Mijn man had Maandag 27 Maart mooie kamerplanten en tuin planten gekocht ook nog een bos bloemen.Dinsdag 28 Maart was ik jarig en kreeg allebloemen waar van de bos bloemen er niet uit zag de rozen hingen al slap en stelen waren slijmerig dus zaterdag de bos in gepakt en naar intratuin dit op de toonbank gelegd en de verkoopster zij dat dit toch wel heel erg was en het oude bloemen waren.we konden een nieuwe bos uitzoeken of het geld terug dit hebben we toen gedaan en in ons eigen dorp een prachtige bos gekocht vers en mooi. Dus intratuin gooi de slechte en niet verse bloemen weg en laat de klanten niet heen en weer rijden om die zooi van jullie terug te brengen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carolina
|
Jeetje wat is dit slecht...absurde prijzen en de horeca is echt stinkend smerig...tafels van het buitenterras zijn al een jaar niet afgedaan en niemand voelt zich geroepen...als je hier iets van zegt ..gedraagt men zich zeer kinderachtig...zeker niet voor herhaling vatbaar
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nick
|
Onvriendelijk behandeld door klantenservice medewerker & net zo door kassa medewerker.
Belachelijk dat ze hier veel meer vragen voor spullen & producten tov andere intratuins.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Exklant van Intratuin Elst
|
Vorig jaar de tuin opgeknapt, veel toen bij Intratuin Elst gehaald! Nu kon het antraciet splitgrind van het paadje nog wat aanvulling gebruiken.
Vorig jaar stonden er bakjes met testgrind, nu niet... dus advies gevraagd!! welke ik moest hebben. Thuis dit over het pad verdeeld en na een paar dagen was het opgedroogd, bleek het een totaal andere kleur, veel lichter!!
Terug na Elst, via de balie gestuurd naar een buitenmedewerker, moest echt zoeken.... uiteindelijk na het uitgelegd te hebben, wist hij niet goed hoe verder te helpen en is gaan bellen met de manager.
Die was kort van stof, moest maar met de goede zakken grind mengen, kreeg 20 % korting???? Dus moet ik weer kopen, omdat hun verkeerd grind hadden geadviseerd??? En de verkeerde ligt er nu tussen!! Dus wilde ik de manager zelf graag spreken. Die kwam uiteindelijk, arrogant en hoog van de toren blazend op me af en wilde me overrulen. Heb netjes gevraagd of ik mijn verhaal mocht doen... dat hoefde niet, hij wist alles al... en ik had niet gelijk de zakken leeg moeten gooien??? Maar eerst een handje.. was mij keuze??? etc etc. En hun advies moest ik niet zo letterlijk nemen? Huh???? Kon korting krijgen, en voor de rest werd duidelijk gemaakt dat ik een lastige klant was.... pfffff
Wat een slechte service en klantonvriendelijkheid!!! En waar hebben we het over... 8 euro? Het gaat mij om het principe, op hun advies! dat grind meegenomen, ik werk daar niet en weet niet wat in de zakken zitten!!! Dat achteraf niet de goede blijkt te zijn, dus verkeerd advies!! En dan is de service dat ik maar nieuwe zakken grind moet kopen! Terwijl het probleem dan nog niet is opgelost... Hoe dan ook, heb nu een ongewenst gemengd splitgrindpad en bedankt!!! :(( Kom hier niet meer!!! Ga in het vervolg wel naar een beter tuincentrum!
1120 Reviews Plaats review
Femke
|Slecht personeel
Emmy
|Mijn man had Maandag 27 Maart mooie kamerplanten en tuin planten gekocht ook nog een bos bloemen.Dinsdag 28 Maart was ik jarig en kreeg allebloemen waar van de bos bloemen er niet uit zag de rozen hingen al slap en stelen waren slijmerig dus zaterdag de bos in gepakt en naar intratuin dit op de toonbank gelegd en de verkoopster zij dat dit toch wel heel erg was en het oude bloemen waren.we konden een nieuwe bos uitzoeken of het geld terug dit hebben we toen gedaan en in ons eigen dorp een prachtige bos gekocht vers en mooi. Dus intratuin gooi de slechte en niet verse bloemen weg en laat de klanten niet heen en weer rijden om die zooi van jullie terug te brengen.
Carolina
|Jeetje wat is dit slecht...absurde prijzen en de horeca is echt stinkend smerig...tafels van het buitenterras zijn al een jaar niet afgedaan en niemand voelt zich geroepen...als je hier iets van zegt ..gedraagt men zich zeer kinderachtig...zeker niet voor herhaling vatbaar
Nick
|Onvriendelijk behandeld door klantenservice medewerker & net zo door kassa medewerker.
Belachelijk dat ze hier veel meer vragen voor spullen & producten tov andere intratuins.
Exklant van Intratuin Elst
|Vorig jaar de tuin opgeknapt, veel toen bij Intratuin Elst gehaald! Nu kon het antraciet splitgrind van het paadje nog wat aanvulling gebruiken.
Vorig jaar stonden er bakjes met testgrind, nu niet... dus advies gevraagd!! welke ik moest hebben. Thuis dit over het pad verdeeld en na een paar dagen was het opgedroogd, bleek het een totaal andere kleur, veel lichter!!
Terug na Elst, via de balie gestuurd naar een buitenmedewerker, moest echt zoeken.... uiteindelijk na het uitgelegd te hebben, wist hij niet goed hoe verder te helpen en is gaan bellen met de manager.
Die was kort van stof, moest maar met de goede zakken grind mengen, kreeg 20 % korting???? Dus moet ik weer kopen, omdat hun verkeerd grind hadden geadviseerd??? En de verkeerde ligt er nu tussen!! Dus wilde ik de manager zelf graag spreken. Die kwam uiteindelijk, arrogant en hoog van de toren blazend op me af en wilde me overrulen. Heb netjes gevraagd of ik mijn verhaal mocht doen... dat hoefde niet, hij wist alles al... en ik had niet gelijk de zakken leeg moeten gooien??? Maar eerst een handje.. was mij keuze??? etc etc. En hun advies moest ik niet zo letterlijk nemen? Huh???? Kon korting krijgen, en voor de rest werd duidelijk gemaakt dat ik een lastige klant was.... pfffff
Wat een slechte service en klantonvriendelijkheid!!! En waar hebben we het over... 8 euro? Het gaat mij om het principe, op hun advies! dat grind meegenomen, ik werk daar niet en weet niet wat in de zakken zitten!!! Dat achteraf niet de goede blijkt te zijn, dus verkeerd advies!! En dan is de service dat ik maar nieuwe zakken grind moet kopen! Terwijl het probleem dan nog niet is opgelost... Hoe dan ook, heb nu een ongewenst gemengd splitgrindpad en bedankt!!! :(( Kom hier niet meer!!! Ga in het vervolg wel naar een beter tuincentrum!