Dikke pluim voor medewerkers van de 'echte kerstbomen' afdeling. Vriendelijk behulpzaam en vrolijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C.Staring
|
Bij Intratuin een kerstboom en een standaard gekocht (nog gevraagd of deze maat standaard goed was, dit was zo). echter hield de standaard de boom niet waardoor de standaard kapot brak en de pin in de boom vastzat, dus we konden niets meer met zowel de standaard als de boom. De volgende ochtend van ik teruggegaan, ze wilden de standaard wel vergoeden maar de boom niet, hiermee moest ik terugkomen dan wilden ze er een stuk afzagen en opnieuw een gat in boren. Maar de boom was al uit het netje en dan zou de auto vol naalden komen. Niet fijn!
Maar wat ik het allerergst vond; er werd niet gezegd dat ze het vervelend voor me vonden. Dat is het eerst wat je hoort te zeggen wanneer je een klacht krijgt, daarmee ben je de klant al voor 50% tegemoet gekomen. Dit wordt het personeel bij Intratuin kennelijk in geen enkele cursus geleerd. Echt een grote gemiste kans.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klaartje
|
Vandaag was ik bij de intratuin in arnhem om planten bij te kopen die ik er vorige week ook gekocht had. Ik had netjes het kaartje meegenomen zodat er geen misverstanden konden ontstaan. Stap ik naar een medewerker toe om te vragen waar ze staan want ik had geen idee meer. Deze medewerker zei netjes dat hij dit bij een collega moest vragen. Dus ik loop mee. Heeft deze meneer de leidinggevende over de buiten planten geen zin om te kijken waar hij staat ofdat deze misschien is uitverkocht. Dus hij ziet mij en roept gelijk nee die hebben wij niet waarna ik uitleg dat ik deze vorige week hier gekocht heb. Oh dan zijn ze uitverkocht. Deze meneer heeft nergens gekeken of dat zo is. Ik vermoed dat hij te weinig kennis van planten en consumenten heeft. Dus ik ben verder op onderzoek gegaan door de intratuin om te kijken of ik deze toch nog ergens kon vinden. En schept mijn verbazing er was nog een heel vak vol. Als deze leidinggevende van de buitenplanten zelf al geen initiatief toont wat verwacht hij dan van zijn ondergeschikten. Dus een zeer dringend advies aan de vestigingsleider van deze intratuin: neem een leidinggevende die zijn werk leuk vindt en gemotiveerd is.
Succes ermee. Ik laat deze intratuin voortaan links liggen en ga gezellig naar een ander tuincentrum. Wel zo gezellig.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerard Werkhoven
|
Mijn dochter heeft bij intratuin Arnhem tuinset orfeo voor 1049 euro gekocht. Woensdag is deze set bezorgd. Op de zelfde dag was ik bij intratuin Duiven en daar stond deze set voor 599 euro. Dat scheelde 450 euro. Ik heb toen intratuin Arnhem gebeld voor opheldering voor zo’n groot prijs verschil. Ik dacht dat intratuin allemaal dezelfde prijzen hanteerde. Bedrijfsleider Roel *** van intratuin Arnhem vertelde mij dat intratuin op franchise basis werkte en zij hun eigen prijzen vaststelde. Ik kon deze set niet terugbrengen en kreeg ook geen vergoeding voor dit prijsverschil omdat het opruiming was. Ik had beter moeten opletten kreeg ik als antwoord. Intratuin Arnhem gaat voor de winst denk ik en intra duiven gaat voor de omloopsnelheid en zal dezelfde winst of meer krijgen denk ik dan. Het is daar niet voor niets zo druk. Dus als u zelf winst wilt hebben dan weet u waar je moet wezen. Opletten dus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin
|
Koop altijd bij Intratuin ook ieder jaar mijn kerstboom. Ben erg tevreden met Intratuin Arnhem, omdat het niet zo groot is, en ze hebben toch alles wat ik wil!
585 Reviews Plaats review
C.Staring
|Dikke pluim voor medewerkers van de 'echte kerstbomen' afdeling. Vriendelijk behulpzaam en vrolijk.
C.Staring
|Bij Intratuin een kerstboom en een standaard gekocht (nog gevraagd of deze maat standaard goed was, dit was zo). echter hield de standaard de boom niet waardoor de standaard kapot brak en de pin in de boom vastzat, dus we konden niets meer met zowel de standaard als de boom. De volgende ochtend van ik teruggegaan, ze wilden de standaard wel vergoeden maar de boom niet, hiermee moest ik terugkomen dan wilden ze er een stuk afzagen en opnieuw een gat in boren. Maar de boom was al uit het netje en dan zou de auto vol naalden komen. Niet fijn!
Maar wat ik het allerergst vond; er werd niet gezegd dat ze het vervelend voor me vonden. Dat is het eerst wat je hoort te zeggen wanneer je een klacht krijgt, daarmee ben je de klant al voor 50% tegemoet gekomen. Dit wordt het personeel bij Intratuin kennelijk in geen enkele cursus geleerd. Echt een grote gemiste kans.
Klaartje
|Vandaag was ik bij de intratuin in arnhem om planten bij te kopen die ik er vorige week ook gekocht had. Ik had netjes het kaartje meegenomen zodat er geen misverstanden konden ontstaan. Stap ik naar een medewerker toe om te vragen waar ze staan want ik had geen idee meer. Deze medewerker zei netjes dat hij dit bij een collega moest vragen. Dus ik loop mee. Heeft deze meneer de leidinggevende over de buiten planten geen zin om te kijken waar hij staat ofdat deze misschien is uitverkocht. Dus hij ziet mij en roept gelijk nee die hebben wij niet waarna ik uitleg dat ik deze vorige week hier gekocht heb. Oh dan zijn ze uitverkocht. Deze meneer heeft nergens gekeken of dat zo is. Ik vermoed dat hij te weinig kennis van planten en consumenten heeft. Dus ik ben verder op onderzoek gegaan door de intratuin om te kijken of ik deze toch nog ergens kon vinden. En schept mijn verbazing er was nog een heel vak vol. Als deze leidinggevende van de buitenplanten zelf al geen initiatief toont wat verwacht hij dan van zijn ondergeschikten. Dus een zeer dringend advies aan de vestigingsleider van deze intratuin: neem een leidinggevende die zijn werk leuk vindt en gemotiveerd is.
Succes ermee. Ik laat deze intratuin voortaan links liggen en ga gezellig naar een ander tuincentrum. Wel zo gezellig.
Gerard Werkhoven
|Mijn dochter heeft bij intratuin Arnhem tuinset orfeo voor 1049 euro gekocht. Woensdag is deze set bezorgd. Op de zelfde dag was ik bij intratuin Duiven en daar stond deze set voor 599 euro. Dat scheelde 450 euro. Ik heb toen intratuin Arnhem gebeld voor opheldering voor zo’n groot prijs verschil. Ik dacht dat intratuin allemaal dezelfde prijzen hanteerde. Bedrijfsleider Roel *** van intratuin Arnhem vertelde mij dat intratuin op franchise basis werkte en zij hun eigen prijzen vaststelde. Ik kon deze set niet terugbrengen en kreeg ook geen vergoeding voor dit prijsverschil omdat het opruiming was. Ik had beter moeten opletten kreeg ik als antwoord. Intratuin Arnhem gaat voor de winst denk ik en intra duiven gaat voor de omloopsnelheid en zal dezelfde winst of meer krijgen denk ik dan. Het is daar niet voor niets zo druk. Dus als u zelf winst wilt hebben dan weet u waar je moet wezen. Opletten dus.
Klant van Intratuin
|Koop altijd bij Intratuin ook ieder jaar mijn kerstboom. Ben erg tevreden met Intratuin Arnhem, omdat het niet zo groot is, en ze hebben toch alles wat ik wil!