If I could give you a zero points for ‘klantgerichtheid, service de medewerkers en informatieverstrekking’ I would.
A few days ago my purchase arrived incomplete and I am trying to reach you over the phone or via emails. I am constantly getting automatic replies all around - if I call on the phone there’s automatic reply, advising me to reach you via email, when I sent an email I’m getting an automatic reply too and so it goes in circles.
Your klanten ‘service’ is absolutely nonexistent.
I do understand that at these times you’re busy more than usual but that’s not an excuse for unprofessional behavior towards your costumers.
And as I can see from reviews, it’s not happening just since lately.
I would do my best to not only to avoid you in future but warn everyone I know about your pathetic service.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gérard vd Brandt
|
Geholpen door jan ***. Dat heeft ervoor gezorgd dat we planten gekocht hebben! Erg aardig, rustig en vakkundig! Winkel zelf vond ik minder, maar Jan maakte dat goed. Zonder zijn advies waren we weer weg gegaan, zonder iets te kopen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Remco
|
Nimmer graszoden bestellen bij Intratuin! Dit hebben ze totaal niet onder controle.
Op een donderdag graszoden bestelt. Zouden zaterdag door een derde partij zaterdag voor 12:00 geleverd worden. Mensen ingehuurd om te leggen.
Om kwart voor 12 nog geen graszoden. Intratuin bellen. Intratuin belt terug dat er "iets" fout is gegaan en dat het bedrijf aangeeft dat ze tot kwart voor 12 werken en er dus niets geleverd gaat worden.
Naam van het bedrijf willen ze niet geven en als ik de order annuleer vinden ze het ook prima.
Nooit meer intratuin, ook niet voor andere dingen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marie J
|
Gezellige winkels. Maar wat zijn alle winkels van Intratuin duur geworden. De planten, potaarde etc. Elders veel goedkoper te verkrijgen. Jammer hoor.
942 Reviews Plaats review
Vesna
|If I could give you a zero points for ‘klantgerichtheid, service de medewerkers en informatieverstrekking’ I would.
A few days ago my purchase arrived incomplete and I am trying to reach you over the phone or via emails. I am constantly getting automatic replies all around - if I call on the phone there’s automatic reply, advising me to reach you via email, when I sent an email I’m getting an automatic reply too and so it goes in circles.
Your klanten ‘service’ is absolutely nonexistent.
I do understand that at these times you’re busy more than usual but that’s not an excuse for unprofessional behavior towards your costumers.
And as I can see from reviews, it’s not happening just since lately.
I would do my best to not only to avoid you in future but warn everyone I know about your pathetic service.
Gérard vd Brandt
|Geholpen door jan ***. Dat heeft ervoor gezorgd dat we planten gekocht hebben! Erg aardig, rustig en vakkundig! Winkel zelf vond ik minder, maar Jan maakte dat goed. Zonder zijn advies waren we weer weg gegaan, zonder iets te kopen.
Remco
|Nimmer graszoden bestellen bij Intratuin! Dit hebben ze totaal niet onder controle.
Op een donderdag graszoden bestelt. Zouden zaterdag door een derde partij zaterdag voor 12:00 geleverd worden. Mensen ingehuurd om te leggen.
Om kwart voor 12 nog geen graszoden. Intratuin bellen. Intratuin belt terug dat er "iets" fout is gegaan en dat het bedrijf aangeeft dat ze tot kwart voor 12 werken en er dus niets geleverd gaat worden.
Naam van het bedrijf willen ze niet geven en als ik de order annuleer vinden ze het ook prima.
Nooit meer intratuin, ook niet voor andere dingen!
Marie J
|Gezellige winkels. Maar wat zijn alle winkels van Intratuin duur geworden. De planten, potaarde etc. Elders veel goedkoper te verkrijgen. Jammer hoor.
Klant van Intratuin
|Bijzonder klant onvriendelijk