Het is een uitje om daar te winkelen, zoveel te zien en ideeën op te doen, ruime keuze en vriendelijk personeel
8.3
0
Klant van Intratuin
|
Goed assortiment, goede kwaliteit. Wel beetje duur.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Gezellig, prijzig, origineel en ontspannen
5.8
0
Klant van Intratuin
|
Ik vind de klantvriendelijkheid ver zoek. Het assortiment is weinig vernieuwend. De sfeer is weliswaar goed te noemen.
Als je hulp nodig hebt dan is het een kunst om iemand te vinden van de goede afdeling. acties zijn prima. Maar prijs is erg hoog.
5.3
0
Klant van Intratuin
|
Grote varieteit, redelijke prijs-kwaliteit, goed bereikbaar, vriendelijk personeel
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Het is een uitje om daar te winkelen, zoveel te zien en ideeën op te doen, ruime keuze en vriendelijk personeel
Klant van Intratuin
|Goed assortiment, goede kwaliteit. Wel beetje duur.
Klant van Intratuin
|Gezellig, prijzig, origineel en ontspannen
Klant van Intratuin
|Ik vind de klantvriendelijkheid ver zoek. Het assortiment is weinig vernieuwend. De sfeer is weliswaar goed te noemen.
Als je hulp nodig hebt dan is het een kunst om iemand te vinden van de goede afdeling. acties zijn prima. Maar prijs is erg hoog.
Klant van Intratuin
|Grote varieteit, redelijke prijs-kwaliteit, goed bereikbaar, vriendelijk personeel