Echt Super goede service. Klant is Koning bij Jaap de Jonge. Zeer deskundig advies en wij zijn echt grote fan van Jaap de Jonge.????????????????????????????????????????
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Fam. de Kok
|
Dit bedrijf doet niets aan marketing. Ik kwam een half jaar geleden in contact door per ongeluk bij Jaap de Jonge binnen te lopen in plaats van een bedrijf in de buurt. Bij het binnenlopen werd ik goed ontvangen en werd mijn interesse gewekt voor een goed bed. Wat mij opviel was dat het om een gedegen advies ging en geen slechte verkoop praatjes (zoals in de meeste andere bedden winkels het geval is). Ik ben weer weg gegaan, zonder koop intentie. Een half jaar later heb ik er samen met mijn vrouw een toch bed gekocht bij Jaap de Jonge. Zij verkopen het merk Lattoflex. We slapen er nu heerlijk op. Geen spijt van het toevallig binnenlopen in deze zaak. De manier van hun werken is wel ouderwets (zonder marketing) en de eerste indruk bij het binnenlopen. Echter deze onderneming is zeer authentiek en gedegen. Daarbij is de kwaliteit standaard erg hoog. Tevens nog een pluspuntje voor Jaap de Jonge zelf. Deze zit al lang in het vak en slaapt blijkbaar zelf er goed ;) -> een gedegen vakman (ver boven de pensioen leeftijd). Kortom een uniek bedrijf en wij hopen nog erg lang met onze bedden te kunnen doen. Bedankt Jaap de Jonge en zonen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
dirkjan
|
slapen. bed gekocht, matrassen kussen(s) bedbodems. Pluspunten: Wat een geweldige service, alles mochten we proberen , nog niets betalen ,erg goede uitleg, toch gekocht, alle pluspunten doorgegeven aan onze zoon en zijn vrouw. wel wat duurder maar ook hij heeft gekocht bij de de Jonge.
KLASSE. Minpunten: geen idee !!!!!!!!!!!!!!!!!!.
10
Sascha en Rutger Sypkens
|
Service. Wat een service. Een steuntje van de boxspring gebroken en binnen 2 dagen ligt er een nieuw steuntje, nee twee steuntjes, misschien breekt er nog een keer ëën af,
in de bus, en de rekening blijft gewoon in Goes. Slaap lekker, namens Jaap!. Pluspunten: Service, service en kennis. Minpunten: Weet U ze?.
10
fam.Hoogesteger Breda
|
Geweldig advies en ook de invulling ervan. Hier kunnen heel veel ondernemers een puntje aan zuigen.Geweldige vaklieden die uw wensen ook uitvoeren.
Echte ouderwetse service!!
Voor alle mensen die ook echt geld willen uit geven voor een geweldige nachtrust.
Reeds vele jaren Lattoflex fan!
Het summum is het kalmas systeem een aanrader!
8 Reviews Plaats review
Eva
|Echt Super goede service. Klant is Koning bij Jaap de Jonge. Zeer deskundig advies en wij zijn echt grote fan van Jaap de Jonge.????????????????????????????????????????
Fam. de Kok
|Dit bedrijf doet niets aan marketing. Ik kwam een half jaar geleden in contact door per ongeluk bij Jaap de Jonge binnen te lopen in plaats van een bedrijf in de buurt. Bij het binnenlopen werd ik goed ontvangen en werd mijn interesse gewekt voor een goed bed. Wat mij opviel was dat het om een gedegen advies ging en geen slechte verkoop praatjes (zoals in de meeste andere bedden winkels het geval is). Ik ben weer weg gegaan, zonder koop intentie. Een half jaar later heb ik er samen met mijn vrouw een toch bed gekocht bij Jaap de Jonge. Zij verkopen het merk Lattoflex. We slapen er nu heerlijk op. Geen spijt van het toevallig binnenlopen in deze zaak. De manier van hun werken is wel ouderwets (zonder marketing) en de eerste indruk bij het binnenlopen. Echter deze onderneming is zeer authentiek en gedegen. Daarbij is de kwaliteit standaard erg hoog. Tevens nog een pluspuntje voor Jaap de Jonge zelf. Deze zit al lang in het vak en slaapt blijkbaar zelf er goed ;) -> een gedegen vakman (ver boven de pensioen leeftijd). Kortom een uniek bedrijf en wij hopen nog erg lang met onze bedden te kunnen doen. Bedankt Jaap de Jonge en zonen!
dirkjan
|slapen. bed gekocht, matrassen kussen(s) bedbodems. Pluspunten: Wat een geweldige service, alles mochten we proberen , nog niets betalen ,erg goede uitleg, toch gekocht, alle pluspunten doorgegeven aan onze zoon en zijn vrouw. wel wat duurder maar ook hij heeft gekocht bij de de Jonge.
KLASSE. Minpunten: geen idee !!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Sascha en Rutger Sypkens
|Service. Wat een service. Een steuntje van de boxspring gebroken en binnen 2 dagen ligt er een nieuw steuntje, nee twee steuntjes, misschien breekt er nog een keer ëën af,
in de bus, en de rekening blijft gewoon in Goes. Slaap lekker, namens Jaap!. Pluspunten: Service, service en kennis. Minpunten: Weet U ze?.
fam.Hoogesteger Breda
|Geweldig advies en ook de invulling ervan. Hier kunnen heel veel ondernemers een puntje aan zuigen.Geweldige vaklieden die uw wensen ook uitvoeren.
Echte ouderwetse service!!
Voor alle mensen die ook echt geld willen uit geven voor een geweldige nachtrust.
Reeds vele jaren Lattoflex fan!
Het summum is het kalmas systeem een aanrader!