Mijn website en mail draait er al jaren, ben zeer tevreden. Als iets niet werkt, kun je tenminste iemand bellen die kan helpen met oplossen. En dat voor 5 euro ;-) per maand
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martin V.
|
Hebben mij goed geholpen met het overzetten van mijn webshop omgeving.. Ook buiten kantoortijd waren ze beschikbaar om mij te helpen, dat was helemaal top!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Raf
|
Ik ben al mijn emails kwijt! na meerdere malen geprobeerd te bellen krijg ik het antwoord dat dit niet mogelijk is. Dit willen ze schriftelijk niet bevestigen. Laatste keer dat ik zaken met hun doe.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
H. Vecht
|
InterNLnet begon klein en enthousiast maar heeft het tegenwoordig hoog in de bol. Ik kreeg een ongenuanceerd schrijven dat mijn abonnement werd overgezet naar Tele2 en binnen 1 maand tijd is dat ook gebeurd. In 1 maand tijd gedwongen je hele e-mail-administratie omgooien (in een van de drukste periodes in het jaar) is een drama.. maar vragen en officieel klagen leidde tot niets. Als ik mijn e-mail adres wil behouden mag ik bij hen nog een 'postbus' huren voor €48,- per jaar. Bijzonder onsympathiek alles bijelkaar. Vertrouw ze dus niet!!
15 Reviews Plaats review
Martin Van Eijk
|Mijn website en mail draait er al jaren, ben zeer tevreden. Als iets niet werkt, kun je tenminste iemand bellen die kan helpen met oplossen. En dat voor 5 euro ;-) per maand
InterNLnet
|Martin V.
|Hebben mij goed geholpen met het overzetten van mijn webshop omgeving.. Ook buiten kantoortijd waren ze beschikbaar om mij te helpen, dat was helemaal top!!
InterNLnet
|Raf
|Ik ben al mijn emails kwijt! na meerdere malen geprobeerd te bellen krijg ik het antwoord dat dit niet mogelijk is. Dit willen ze schriftelijk niet bevestigen. Laatste keer dat ik zaken met hun doe.
InterNLnet
|H. Vecht
|InterNLnet begon klein en enthousiast maar heeft het tegenwoordig hoog in de bol. Ik kreeg een ongenuanceerd schrijven dat mijn abonnement werd overgezet naar Tele2 en binnen 1 maand tijd is dat ook gebeurd. In 1 maand tijd gedwongen je hele e-mail-administratie omgooien (in een van de drukste periodes in het jaar) is een drama.. maar vragen en officieel klagen leidde tot niets. Als ik mijn e-mail adres wil behouden mag ik bij hen nog een 'postbus' huren voor €48,- per jaar. Bijzonder onsympathiek alles bijelkaar. Vertrouw ze dus niet!!
Bas
|goede klantenservice geen klachten weinig contact