Vandaag bij dit filiaal geweest en heb nog nooit zo’n slechte ervaring bij de ING gehad. Telefonisch niet te bereiken en daarom maar persoonlijk naar het ING filiaal. Het lijkt wel of je op de markt staat. Wordt een en ander in een notitieblok genoteerd, maar het resultaat —> Je moet zelf maar bellen. Als je aangeeft dat dat niet lukt, wordt daar niet op gereageerd. Volgende,,,,, Zeker een reden om over te stappen naar een andere bank. Het toppunt van klantonvriendelijkheid!!!
1 Review Plaats review
Janet Tieleman
|Vandaag bij dit filiaal geweest en heb nog nooit zo’n slechte ervaring bij de ING gehad. Telefonisch niet te bereiken en daarom maar persoonlijk naar het ING filiaal. Het lijkt wel of je op de markt staat. Wordt een en ander in een notitieblok genoteerd, maar het resultaat —> Je moet zelf maar bellen. Als je aangeeft dat dat niet lukt, wordt daar niet op gereageerd. Volgende,,,,, Zeker een reden om over te stappen naar een andere bank. Het toppunt van klantonvriendelijkheid!!!