Slechte service. Probleem met B-2-B armband. Minpunten: Anderhalf jaar geleden kocht ik een Budha-to-Budha armband bij In Two, een week geleden kwam ik terug in de winkel met het probleem dat ik mijn armband niet meer los kreeg. De eerste reactie van het meisje achter de kassa: 'ben je ermee op het strand geweest?'. Wat maakt dat uit? Kan dat dan niet met een armband van 600 euro? Maar bovenal: ik wilde dat mijn probleem opgelost werd. Dus ik vroeg nogmaals: 'kunnen jullie mij helpen, de armband die ik hier heb gekocht krijg ik niet meer los.' Wederom een kattige reactie: 'ben je ermee op het strand geweest?'. De man die naast de toonbank stond, maar blijkbaar bij de winkel hoorde had 1 oplossing voor me; 'doorknippen dat ding'. Ik vroeg hem of hij wist wat die armband had gekost. Het maakte hem niet uit. Hij verwees me naar een edelsmid, oftewel, ik kon vierkant de hik krijgen wat hem betreft.
Ongelooflijk slechte service, een asociale reactie.
Ik kom hier nooit meer.
1 Review Plaats review
Linda
|Slechte service. Probleem met B-2-B armband. Minpunten: Anderhalf jaar geleden kocht ik een Budha-to-Budha armband bij In Two, een week geleden kwam ik terug in de winkel met het probleem dat ik mijn armband niet meer los kreeg. De eerste reactie van het meisje achter de kassa: 'ben je ermee op het strand geweest?'. Wat maakt dat uit? Kan dat dan niet met een armband van 600 euro? Maar bovenal: ik wilde dat mijn probleem opgelost werd. Dus ik vroeg nogmaals: 'kunnen jullie mij helpen, de armband die ik hier heb gekocht krijg ik niet meer los.' Wederom een kattige reactie: 'ben je ermee op het strand geweest?'. De man die naast de toonbank stond, maar blijkbaar bij de winkel hoorde had 1 oplossing voor me; 'doorknippen dat ding'. Ik vroeg hem of hij wist wat die armband had gekost. Het maakte hem niet uit. Hij verwees me naar een edelsmid, oftewel, ik kon vierkant de hik krijgen wat hem betreft.
Ongelooflijk slechte service, een asociale reactie.
Ik kom hier nooit meer.