We worden altijd vriendelijk geholpen, deskundig advies en goede kwaliteit tegen redelijke prijzen.
9.0
0
Mar vd Ende
|
Een hele mooie orchidee kost wat meer maar je hebt er heel lang plezier van en er is veel keus. Was er heel blij mee.Ook zijn de aanbiedingen voor bv kattensteentjes heel welkom waarbij de aktie 5 euro korting ongeacht wat je koopt voor 20 euro heel fijn werkt!
7.5
0
Klant van Intratuin
|
het is er altijd gezellig ik kom er al jaren en met de kerst wel elke week een keer langs
1308 Reviews Plaats review
ria alonso
|gewoon een prettige sfeer en vriendelijke mensen
Gerrement de Bluts
|Gezellig om te winkelen, groot assoortiment.
Fred Visser
|We worden altijd vriendelijk geholpen, deskundig advies en goede kwaliteit tegen redelijke prijzen.
Mar vd Ende
|Een hele mooie orchidee kost wat meer maar je hebt er heel lang plezier van en er is veel keus. Was er heel blij mee.Ook zijn de aanbiedingen voor bv kattensteentjes heel welkom waarbij de aktie 5 euro korting ongeacht wat je koopt voor 20 euro heel fijn werkt!
Klant van Intratuin
|het is er altijd gezellig ik kom er al jaren en met de kerst wel elke week een keer langs