Zeer, maar dan ook zeer slechte service bij fa Veneboer in Drachten.. Hagman wandelschoenen gekocht. Na 2 maanden de zool los aan de voorkant. Zeer slecht geplakt. Kommentaar van de man achter de balie "dit komt nooit voor en U draagt ze ook teveel". 3 maanden later hetzelfde dit tot 4x toe. Geschreven naar de Hagman fabriek
Kreeg als antwoord dat zij geen zaken doen met Veneboer. Na een jaar voor de 5de keer de zool los maar de garantie is voorbij. Ga nu gewoon naar de schoenmaker geen klachten meer gehad.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.kok
|
Totaal geen service naar de klant toe. Zeer onvriendelijke man achter de balie. Ik koop hier niets meer. Beter naar Bever.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vera
|
Teva sandalen gekocht voor €69,95, eenmaal ontvangen zijn de zolen zwartig van viezigheid.
Nu koop ik regelmatig online schoenen maar zo gedragen heb ik ze nog nooit ontvangen. Ik geef dit aan bij het bedrijf en stuur foto's mee ze geven aan dat het komt door het passen in de winkel. Nogmaals zo vies heb ik een zool nog nooit gezien, ik vraag me af hoe schoon de winkel dan is en wordt er niet gecontroleerd hoe de schoenen de winkel verlaten?
Ik geef aan ze te willen retourneren, ik krijg een adres en bij de sandalen doe ik het verzoek niet alleen het bedrag van de sandalen terug te storten maar ook de gemaakte verzendkosten.
Zojuist het bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening zonder de gemaakte verzendkosten, zonder enig bericht. Erg jammer en geen goed gevoel overgehouden aan deze bestelling.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sophia
|
Ik ga niet in op een welles nietes spelletjes. Want ik heb daar geen ervaring mee. Ik koop nl. niet bij Veneboer. Het is daar veel te duur. Een jaar geleden kocht ik ong. 20 km buiten Drachten huishoudelijke artikelen om te gaan kamperen zoals een waterketel, luchtbed pomp enz. 5 artikelen en de duurste was € 25,- later ben ik eens langs Veneboer gefietst om naar de verschillen in prijs te kijken. We waren € 27 minder kwijt dan wanneer we de aankopen in Drachten hadden gedaan. Dus een model bij Veneboer uitzoeken en elders kopen
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lidewij M
|
Voor 180 euro spullen gekocht bij Veneboer Camping waaronder twee luchtbedden. Een van de twee luchtbedden was defect bij de eerste keer gebruiken, een defect aan het ventiel. Een verschrikkelijke nacht gehad en mijn klacht bij Veneboer neergelegd. Deze legde de schuld direct bij mij neer, ik zou het bed lek gemaakt hebben want die luchtbedden zouden nooit defect uit de doos komen. In plaats van wat begrip voor mijn slechte nacht en een compensatie kreeg ik dus dat te horen. Uiteindelijk na aandringen stelden ze voor mij half het bedrag terug te betalen. Erg vreemd, ik ben hier dan ook niet mee akkoord gegaan, ik wil een volledige compensatie, daar heb ik wettelijk recht op en dit lijkt me, gezien de situatie, niet meer dan redelijk! Nu al een week niets meer van hen vernomen, ik verwacht niet dat ze nog contact opnemen. Ik raad iedereen af zaken te doen met dit bedrijf!
5 Reviews Plaats review
Engelen
|Zeer, maar dan ook zeer slechte service bij fa Veneboer in Drachten.. Hagman wandelschoenen gekocht. Na 2 maanden de zool los aan de voorkant. Zeer slecht geplakt. Kommentaar van de man achter de balie "dit komt nooit voor en U draagt ze ook teveel". 3 maanden later hetzelfde dit tot 4x toe. Geschreven naar de Hagman fabriek
Kreeg als antwoord dat zij geen zaken doen met Veneboer. Na een jaar voor de 5de keer de zool los maar de garantie is voorbij. Ga nu gewoon naar de schoenmaker geen klachten meer gehad.
J.kok
|Totaal geen service naar de klant toe. Zeer onvriendelijke man achter de balie. Ik koop hier niets meer. Beter naar Bever.
Vera
|Teva sandalen gekocht voor €69,95, eenmaal ontvangen zijn de zolen zwartig van viezigheid.
Nu koop ik regelmatig online schoenen maar zo gedragen heb ik ze nog nooit ontvangen. Ik geef dit aan bij het bedrijf en stuur foto's mee ze geven aan dat het komt door het passen in de winkel. Nogmaals zo vies heb ik een zool nog nooit gezien, ik vraag me af hoe schoon de winkel dan is en wordt er niet gecontroleerd hoe de schoenen de winkel verlaten?
Ik geef aan ze te willen retourneren, ik krijg een adres en bij de sandalen doe ik het verzoek niet alleen het bedrag van de sandalen terug te storten maar ook de gemaakte verzendkosten.
Zojuist het bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening zonder de gemaakte verzendkosten, zonder enig bericht. Erg jammer en geen goed gevoel overgehouden aan deze bestelling.
Sophia
|Ik ga niet in op een welles nietes spelletjes. Want ik heb daar geen ervaring mee. Ik koop nl. niet bij Veneboer. Het is daar veel te duur. Een jaar geleden kocht ik ong. 20 km buiten Drachten huishoudelijke artikelen om te gaan kamperen zoals een waterketel, luchtbed pomp enz. 5 artikelen en de duurste was € 25,- later ben ik eens langs Veneboer gefietst om naar de verschillen in prijs te kijken. We waren € 27 minder kwijt dan wanneer we de aankopen in Drachten hadden gedaan. Dus een model bij Veneboer uitzoeken en elders kopen
Lidewij M
|Voor 180 euro spullen gekocht bij Veneboer Camping waaronder twee luchtbedden. Een van de twee luchtbedden was defect bij de eerste keer gebruiken, een defect aan het ventiel. Een verschrikkelijke nacht gehad en mijn klacht bij Veneboer neergelegd. Deze legde de schuld direct bij mij neer, ik zou het bed lek gemaakt hebben want die luchtbedden zouden nooit defect uit de doos komen. In plaats van wat begrip voor mijn slechte nacht en een compensatie kreeg ik dus dat te horen. Uiteindelijk na aandringen stelden ze voor mij half het bedrag terug te betalen. Erg vreemd, ik ben hier dan ook niet mee akkoord gegaan, ik wil een volledige compensatie, daar heb ik wettelijk recht op en dit lijkt me, gezien de situatie, niet meer dan redelijk! Nu al een week niets meer van hen vernomen, ik verwacht niet dat ze nog contact opnemen. Ik raad iedereen af zaken te doen met dit bedrijf!