Van mijn Resound apparaten wil ik een ander type domes aanschaffen. Nu zou ik graag daarover advies willen inwinnen.
Helaas kun je bij Intoears niets meer aanschaffen rechtstreeks via hun filiaal, dus ook geen informatie krijgen.
Je kunt alleen online nog kopen; gemiste kans Intoears. De concurrent geeft deze service wel.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willemsen Henk
|
Alweer een teleurstellende ervaring bij Intoears in Maastricht. Had/heb ik nog steeds een klacht over mijn grotendeels zelf betaalde Starkey Livio’s ( dat was destijds al een slecht gecommuniceerd verkoop praatje….). Heb een vervelende ruis in een van mijn boortoestellen, maar kan kan volgens, alweer een andere audicien, niet opgelost worden ….” Sorry, was zijn antwoord…..” Jammer, ben destijds bewust niet naar een hoor-apparaten-“boer” gegaan, maar ga hier niet meer naar toe!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wil
|
Deze review gaat over filiaal Maastricht.
Op mijn verzoek, via internet, om mij te bellen om een afspraak te maken voor een reparatie van een hoortoestel wordt niet gereageerd.
Daarnaast heb ik negatieve ervaringen met dit filiaal betreffende hun klantvriendelijkheid tijdens het bezoek. Men was heel gejaagd
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C.J. den Dikken
|
IK wil even een bedankje schrijven voor de dames in Rhoon.
Je word daar zo goed geholpen, niets is te veel!!
De dames krijgen van mij persoonlijk een 10 met een griffel.
Ik raad iedereen aan om naar IntoEars te gaan!!
Service is perfect.
C.J. den Dikken
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jos Broekhuis
|
Ik heb in 1995 een vorm van Ménière gekregen met Tinnitus in het rechteroor. Na enkele jaren gaf een KNO-arts mij het advies een hoorapparaat te nemen om zowel het gehoor te verbeteren als de negatieve effecten van Tinnitus te verlagen. Dit is heeft een aantal jaren verbetering gegeven. In 2012 adviseerde mijn KNO-arts ook in het linkeroor een hoorapparaat te nemen. Na enige slechte ervaringen met hoorwinkels ben ik op aanraden van een kennis van mij, die goede ervaringen had met Into Ears, daar terecht gekomen en heb ik 2 hoortoestellen aangeschaft hetgeen inderdaad ook weer een verbetering was. Echter in 2017 werd ik in de ochtend wakker met een ongelooflijke herrie in mijn linker oor en bleek dit oor nagenoeg volkomen doof te zijn. Mijn huisarts had die dag geen spreekuur en heb daarom contact opgenomen met Into Ears zij adviseerden mij direct langs te komen en stelden na onderzoek vast, dat ik waarschijnlijk een virus in het slakkenhuis van mijn oor had opgelopen. Direct werd door hen contact opgenomen met een KNO-arts die ook verbonden is aan Into Ears en werd geregeld, dat ik de volgende dag al langs kon komen. Er werd een CT-Scan gemaakt en de conclusie van Into Ears bleek juist te zijn. Na een Prednison kuur is de schade enigszins beperkt gebleven. Helaas nu wel Tinnitus in beide oren. De mensen van Into Ears onder leiding van Dennis Nandoe zijn direct aan het werk gegaan om de juiste hoorapparaten te zoeken en zijn nu al een paar maanden met oneindig geduld bezig de juiste afstelling te vinden. Zelfs is ook al 2x een medewerker van Oticon bij mij thuis geweest voor een fijnafstelling. Het resultaat is thans, dat ik weer op een redelijk goede manier kan functioneren. Al met al een ongelooflijke service van de medewerkers van Into Ears zowel in Rhoon als Hoogvliet waarvoor ik hen zeer dankbaar ben.
Jos Broekhuis, Rhoon.
5 Reviews Plaats review
Jan
|Van mijn Resound apparaten wil ik een ander type domes aanschaffen. Nu zou ik graag daarover advies willen inwinnen.
Helaas kun je bij Intoears niets meer aanschaffen rechtstreeks via hun filiaal, dus ook geen informatie krijgen.
Je kunt alleen online nog kopen; gemiste kans Intoears. De concurrent geeft deze service wel.
Willemsen Henk
|Alweer een teleurstellende ervaring bij Intoears in Maastricht. Had/heb ik nog steeds een klacht over mijn grotendeels zelf betaalde Starkey Livio’s ( dat was destijds al een slecht gecommuniceerd verkoop praatje….). Heb een vervelende ruis in een van mijn boortoestellen, maar kan kan volgens, alweer een andere audicien, niet opgelost worden ….” Sorry, was zijn antwoord…..” Jammer, ben destijds bewust niet naar een hoor-apparaten-“boer” gegaan, maar ga hier niet meer naar toe!
Wil
|Deze review gaat over filiaal Maastricht.
Op mijn verzoek, via internet, om mij te bellen om een afspraak te maken voor een reparatie van een hoortoestel wordt niet gereageerd.
Daarnaast heb ik negatieve ervaringen met dit filiaal betreffende hun klantvriendelijkheid tijdens het bezoek. Men was heel gejaagd
Wil
|C.J. den Dikken
|IK wil even een bedankje schrijven voor de dames in Rhoon.
Je word daar zo goed geholpen, niets is te veel!!
De dames krijgen van mij persoonlijk een 10 met een griffel.
Ik raad iedereen aan om naar IntoEars te gaan!!
Service is perfect.
C.J. den Dikken
Jos Broekhuis
|Ik heb in 1995 een vorm van Ménière gekregen met Tinnitus in het rechteroor. Na enkele jaren gaf een KNO-arts mij het advies een hoorapparaat te nemen om zowel het gehoor te verbeteren als de negatieve effecten van Tinnitus te verlagen. Dit is heeft een aantal jaren verbetering gegeven. In 2012 adviseerde mijn KNO-arts ook in het linkeroor een hoorapparaat te nemen. Na enige slechte ervaringen met hoorwinkels ben ik op aanraden van een kennis van mij, die goede ervaringen had met Into Ears, daar terecht gekomen en heb ik 2 hoortoestellen aangeschaft hetgeen inderdaad ook weer een verbetering was. Echter in 2017 werd ik in de ochtend wakker met een ongelooflijke herrie in mijn linker oor en bleek dit oor nagenoeg volkomen doof te zijn. Mijn huisarts had die dag geen spreekuur en heb daarom contact opgenomen met Into Ears zij adviseerden mij direct langs te komen en stelden na onderzoek vast, dat ik waarschijnlijk een virus in het slakkenhuis van mijn oor had opgelopen. Direct werd door hen contact opgenomen met een KNO-arts die ook verbonden is aan Into Ears en werd geregeld, dat ik de volgende dag al langs kon komen. Er werd een CT-Scan gemaakt en de conclusie van Into Ears bleek juist te zijn. Na een Prednison kuur is de schade enigszins beperkt gebleven. Helaas nu wel Tinnitus in beide oren. De mensen van Into Ears onder leiding van Dennis Nandoe zijn direct aan het werk gegaan om de juiste hoorapparaten te zoeken en zijn nu al een paar maanden met oneindig geduld bezig de juiste afstelling te vinden. Zelfs is ook al 2x een medewerker van Oticon bij mij thuis geweest voor een fijnafstelling. Het resultaat is thans, dat ik weer op een redelijk goede manier kan functioneren. Al met al een ongelooflijke service van de medewerkers van Into Ears zowel in Rhoon als Hoogvliet waarvoor ik hen zeer dankbaar ben.
Jos Broekhuis, Rhoon.