Gisteren naar de Kerstmarkt geweest..dachten wij. Stelt niks voor.
Echt een aanfluiting vergeleken bij andere tuincentrum.
Bijna geen personeel in de winkel.
Restaurant is mooi en gezellig. Ook vriendelijk personeel. Dat is de enige reden nog dat wij gaan. Het ontbijtje.
En bij de tuinmeubelen staat elk jaar ook een hele vriendelijke behulpzame man. Maar voor de rest is het niet meer mijn tuincentrum....wat een zooitje.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Intratuin ‘s Gravenzande is op z’n zachts gezegd niet mijn favourite lokatie. Weer een vervelende ervaring, vandaar mijn review. Sta ik daar met mijn zoon in de winkel, wordt er omgeroepen om je naar de kassa te begeven omdat ze dicht gaan. Oké, toch om 5 uur sluiten. Prima, geen probleem. Komt er een vrouw van de afdeling op mij af om nu heel snel naar de uitgang te gaan, omdat ze gaan sluiten. Vriendelijk gezegd dat ik dat natuurlijk ga doen; was in de veronderstelling dat het half 6 was. Nee, gelukkig niet vandaag!!, zegt ze nijdig naar mij. Ik dacht pardon?! Roept ze mij nog achterna, naar haar collega, deze mensen gaan na de schuifdeur via de korte route naar de kassa! Wij worden er dus uitgesmeten. Ze moet portier worden in de bewaking. En mijn sokken dan?, vraagt mijn zoon. Die laten wij achter. Mama heeft geen zin meer om in de rij bij de kassa te staan. Vandaag verkopen zij niets aan mij. Met een rotgevoel naar huis gegaan. En al die andere mensen die nog in de winkel waren en bij de kassa stonden.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Felicia
|
Was hier voor kerst geweest om wat leuke dingen te halen met mijn moeder aan de telefoon want corona, terwijl me moeder me door de spullen heen hielp ging alles vrij soepel, de volgende dag moest ik voor een kapot beeld terug en wat spullen terug brengen, binnen 2 seconde was ik bij het beeld en checkte ik de andere beelden hoe het kon dat ik mijn batterij klepje miste. Blijkbaar had een medewerker dat gezien en al snel begon het gestalk, waar ik heen ging of liep ging de medewerker achter mij aan, vroeg of het lukte en verdween weer om 2 seconde later nog net niet op me lip te staan, ondertussen had ik een ander beeld meegenomen en ben ik naar een andere medewerker gegaan en gevraagd van het klepje, die man was heel begripvol gelukkig en omdat het beeld wat ik had ook al kapot was mocht ik het klepje meenemen van hem, daarna heb ik nog even met mijn moeder weer aan de telefoon gezocht naar een beeldje voor kerst,toen kwam de volgende medewerker naar mij toe vragen of het lukte je was hier gisterenavond ook al, legde uit van het klepje liet ook zien dat ik dat gehad had en ineens was het je bent aan het stelen. Uiteraard werd ik boos want ik heb de vorige dag gewoon voor genoeg geld dingen gekocht en zocht nog iets. Mevrouw stond er op in mijn tassen te kijken, ondanks dat ik dat niet prettig vond heeft ze al mijn tassen doorzocht, geen excuses helemaal niks maar wel keihard door de winkel schreeuwen dat ik steel. Tien minuten later was ik van plan weg te gaan en komt mevrouw weer of ik het kon vinden
Meteen een klacht ingediend maar helaas vinden ze dit prima gedrag dat je voor dief benoemt word terwijl je alleen een kwetsbaar beeld controleert en nog iets zoekt omdat je dat gisteren niet kon vinden
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Smit
|
Kwam melden dat een dure plant voor buiten onder het virus zat (vanaf dag van aankoop). Zeer onaardig te woord gestaan. Kan de planten beter bij een ander halen. Voor een 2x zo dure plant als bij een ander verwacht ik in elk geval een vriendelijke medewerker bij een klacht. Deze had er totaal geen zin in. Ik kom hier voorlopig echt niet terug.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin
|
ik kwam naar deze vestiging om een zakje orchideeengrond te kopen.
Tevens zocht ik nog wat artikelen uit o.a leuke bollen in potjes , een leuke azalea geschikt voor bonsai incl voeding een leuke afgeprijsde buxus , wel.weer op te knappen . Op weg naar de kassa kwam ik een bolletjes arrengement tegen die ik vlak voor de kerst ook had gekocht , maar een slecht resultaat gaf . Mijn.echtgenoot maakte nog een foto van resultaat om er over te kunnen spreken. Dit werd niet geaccepteerd, als bewijs voor de slechte staat van dit artikel met hyacinten (wit).
ik betaalde de zak met orch.grond en liet alle verdere art. met kar en al uit protest staan. Dit was mijn laatste bezoek aan deze
vestiging omdat de mentaliteit beneden pijl is een zg.kruideniers mentaliteit .
m.vr.gr AJ vd Meer uit Honselersdijk, Kraaijesteijn 4 , 2675 RA H'dijk
881 Reviews Plaats review
A vis
|Gisteren naar de Kerstmarkt geweest..dachten wij. Stelt niks voor.
Echt een aanfluiting vergeleken bij andere tuincentrum.
Bijna geen personeel in de winkel.
Restaurant is mooi en gezellig. Ook vriendelijk personeel. Dat is de enige reden nog dat wij gaan. Het ontbijtje.
En bij de tuinmeubelen staat elk jaar ook een hele vriendelijke behulpzame man. Maar voor de rest is het niet meer mijn tuincentrum....wat een zooitje.
Anoniem
|Intratuin ‘s Gravenzande is op z’n zachts gezegd niet mijn favourite lokatie. Weer een vervelende ervaring, vandaar mijn review. Sta ik daar met mijn zoon in de winkel, wordt er omgeroepen om je naar de kassa te begeven omdat ze dicht gaan. Oké, toch om 5 uur sluiten. Prima, geen probleem. Komt er een vrouw van de afdeling op mij af om nu heel snel naar de uitgang te gaan, omdat ze gaan sluiten. Vriendelijk gezegd dat ik dat natuurlijk ga doen; was in de veronderstelling dat het half 6 was. Nee, gelukkig niet vandaag!!, zegt ze nijdig naar mij. Ik dacht pardon?! Roept ze mij nog achterna, naar haar collega, deze mensen gaan na de schuifdeur via de korte route naar de kassa! Wij worden er dus uitgesmeten. Ze moet portier worden in de bewaking. En mijn sokken dan?, vraagt mijn zoon. Die laten wij achter. Mama heeft geen zin meer om in de rij bij de kassa te staan. Vandaag verkopen zij niets aan mij. Met een rotgevoel naar huis gegaan. En al die andere mensen die nog in de winkel waren en bij de kassa stonden.
Felicia
|Was hier voor kerst geweest om wat leuke dingen te halen met mijn moeder aan de telefoon want corona, terwijl me moeder me door de spullen heen hielp ging alles vrij soepel, de volgende dag moest ik voor een kapot beeld terug en wat spullen terug brengen, binnen 2 seconde was ik bij het beeld en checkte ik de andere beelden hoe het kon dat ik mijn batterij klepje miste. Blijkbaar had een medewerker dat gezien en al snel begon het gestalk, waar ik heen ging of liep ging de medewerker achter mij aan, vroeg of het lukte en verdween weer om 2 seconde later nog net niet op me lip te staan, ondertussen had ik een ander beeld meegenomen en ben ik naar een andere medewerker gegaan en gevraagd van het klepje, die man was heel begripvol gelukkig en omdat het beeld wat ik had ook al kapot was mocht ik het klepje meenemen van hem, daarna heb ik nog even met mijn moeder weer aan de telefoon gezocht naar een beeldje voor kerst,toen kwam de volgende medewerker naar mij toe vragen of het lukte je was hier gisterenavond ook al, legde uit van het klepje liet ook zien dat ik dat gehad had en ineens was het je bent aan het stelen. Uiteraard werd ik boos want ik heb de vorige dag gewoon voor genoeg geld dingen gekocht en zocht nog iets. Mevrouw stond er op in mijn tassen te kijken, ondanks dat ik dat niet prettig vond heeft ze al mijn tassen doorzocht, geen excuses helemaal niks maar wel keihard door de winkel schreeuwen dat ik steel. Tien minuten later was ik van plan weg te gaan en komt mevrouw weer of ik het kon vinden
Meteen een klacht ingediend maar helaas vinden ze dit prima gedrag dat je voor dief benoemt word terwijl je alleen een kwetsbaar beeld controleert en nog iets zoekt omdat je dat gisteren niet kon vinden
Smit
|Kwam melden dat een dure plant voor buiten onder het virus zat (vanaf dag van aankoop). Zeer onaardig te woord gestaan. Kan de planten beter bij een ander halen. Voor een 2x zo dure plant als bij een ander verwacht ik in elk geval een vriendelijke medewerker bij een klacht. Deze had er totaal geen zin in. Ik kom hier voorlopig echt niet terug.
Klant van Intratuin
|ik kwam naar deze vestiging om een zakje orchideeengrond te kopen.
Tevens zocht ik nog wat artikelen uit o.a leuke bollen in potjes , een leuke azalea geschikt voor bonsai incl voeding een leuke afgeprijsde buxus , wel.weer op te knappen . Op weg naar de kassa kwam ik een bolletjes arrengement tegen die ik vlak voor de kerst ook had gekocht , maar een slecht resultaat gaf . Mijn.echtgenoot maakte nog een foto van resultaat om er over te kunnen spreken. Dit werd niet geaccepteerd, als bewijs voor de slechte staat van dit artikel met hyacinten (wit).
ik betaalde de zak met orch.grond en liet alle verdere art. met kar en al uit protest staan. Dit was mijn laatste bezoek aan deze
vestiging omdat de mentaliteit beneden pijl is een zg.kruideniers mentaliteit .
m.vr.gr AJ vd Meer uit Honselersdijk, Kraaijesteijn 4 , 2675 RA H'dijk