/ haar gedrag aanpast op de hedendaagse koopmogelijkheden; In deze winkel vindt u het voorbeeld hoe het niet moet en waaraan zij kapot gaan. Onprofessioneel, onkundig en honds brutaal zijn hier de sleutelwoorden.
Wilt u ook de positieve kant van het verhaal willen zien, zoekt u mij gerust op bij Linked In. Ons bedrijf geeft vrijwel alle franchise en winkelformules in Nederland advies over hoe je kunt blijven bestaan in retailland. Met deze shopmanager gaat dat zeker niet lukken.