Intratuin is een leuke winkel waar je als je geen bijzondere planten nodig hebt of veel planten je goed kan slagen. als je veel planten nodig hebt kun je beter naar een goedkoper adres gaan. geldt ook voor bijzondere planten. Maar als ik iets wil voor in de keuken ga ik graag naar intratuin vanwege aan de dis.
7.5
0
Klant van Intratuin
|
aardig aan de prijs, wel goede spullen en uitgebreid assortiment
5.8
0
Klant van Intratuin
|
Intratuin is een mooie winkel. Het is alleen jammer dat het er zo duur is..
6.2
0
Klant van Intratuin
|
ik vind het gewoon een supergezellige winkel en we gaan altijd even een ,bakkie, doen in het restaurant
1668 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|goede service, vriendelijk en open en eerlijk
Klant van Intratuin
|Intratuin is een leuke winkel waar je als je geen bijzondere planten nodig hebt of veel planten je goed kan slagen. als je veel planten nodig hebt kun je beter naar een goedkoper adres gaan. geldt ook voor bijzondere planten. Maar als ik iets wil voor in de keuken ga ik graag naar intratuin vanwege aan de dis.
Klant van Intratuin
|aardig aan de prijs, wel goede spullen en uitgebreid assortiment
Klant van Intratuin
|Intratuin is een mooie winkel. Het is alleen jammer dat het er zo duur is..
Klant van Intratuin
|ik vind het gewoon een supergezellige winkel en we gaan altijd even een ,bakkie, doen in het restaurant