Klik hier om je antwoord te annuleren.
14 juli 2014
Prima winkel. Alleen oudere kassapers niet vriendelijk. Ps zelf 55
12 juli 2014
een zeer ruime sortering klantvriendelijk personeel en veel aanbiedingen
26 juni 2014
Heel groot assortiment, aantrekkelijke prijzen
23 juni 2014
weinig aanbiedingen of acties voor de dieren afdeling
22 juni 2014
Gezellig winkelen mooie planten en je wordt goed geholpen en lekker koffie gedronken.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
marianne
|Prima winkel. Alleen oudere kassapers niet vriendelijk. Ps zelf 55
Klant van Intratuin
|een zeer ruime sortering klantvriendelijk personeel en veel aanbiedingen
Coby
|Heel groot assortiment, aantrekkelijke prijzen
p schuller
|weinig aanbiedingen of acties voor de dieren afdeling
Carolien Droogh
|Gezellig winkelen mooie planten en je wordt goed geholpen en lekker koffie gedronken.