Seelctief tassen controle uitvoeren zorgt in mijn geval, omdat ik in een katoen tajse mijn hele hebben en houden had zoals paspoort portemonnee bril pasjesin klein heren tasje, maar ook mijn brace om te kunnen fieten en mijn zonnenbril. Tsja echt mijn privé spullen denk ik zo, welnu, op verzoek van de mevrouw bij de kassa weigerde ik mijn tas met privé zaken open te maken. En jawel hoor, op verzoek van een zeer nukkige klantenservice medewerker die mij het ook gebood, weigerde ik ook weer. Dan moet ik de politie bellen, waarop ik meteen zei, dat ze mij dus valselijk beschildigen van mogelijke diefstal. Maar goed politie komt drie man sterk, om mij er van te overtuigen om voor hun even mijn latoenen revlame tasje opne te maken. En ik ondertussen vertelde dat de een na de andere dames tas wel gewoon met inhoud die voor een vrouw denk ik belangrijk is gewoon voorbij de kassa mag. Dit kan echt niet. Goed ik had niets en vertelde toch de polite te noteen, dat ikbeschudigd ben van diefstal door Intratuin Nuenen. Een week later ik weer naar Intratuin Nuenen. Dezelfde spllen bij me alsde week ervoor. En nu alles maar in mijn jaszakken gepropt, die bol stonden van de inhoud. Gewoon mijn rondje gadaan en eenmaal bij de kassa zat een cassiere die moeite had met afrekenen van vier klanten die voor mij stonden. Bij geen enkele keek ze in de tas. Protocol van likmevestje dus. Zelf liep ik net als de week ervoor gewoon langs de kassa en tot mijn verbazing zagmen niet de uitpuilende jaszakken waar al mijn persoonlijke spullen inzaten. Niemand bij de klanten service en ik liep gewoon naar buiten. Tsja dit soort gedrg toont vaak aan, dat het met een bedrijf niet al te goed gat, hoewel men naar mijn mening door iets meer na te denken over de indeling en door meer rust te creëren op diverse afdelingen, die, waar je verdwaald met je ogen niet meer kunt zien of er nu iets staat wat je wilt hebben of niet. Nu is de uitstaling er één van een bedrijf, dat niet mee kan met de tijd en weliswaar wel zo'n beetej alles heeft, maar geen raad meer weet van de al jaren precies dezelfde ouwbollige indeling. Spreek uit ervaring. Dus zet vooral overal negatieve verkoop inpulsen neer op a4 tjes i.p.v. een positieve uitstraling te creéren die shoppers hun koopgedraag ook positief zullen beinvloeden. Je moet gewoon maaris kijken op de zelfde tijstippen van de dag naar het grote verschil van aantal bezoekers van de twee tuincentra in Nuenen. Groot verschil Intratuin, zeker direct te meten met de opbrengts uit hetsfeerloze bedrjfshoreca gedeelte. Nou ik verneem graag van u een excuus en alle tips zijn van mijn kant gratis
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Herman
|
Vrij prijzig en wat sikkeneurige medewerkers.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank
|
Terug komend met een artikel wat afgeprijsd was werd me meteen verteld dat ik geen geld terug kreeg dat stond duidelijk op de bon en overal opgeplakt, nadat ik haar vertelde dat ze verplicht zijn om 14 dagen na aankoop, ook van een afgeprijsd artikel gewoon het artikel terug moeten nemen, vertelde ze mij dat dat hier niet zo werkt, dat was duidelijk te lezen op de bon.
Hierna haalde ze de meneger er bij want ze wilde geen stennis maken.
Nadat ik het zelfde tegen de meneger had verteld, die ook eerst zij van, nee we geven geen geld terug, maar toch wel begreep waar ik het over had wilde hij wel een tegoedbon terug geven, waarop de balie medewerkster meteen er op tegen mij en de meneger zij dat ze dat niet eerlijk vond tegenover alle andere klanten die dus geen geld terug kregen, en omdat ik stennis maak wel.
Ik heb haar nogmaals proberen uit te leggen dat het zo geregeld is en ze alles wel de bon kunnen schrijven, maar als dat wettelijk niet zo is, dan laat ik me zeker niet door haar afwimpelen.
Dus lieve mensen
Ook bij kortingen...... 14 dagen de tijd om het te retourneren en geld terug te krijgen.
....... Ook van een eigenwijze,... niet vriendelijke balie medewerkster.
Groetjes Frank
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alida
|
Ik vindt een erg leuke winkel, had in jaren daar geen ontbijt meer gedaan, ontbijt is goed maar de koffie is echt niet te drinken, vroeger was ie heerlijk. Nu zag ik dat ze geen echte espresso koffiemachine's meer hadden. Was echt sloot water sorry
1548 Reviews Plaats review
ruud
|Seelctief tassen controle uitvoeren zorgt in mijn geval, omdat ik in een katoen tajse mijn hele hebben en houden had zoals paspoort portemonnee bril pasjesin klein heren tasje, maar ook mijn brace om te kunnen fieten en mijn zonnenbril. Tsja echt mijn privé spullen denk ik zo, welnu, op verzoek van de mevrouw bij de kassa weigerde ik mijn tas met privé zaken open te maken. En jawel hoor, op verzoek van een zeer nukkige klantenservice medewerker die mij het ook gebood, weigerde ik ook weer. Dan moet ik de politie bellen, waarop ik meteen zei, dat ze mij dus valselijk beschildigen van mogelijke diefstal. Maar goed politie komt drie man sterk, om mij er van te overtuigen om voor hun even mijn latoenen revlame tasje opne te maken. En ik ondertussen vertelde dat de een na de andere dames tas wel gewoon met inhoud die voor een vrouw denk ik belangrijk is gewoon voorbij de kassa mag. Dit kan echt niet. Goed ik had niets en vertelde toch de polite te noteen, dat ikbeschudigd ben van diefstal door Intratuin Nuenen. Een week later ik weer naar Intratuin Nuenen. Dezelfde spllen bij me alsde week ervoor. En nu alles maar in mijn jaszakken gepropt, die bol stonden van de inhoud. Gewoon mijn rondje gadaan en eenmaal bij de kassa zat een cassiere die moeite had met afrekenen van vier klanten die voor mij stonden. Bij geen enkele keek ze in de tas. Protocol van likmevestje dus. Zelf liep ik net als de week ervoor gewoon langs de kassa en tot mijn verbazing zagmen niet de uitpuilende jaszakken waar al mijn persoonlijke spullen inzaten. Niemand bij de klanten service en ik liep gewoon naar buiten. Tsja dit soort gedrg toont vaak aan, dat het met een bedrijf niet al te goed gat, hoewel men naar mijn mening door iets meer na te denken over de indeling en door meer rust te creëren op diverse afdelingen, die, waar je verdwaald met je ogen niet meer kunt zien of er nu iets staat wat je wilt hebben of niet. Nu is de uitstaling er één van een bedrijf, dat niet mee kan met de tijd en weliswaar wel zo'n beetej alles heeft, maar geen raad meer weet van de al jaren precies dezelfde ouwbollige indeling. Spreek uit ervaring. Dus zet vooral overal negatieve verkoop inpulsen neer op a4 tjes i.p.v. een positieve uitstraling te creéren die shoppers hun koopgedraag ook positief zullen beinvloeden. Je moet gewoon maaris kijken op de zelfde tijstippen van de dag naar het grote verschil van aantal bezoekers van de twee tuincentra in Nuenen. Groot verschil Intratuin, zeker direct te meten met de opbrengts uit hetsfeerloze bedrjfshoreca gedeelte. Nou ik verneem graag van u een excuus en alle tips zijn van mijn kant gratis
Herman
|Vrij prijzig en wat sikkeneurige medewerkers.
Frank
|Terug komend met een artikel wat afgeprijsd was werd me meteen verteld dat ik geen geld terug kreeg dat stond duidelijk op de bon en overal opgeplakt, nadat ik haar vertelde dat ze verplicht zijn om 14 dagen na aankoop, ook van een afgeprijsd artikel gewoon het artikel terug moeten nemen, vertelde ze mij dat dat hier niet zo werkt, dat was duidelijk te lezen op de bon.
Hierna haalde ze de meneger er bij want ze wilde geen stennis maken.
Nadat ik het zelfde tegen de meneger had verteld, die ook eerst zij van, nee we geven geen geld terug, maar toch wel begreep waar ik het over had wilde hij wel een tegoedbon terug geven, waarop de balie medewerkster meteen er op tegen mij en de meneger zij dat ze dat niet eerlijk vond tegenover alle andere klanten die dus geen geld terug kregen, en omdat ik stennis maak wel.
Ik heb haar nogmaals proberen uit te leggen dat het zo geregeld is en ze alles wel de bon kunnen schrijven, maar als dat wettelijk niet zo is, dan laat ik me zeker niet door haar afwimpelen.
Dus lieve mensen
Ook bij kortingen...... 14 dagen de tijd om het te retourneren en geld terug te krijgen.
....... Ook van een eigenwijze,... niet vriendelijke balie medewerkster.
Groetjes Frank
Alida
|Ik vindt een erg leuke winkel, had in jaren daar geen ontbijt meer gedaan, ontbijt is goed maar de koffie is echt niet te drinken, vroeger was ie heerlijk. Nu zag ik dat ze geen echte espresso koffiemachine's meer hadden. Was echt sloot water sorry
ad
|cursus klantgerichtheid zou geen kwaad kunnen