Bedreiging en lastig vallen. Nadat mijn partner een negatieve beoordeling had gegeven kan ik alleen maar zeggen dat ik blij ben dat wij geen zaken doen met deze driftige man. Zoals te lezen is heeft mijn partner niks verkeerd gezegd in deze beoordeling, dit is precies zoals wij het hebben ervaren. Maar, ineens zag mijn man 5 gemiste oproepen op zijn telefoon van Jack. Ineens ging mijn telefoon, ik liet mijn man opnemen. Jack dreigde dat hij maar beter kon stoppen met die negatieve beoordelingen. Vervolgens zei mijn man dat het precies is zoals hij er mee om is gegaan en dat kan ook ik bevestigen. Mijn man hing de telefoon op en gaf hem weer aan mij. Met Jack was niet te praten. Hij belde nog een keer, nu nam ik op. Deed mijn best om onpartijdig en redelijk te blijven. Hij noemde mijn man kinderachtig en ratelde kwaad aan 1 stuk door. Ik zei hem dat dit geen zin had. Hij wilt de afspraken niet op papier zetten, dus willen wij hem niet voor de klus. Lijkt mij logisch?! Hij bevestigde dat hij daar inderdaad geen zin in had. Prima, dan zoeken wij een ander, geen probleem. Nadat ik dat zei heeft hij nog 3 keer achter elkaar gebeld. 4e keer nam ik op en zei dat als hij mij nog eens zou bellen, ik de politie in zou schakelen. Daarna heeft hij ons met rust gelaten, gelukkig. Ik heb hem echt de kans gegeven, zelfs letterlijk gezeg dat ik had gehoop dat hij wel kon laten zien hoe het moest(afspraken ect.) ivm slechte eerdere ervaringen. Zijn antwoord daarop was letterlijk: Nee, want ik wil niet overal verantwoording voor af leggen. Wat een amateur! Ik laat mij door niemand zo behandelen en laat mij door niemand lastig vallen. Vreselijk jammer dat dit op zo'n manier moet en dat Jack zelfs mensen gaat lastig vallen. Jack, je kunt met kritiek omgaan of je kunt het niet!. Pluspunten: Reageerde snel en de afspraak om de boel te bekijken was snel gemaakt. Minpunten: Zeer onprofessioneel! Wilt geen enkele afspraak op papier zetten.
Gaat dreigen/lastig vallen als je hem niet aanraad.
2.0
Ontevreden klant
|
Zeer ontevreden klant. In het begin was alles mogelijk, maar eenmaal concrete afspraken maken lijkt onmogelijk. Minpunten: Zie bovenstaande.
2.0
Prive
|
Slechte aannemer, komt afspraken niet na!. Bij ons langs geweest om de situatie te bekijken en vervolgens een data afgesproken wanneer hij kan. Als uitloop nog een week extra aangehouden voor geval dat er iets gebeurd, etc. De offerte kregen we al later dan aangegeven en deze bevatte niet alles wat besproken was en wat wij ook op papier hebben aangegeven. Vervolgens gevraagd om een aanpassing van de offerte zodat alles netjes zwart op wit staat en ook voor de data goed te bevestigen zodat we weten waar we mee af zijn. Deze wederom later ontvangen dan besproken en ook weer niet volledig. Tevens was de afgesproken data ook weer een week opgeschoven, terwijl wij direct hebben gezegd dat het zo spoedig mogelijk moest en ook al een week extra als uitloop hadden gegeven. Dit weer gemaild en gevraagd alles op papier te zetten, maar dat kon niet. Hij weigert alles op papier te zetten, maar vraagt wel 70% vooruit!. Minpunten: Wilt afspraken niet op papier zetten
Komt afspraken niet na
Wilt een aanbetaling van 70%!
Als het niet gaat zoals hij het wilt, dan hoeft het niet.
Kortom niet de klant is koning" maar meneer Budding zelf wilt de koning zijn!."
3 Reviews Plaats review
L. Links
|Bedreiging en lastig vallen. Nadat mijn partner een negatieve beoordeling had gegeven kan ik alleen maar zeggen dat ik blij ben dat wij geen zaken doen met deze driftige man. Zoals te lezen is heeft mijn partner niks verkeerd gezegd in deze beoordeling, dit is precies zoals wij het hebben ervaren. Maar, ineens zag mijn man 5 gemiste oproepen op zijn telefoon van Jack. Ineens ging mijn telefoon, ik liet mijn man opnemen. Jack dreigde dat hij maar beter kon stoppen met die negatieve beoordelingen. Vervolgens zei mijn man dat het precies is zoals hij er mee om is gegaan en dat kan ook ik bevestigen. Mijn man hing de telefoon op en gaf hem weer aan mij. Met Jack was niet te praten. Hij belde nog een keer, nu nam ik op. Deed mijn best om onpartijdig en redelijk te blijven. Hij noemde mijn man kinderachtig en ratelde kwaad aan 1 stuk door. Ik zei hem dat dit geen zin had. Hij wilt de afspraken niet op papier zetten, dus willen wij hem niet voor de klus. Lijkt mij logisch?! Hij bevestigde dat hij daar inderdaad geen zin in had. Prima, dan zoeken wij een ander, geen probleem. Nadat ik dat zei heeft hij nog 3 keer achter elkaar gebeld. 4e keer nam ik op en zei dat als hij mij nog eens zou bellen, ik de politie in zou schakelen. Daarna heeft hij ons met rust gelaten, gelukkig. Ik heb hem echt de kans gegeven, zelfs letterlijk gezeg dat ik had gehoop dat hij wel kon laten zien hoe het moest(afspraken ect.) ivm slechte eerdere ervaringen. Zijn antwoord daarop was letterlijk: Nee, want ik wil niet overal verantwoording voor af leggen. Wat een amateur! Ik laat mij door niemand zo behandelen en laat mij door niemand lastig vallen. Vreselijk jammer dat dit op zo'n manier moet en dat Jack zelfs mensen gaat lastig vallen. Jack, je kunt met kritiek omgaan of je kunt het niet!. Pluspunten: Reageerde snel en de afspraak om de boel te bekijken was snel gemaakt. Minpunten: Zeer onprofessioneel! Wilt geen enkele afspraak op papier zetten.
Gaat dreigen/lastig vallen als je hem niet aanraad.
Ontevreden klant
|Zeer ontevreden klant. In het begin was alles mogelijk, maar eenmaal concrete afspraken maken lijkt onmogelijk. Minpunten: Zie bovenstaande.
Prive
|Slechte aannemer, komt afspraken niet na!. Bij ons langs geweest om de situatie te bekijken en vervolgens een data afgesproken wanneer hij kan. Als uitloop nog een week extra aangehouden voor geval dat er iets gebeurd, etc. De offerte kregen we al later dan aangegeven en deze bevatte niet alles wat besproken was en wat wij ook op papier hebben aangegeven. Vervolgens gevraagd om een aanpassing van de offerte zodat alles netjes zwart op wit staat en ook voor de data goed te bevestigen zodat we weten waar we mee af zijn. Deze wederom later ontvangen dan besproken en ook weer niet volledig. Tevens was de afgesproken data ook weer een week opgeschoven, terwijl wij direct hebben gezegd dat het zo spoedig mogelijk moest en ook al een week extra als uitloop hadden gegeven. Dit weer gemaild en gevraagd alles op papier te zetten, maar dat kon niet. Hij weigert alles op papier te zetten, maar vraagt wel 70% vooruit!. Minpunten: Wilt afspraken niet op papier zetten
Komt afspraken niet na
Wilt een aanbetaling van 70%!
Als het niet gaat zoals hij het wilt, dan hoeft het niet.
Kortom niet de klant is koning" maar meneer Budding zelf wilt de koning zijn!."