Ik zit al jaren bij de ING en naar volle tevredenheid vanaf kleins af aan. Nu is het automatiseringsproces zich steeds verder aan het ontwikkelen en wordt het voor de ouderen onder ons steeds moeilijker om daar in mee te gaan. Nu gaan de postbankenveloppen geld kosten. Ik vind dat ontzettend jammer voor die doelgroep, ik vind dan ook dat ze daar een leeftijdsgrens aan moeten vastpinnen, bijvoorbeeld als je 65 jaar bent krijg je nog gewoon enveloppen en kost het gewoon niets als je het op die manier wilt doen en dan verhoog je ieder jaar de grens met 1 jaar. Zo krijg je het langzaam uit het systeem en hou je je klanten vast. Meedenken met de klant heeft ING altijd gedaan maar slaat hier de plank een beetje mis. Misschien kunnen ze het nog goedmaken! Voor de rest uiterst tevreden
1 Review Plaats review
Danielle van Gasteren
|Ik zit al jaren bij de ING en naar volle tevredenheid vanaf kleins af aan. Nu is het automatiseringsproces zich steeds verder aan het ontwikkelen en wordt het voor de ouderen onder ons steeds moeilijker om daar in mee te gaan. Nu gaan de postbankenveloppen geld kosten. Ik vind dat ontzettend jammer voor die doelgroep, ik vind dan ook dat ze daar een leeftijdsgrens aan moeten vastpinnen, bijvoorbeeld als je 65 jaar bent krijg je nog gewoon enveloppen en kost het gewoon niets als je het op die manier wilt doen en dan verhoog je ieder jaar de grens met 1 jaar. Zo krijg je het langzaam uit het systeem en hou je je klanten vast. Meedenken met de klant heeft ING altijd gedaan maar slaat hier de plank een beetje mis. Misschien kunnen ze het nog goedmaken! Voor de rest uiterst tevreden