Als je er geen probleem mee hebt als model te fungeren voor mensen die nog aan het leren zijn mensen hun haar te knippen, dan zou ik hier zeker naartoe gaan.
Mijn puberdochter van 13 jaar kiest hier zeker niet voor, maar is nu wel 20 centimeter van haar lange haar kwijt, omdat het na twee x knippen nog niet recht was! Kortom geld terug gehaald en ze zijn weer een klant kwijt, want ik ging er ook al niet meer naar toe.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van J & L Haarstudio
|
Helaas hebben de 3 beste kapsters de kapsalon verlaten en wordt mijn haar niet meer zo geknipt als vroeger. De andere kapsters zijn ook wel goed, maar helaas hebben zij een andere knipstijl, welke voor mij niet echt werkt.
7.8
Prijs-kwaliteit
Eileen Guittet
|
Ik was NIET TEVREDEN. Ik wilde graag een kuif. De eerste keer knipte ze verkeerd waardoor het geen middenkuif werd maar een schuine.
Maar eerlijk is eerlijk het was leuk .
Dus ik heb het zo gelaten.
Ik heb heel dik haar en dat kan niet geschoren worden dat is te bot.
Dat heeft de kapster me ook verteld toen ik daar voor het eerst kwam.
Toen ik voor de tweede keer kwam had ik een afspraak gemaakt om te verven en knippen . Maar de kleur die ik wilde ging niet. Dus toen wist ik niet wat ik wilde. Toen zei de kapster dat we op moesten schieten want de volgende klant kwam zo ! Hoezo ik heb geboekt voor knippen en verven maar verven is maar een kwartiertje zei ze en knippen niet veel meer. Nou dat hadden we al weg gekletst dus laat het verven maar zitten dan. Dus ze begint te knippen. Ondertussen komt haar volgende klant binnen en zie ik haar meerderen malen in de spiegel naar haar klant knikken, op zich niks mis mee waare het niet dat ze op de klok gaat kijken en ineens de tondeuse pakt !! En daarmee mijn haar gaat scheren . Gevolg super bot, ziet er niet uit, kan op zoek naar een kapster die wel fatsoenlijk tijd heeft voor haar klanten en mijn kapsel wil fatsoeneren
3 Reviews Plaats review
Inge Laban
|Als je er geen probleem mee hebt als model te fungeren voor mensen die nog aan het leren zijn mensen hun haar te knippen, dan zou ik hier zeker naartoe gaan.
Mijn puberdochter van 13 jaar kiest hier zeker niet voor, maar is nu wel 20 centimeter van haar lange haar kwijt, omdat het na twee x knippen nog niet recht was! Kortom geld terug gehaald en ze zijn weer een klant kwijt, want ik ging er ook al niet meer naar toe.
Klant van J & L Haarstudio
|Helaas hebben de 3 beste kapsters de kapsalon verlaten en wordt mijn haar niet meer zo geknipt als vroeger. De andere kapsters zijn ook wel goed, maar helaas hebben zij een andere knipstijl, welke voor mij niet echt werkt.
Eileen Guittet
|Ik was NIET TEVREDEN. Ik wilde graag een kuif. De eerste keer knipte ze verkeerd waardoor het geen middenkuif werd maar een schuine.
Maar eerlijk is eerlijk het was leuk .
Dus ik heb het zo gelaten.
Ik heb heel dik haar en dat kan niet geschoren worden dat is te bot.
Dat heeft de kapster me ook verteld toen ik daar voor het eerst kwam.
Toen ik voor de tweede keer kwam had ik een afspraak gemaakt om te verven en knippen . Maar de kleur die ik wilde ging niet. Dus toen wist ik niet wat ik wilde. Toen zei de kapster dat we op moesten schieten want de volgende klant kwam zo ! Hoezo ik heb geboekt voor knippen en verven maar verven is maar een kwartiertje zei ze en knippen niet veel meer. Nou dat hadden we al weg gekletst dus laat het verven maar zitten dan. Dus ze begint te knippen. Ondertussen komt haar volgende klant binnen en zie ik haar meerderen malen in de spiegel naar haar klant knikken, op zich niks mis mee waare het niet dat ze op de klok gaat kijken en ineens de tondeuse pakt !! En daarmee mijn haar gaat scheren . Gevolg super bot, ziet er niet uit, kan op zoek naar een kapster die wel fatsoenlijk tijd heeft voor haar klanten en mijn kapsel wil fatsoeneren