Met de vraag of mevr van de ing mijn rekening kon nakijken(is namelijk niet myn rekening waar ik dagelijks mee werk)mevr vertelde my heel duidelijk dat dat haar werk niet was en dat ik maar snel telebankieren moet nemen. 3 x gezegd dat het tyd werd voor telebankieren op een zeer onbeschofte en onvriendelijke manier.
Voor my was dit de derde keer en de laatste . Myn rekening zal ik opheffen en naar de rabobank gaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
kim roberts
|
Sinds de geldstortautomaten in dienst genomen zijn, is geld storten geen pretje.Al een paar keer gehad dat thuis na drie keer tellen met twee man meer hadden dan het apparaat alsof het systeem niet goed gesloten is.Aan de balie kunnen ze je nooit helpen ermee of hebben ze niet in de gaten dat je iemand zoekt wanneer er iets mis gaat. Ik loop niet weg als er iemand achter me staat of door de zaak roepen voor hulp wanneer er weer eens niemand te zien is."
2 Reviews Plaats review
Glenn
|Met de vraag of mevr van de ing mijn rekening kon nakijken(is namelijk niet myn rekening waar ik dagelijks mee werk)mevr vertelde my heel duidelijk dat dat haar werk niet was en dat ik maar snel telebankieren moet nemen. 3 x gezegd dat het tyd werd voor telebankieren op een zeer onbeschofte en onvriendelijke manier.
Voor my was dit de derde keer en de laatste . Myn rekening zal ik opheffen en naar de rabobank gaan.
kim roberts
|Sinds de geldstortautomaten in dienst genomen zijn, is geld storten geen pretje.Al een paar keer gehad dat thuis na drie keer tellen met twee man meer hadden dan het apparaat alsof het systeem niet goed gesloten is.Aan de balie kunnen ze je nooit helpen ermee of hebben ze niet in de gaten dat je iemand zoekt wanneer er iets mis gaat. Ik loop niet weg als er iemand achter me staat of door de zaak roepen voor hulp wanneer er weer eens niemand te zien is."