Ik heb ooit een cadeaubon gewonnen. Hiermee heb ik mijn eerste eigen woning ingericht. Sindsdien ga ik voor tuinspullen altijd naar Intratuin. Ik ken de route, de sfeer is goed en de producten zijn prima. Het enige nadeel is dat de prijzen aan de hoge kant zijn.
7.3
0
mevr Feller
|
De winkel ziet er gezellig, licht en goed uit.
Er is keuze volop zowel binnen als buiten planten.
Heb je lekker geshopt dan kun je gezellig nog een bakkie doen.
Vooral bij de ingang ziet het er voor de kleine kinderen erg leuk uit.
8.8
0
K. Bronsveld
|
In zo'n grote winkel op pad gestuurd om een zak gedroogde mestkorrels aan te schaffen. Dan blijkt het nadeel van zo'n grote winkel, vindt dat maat eens. Gelukkig wist en jonge man, intratuinmedewerker, de zak snel te vinden en ook nog in mijn kar te leggen. Prima!
8.3
0
Beppie de Moet
|
Het is gezellig winkelen bij jullie en het personeel is heel erg vriendelijk en deskundig.
We komen daarom regelmatig even langs.
8.9
0
louise van dam
|
Er hing een gezellige sfeer, de koffiehoek was leuk ingericht,en erg goed dat je het karretje er kan stallen even, en de looproute kwam langs alles.
zelfs voor kleine kinderen waren de dieren/vissen erg leuk om te zien.
1308 Reviews Plaats review
I. van Wettum
|Ik heb ooit een cadeaubon gewonnen. Hiermee heb ik mijn eerste eigen woning ingericht. Sindsdien ga ik voor tuinspullen altijd naar Intratuin. Ik ken de route, de sfeer is goed en de producten zijn prima. Het enige nadeel is dat de prijzen aan de hoge kant zijn.
mevr Feller
|De winkel ziet er gezellig, licht en goed uit.
Er is keuze volop zowel binnen als buiten planten.
Heb je lekker geshopt dan kun je gezellig nog een bakkie doen.
Vooral bij de ingang ziet het er voor de kleine kinderen erg leuk uit.
K. Bronsveld
|In zo'n grote winkel op pad gestuurd om een zak gedroogde mestkorrels aan te schaffen. Dan blijkt het nadeel van zo'n grote winkel, vindt dat maat eens. Gelukkig wist en jonge man, intratuinmedewerker, de zak snel te vinden en ook nog in mijn kar te leggen. Prima!
Beppie de Moet
|Het is gezellig winkelen bij jullie en het personeel is heel erg vriendelijk en deskundig.
We komen daarom regelmatig even langs.
louise van dam
|Er hing een gezellige sfeer, de koffiehoek was leuk ingericht,en erg goed dat je het karretje er kan stallen even, en de looproute kwam langs alles.
zelfs voor kleine kinderen waren de dieren/vissen erg leuk om te zien.