Er blijven steeds nieuwe, leuke dingen komen. Als je na een paar weken weer komt, staan er hele andere dingen, dat vind ik leuk. Terwijl de basis collectie hetzelfde blijft. Heerlijke snuffelwinkel en cadeautjes uitzoeken kun je daar!
7.8
0
Klant van Intratuin
|
Leuke gezellige centra,s met veel keus
8.0
0
Klant van Intratuin
|
het personeel, mn bij intratuin barneveld, is meer dan vriendelijk en staan altijd voor je klaar.
de akties zijn goed en de demonstraties in de DIS afdeling origineel
8.3
0
Klant van Intratuin
|
Doordat het personeel zo kantvriendelijk is en veel tot alles weten en er heel veel variaties en keuzes zijn kom ik graag bij intratuin. Zelfs voor een korte pauze heeft Intratuin alles wat de inwendige mens op dát moment nodig heeft.
8.5
0
Klant van Intratuin
|
Super vriendelijk en veel personeel om te helpen en niet alleen om de plantjes water te geven.
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Er blijven steeds nieuwe, leuke dingen komen. Als je na een paar weken weer komt, staan er hele andere dingen, dat vind ik leuk. Terwijl de basis collectie hetzelfde blijft. Heerlijke snuffelwinkel en cadeautjes uitzoeken kun je daar!
Klant van Intratuin
|Leuke gezellige centra,s met veel keus
Klant van Intratuin
|het personeel, mn bij intratuin barneveld, is meer dan vriendelijk en staan altijd voor je klaar.
de akties zijn goed en de demonstraties in de DIS afdeling origineel
Klant van Intratuin
|Doordat het personeel zo kantvriendelijk is en veel tot alles weten en er heel veel variaties en keuzes zijn kom ik graag bij intratuin. Zelfs voor een korte pauze heeft Intratuin alles wat de inwendige mens op dát moment nodig heeft.
Klant van Intratuin
|Super vriendelijk en veel personeel om te helpen en niet alleen om de plantjes water te geven.