Terug komend met een artikel wat afgeprijsd was werd me meteen verteld dat ik geen geld terug kreeg dat stond duidelijk op de bon en overal opgeplakt, nadat ik haar vertelde dat ze verplicht zijn om 14 dagen na aankoop, ook van een afgeprijsd artikel gewoon het artikel terug moeten nemen, vertelde ze mij dat dat hier niet zo werkt, dat was duidelijk te lezen op de bon.
Hierna haalde ze de meneger er bij want ze wilde geen stennis maken.
Nadat ik het zelfde tegen de meneger had verteld, die ook eerst zij van, nee we geven geen geld terug, maar toch wel begreep waar ik het over had wilde hij wel een tegoedbon terug geven, waarop de balie medewerkster meteen er op tegen mij en de meneger zij dat ze dat niet eerlijk vond tegenover alle andere klanten die dus geen geld terug kregen, en omdat ik stennis maak wel.
Ik heb haar nogmaals proberen uit te leggen dat het zo geregeld is en ze alles wel de bon kunnen schrijven, maar als dat wettelijk niet zo is, dan laat ik me zeker niet door haar afwimpelen.
Dus lieve mensen
Ook bij kortingen...... 14 dagen de tijd om het te retourneren en geld terug te krijgen.
....... Ook van een eigenwijze,... niet vriendelijke balie medewerkster.
Groetjes Frank
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alida
|
Ik vindt een erg leuke winkel, had in jaren daar geen ontbijt meer gedaan, ontbijt is goed maar de koffie is echt niet te drinken, vroeger was ie heerlijk. Nu zag ik dat ze geen echte espresso koffiemachine's meer hadden. Was echt sloot water sorry
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ad
|
cursus klantgerichtheid zou geen kwaad kunnen
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin
|
Wat leuk dat er in Intratuin een planten&stekjes ruikbeurs was. Mocht iets meer belangstelling zijn qua klanten, maar heel leuk. Hopelijk komt er snel een volgende ruilbeurs. De korting op de potjes is dan ook weer mooi meegenomen.
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Intratuin
|
Echt heel erg tevreden over de dames van de info/kassa, en tuincafe. Ik ben minder valide en die enorme winkelroute is echt niet te doen, (misschien wat goed aangegeven shortcuts naar het einde tussendoor?). Iedere keer als ik kom ontbijten met deze of gene dan helpen ze mij heel lief door de personeels ingang rechtstreeks naar het tuincafe waardoor ik toch bij jullie blijf komen genieten van ontbijt, high tea of ander lekkers. 11 oktober was ik met 2 oudere dames die nog slechter ter been waren dan ik en weer deed iedereen zo zijn of haar best om ons hierbij te helpen, ook personeel in tuincafe was niets teveel om alle al gedekte spulletjes even te verhuizen naar een makkelijkere plek dichterbij de uitgang en met plek voor de rollator. Hele warme douche is verdiend personeel van de intratuin, en tuincafe + kassa/info in het byzonder!
1546 Reviews Plaats review
Frank
|Terug komend met een artikel wat afgeprijsd was werd me meteen verteld dat ik geen geld terug kreeg dat stond duidelijk op de bon en overal opgeplakt, nadat ik haar vertelde dat ze verplicht zijn om 14 dagen na aankoop, ook van een afgeprijsd artikel gewoon het artikel terug moeten nemen, vertelde ze mij dat dat hier niet zo werkt, dat was duidelijk te lezen op de bon.
Hierna haalde ze de meneger er bij want ze wilde geen stennis maken.
Nadat ik het zelfde tegen de meneger had verteld, die ook eerst zij van, nee we geven geen geld terug, maar toch wel begreep waar ik het over had wilde hij wel een tegoedbon terug geven, waarop de balie medewerkster meteen er op tegen mij en de meneger zij dat ze dat niet eerlijk vond tegenover alle andere klanten die dus geen geld terug kregen, en omdat ik stennis maak wel.
Ik heb haar nogmaals proberen uit te leggen dat het zo geregeld is en ze alles wel de bon kunnen schrijven, maar als dat wettelijk niet zo is, dan laat ik me zeker niet door haar afwimpelen.
Dus lieve mensen
Ook bij kortingen...... 14 dagen de tijd om het te retourneren en geld terug te krijgen.
....... Ook van een eigenwijze,... niet vriendelijke balie medewerkster.
Groetjes Frank
Alida
|Ik vindt een erg leuke winkel, had in jaren daar geen ontbijt meer gedaan, ontbijt is goed maar de koffie is echt niet te drinken, vroeger was ie heerlijk. Nu zag ik dat ze geen echte espresso koffiemachine's meer hadden. Was echt sloot water sorry
ad
|cursus klantgerichtheid zou geen kwaad kunnen
Klant van Intratuin
|Wat leuk dat er in Intratuin een planten&stekjes ruikbeurs was. Mocht iets meer belangstelling zijn qua klanten, maar heel leuk. Hopelijk komt er snel een volgende ruilbeurs. De korting op de potjes is dan ook weer mooi meegenomen.
Klant van Intratuin
|Echt heel erg tevreden over de dames van de info/kassa, en tuincafe. Ik ben minder valide en die enorme winkelroute is echt niet te doen, (misschien wat goed aangegeven shortcuts naar het einde tussendoor?). Iedere keer als ik kom ontbijten met deze of gene dan helpen ze mij heel lief door de personeels ingang rechtstreeks naar het tuincafe waardoor ik toch bij jullie blijf komen genieten van ontbijt, high tea of ander lekkers. 11 oktober was ik met 2 oudere dames die nog slechter ter been waren dan ik en weer deed iedereen zo zijn of haar best om ons hierbij te helpen, ook personeel in tuincafe was niets teveel om alle al gedekte spulletjes even te verhuizen naar een makkelijkere plek dichterbij de uitgang en met plek voor de rollator. Hele warme douche is verdiend personeel van de intratuin, en tuincafe + kassa/info in het byzonder!