Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij van Trigt. Ik ben zeer tevreden over de service en geleverde werkzaamheden. Op mijn aanraden zijn veel vrienden en familie ook naar van Trigt gegaan, we hadden het er laatst over op een verjaardag. Mijn broer heeft daar zijn nieuwe ketel laten plaatsen vorige maand en vond de monteurs heel vriendelijk en hebben meteen de hele installatie voor hem ingeregeld. Hij bespaard nu veel gas t.o.v. zijn vorige hr ketel.
Meestal schrijven mensen alleen een recensie als ze niet tevreden maar, nogmaals, ik ben zeer tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Muller
|
Reeds jarenlang klant bij dit bedrijf! Door een amateuristische fout vorig jaar van Van Trigt hebben we schade opgelopen. Dit werd eerst toegegeven en vervolgens ontkend. Na veel gedoe werd het toch toegegeven en is er een zeer bescheiden tegemoetkoming gedaan. Ons onderhoudscontract liep nog een jaar door. Vandaag gebeld voor een onderhoudsafspraak en nu blijkt het contract eenzijdig door van Trigt opgezegd te zijn als een soort wraak. De telefoniste en sommige andere medewerkers hebben duidelijk geen cursus klantvriendelijkheid gehad en gedragen zich ronduit onbeschoft. Terugbellen lukt ze helaas ook niet ondanks toezeggingen. Ik wil iedereen waarschuwen om met dit bedrijf géén zaken te doen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Afspraakbevestiging gaat steeds niet door.
|
Voor de servicebeurt krijg ik steeds een afspraak in de mail. Die bevestig ik maaar steeds krijg ik een dag van te voren te horen dat ze weer niet komen. Dit betekend weer een vrije dag nemen.
Gebelt maar ik werd zo uitgescholden dat ik het telefoongesprek beeindigen moest. Zo erg ben ik nog nooit uitgescholden. Echt niet normaal.
Wat werken daar voor mensen?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
I
|
6 jaar onderhoud onderhoud uitgevoerd bij destijds nieuwe ketel
veel extra onderdelen moeten betalen..
Onderhoud werd gestopt in onze regio daardoor een nieuw bedrijf moeten. laten komen
Die schrok en zei dat de ketel zo vies was en het leek alsof hij nooit opengemaakt was
En dan wel al die jaren daarvoor betaald
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arno
|
Plotseling, een dag na het jaarlijks onderhoud van onze ketel van wel 10 minuten: tikte de pomp, liep het drukvat vol en lekte de ketel. Toevallig he ? Wij vermoeden, dat Van Trigt wilde aansturen op een dure reparatie of volledige vervanging vd ketel.
6 Reviews Plaats review
Richard
|Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij van Trigt. Ik ben zeer tevreden over de service en geleverde werkzaamheden. Op mijn aanraden zijn veel vrienden en familie ook naar van Trigt gegaan, we hadden het er laatst over op een verjaardag. Mijn broer heeft daar zijn nieuwe ketel laten plaatsen vorige maand en vond de monteurs heel vriendelijk en hebben meteen de hele installatie voor hem ingeregeld. Hij bespaard nu veel gas t.o.v. zijn vorige hr ketel.
Meestal schrijven mensen alleen een recensie als ze niet tevreden maar, nogmaals, ik ben zeer tevreden.
Muller
|Reeds jarenlang klant bij dit bedrijf! Door een amateuristische fout vorig jaar van Van Trigt hebben we schade opgelopen. Dit werd eerst toegegeven en vervolgens ontkend. Na veel gedoe werd het toch toegegeven en is er een zeer bescheiden tegemoetkoming gedaan. Ons onderhoudscontract liep nog een jaar door. Vandaag gebeld voor een onderhoudsafspraak en nu blijkt het contract eenzijdig door van Trigt opgezegd te zijn als een soort wraak. De telefoniste en sommige andere medewerkers hebben duidelijk geen cursus klantvriendelijkheid gehad en gedragen zich ronduit onbeschoft. Terugbellen lukt ze helaas ook niet ondanks toezeggingen. Ik wil iedereen waarschuwen om met dit bedrijf géén zaken te doen.
Afspraakbevestiging gaat steeds niet door.
|Voor de servicebeurt krijg ik steeds een afspraak in de mail. Die bevestig ik maaar steeds krijg ik een dag van te voren te horen dat ze weer niet komen. Dit betekend weer een vrije dag nemen.
Gebelt maar ik werd zo uitgescholden dat ik het telefoongesprek beeindigen moest. Zo erg ben ik nog nooit uitgescholden. Echt niet normaal.
Wat werken daar voor mensen?
I
|6 jaar onderhoud onderhoud uitgevoerd bij destijds nieuwe ketel
veel extra onderdelen moeten betalen..
Onderhoud werd gestopt in onze regio daardoor een nieuw bedrijf moeten. laten komen
Die schrok en zei dat de ketel zo vies was en het leek alsof hij nooit opengemaakt was
En dan wel al die jaren daarvoor betaald
Arno
|Plotseling, een dag na het jaarlijks onderhoud van onze ketel van wel 10 minuten: tikte de pomp, liep het drukvat vol en lekte de ketel. Toevallig he ? Wij vermoeden, dat Van Trigt wilde aansturen op een dure reparatie of volledige vervanging vd ketel.