De zalm gisteren was zo lang gekookt dat het vlees grijs zag. Toch kreeg ik geen nieuw bord van de 'kok' toen ik het hem liet zien. Hij negeerde collega's die zeiden dat ik een gratis nieuw bord met zalm moest krijgen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
klant2022
|
Precies 2 uren en 10 minuten bezig geweest met het bestellen van een tafel bij IKEA Utecht. Van het zoeken naar de tafel in de schappen omdat die er volgens de ene medewerker niet was en de andere wel via het niet kunnen verzilveren van de kortingsbon naar het drama bij de klantenservice om transport te regelen.
Hoe moeilijk kan het zijn een computer te bedienen en je pakket in te scannen? Nou een stuk moeilijker dan je je kunt voorstellen in je ergste dromen. En dan hebben we het nog niet eens over het gebrek aan elementair fatsoen bij de klantenservice balie die je drie keer het hele formulier laat vullen en dan besluit dan je nogmaals voor je aankoop moet betalen die je net voldaan bij de zelfbediening kassa.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin
|
Hadden in de koopjeshoek een inductiekookplaat (showmodel) gekocht. Bleek thuis dat we hem niet aan konden sluiten. Toen wij hem terug wilden brengen bleek dat je spullen uit de koopjeshoek helemaal niet terug kan brengen. Wat een deceptie!! Dit staat niet op de aankoopbon vermeldt en wordt ook niet verteld bij de kassa of in de koopjeshoek. Daar hebben we nog met een medewerker gesproken. Wat een strop!!! En dat je family member bent geeft je hier echt geen voordeel. Zegt de dame bij de klantenservice. Je kunt hem op marktplaats zetten. Daar hadden we ruim een half uur voor zitten wachten. Nee, Ikea heeft bij ons afgedaan. Bij andere winkels kan je gewoon een afgeprijsd product terugbrengen.
Zeer teleurgesteld in IKEA
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Marjolein
|
Vrije dag genomen omdat de keuken tussen 8 en 12 uur gebracht zou worden. Rond 11 uur komen ze aan. Hebben ze geen tijd om de keuken naar boven (3e etage) te brengen, omdat ikea dat niet heeft doorgegeven. Laten zien dat er duidelijk op de bon 3e etage staat. Ikea geeft aan dat doordat er '3e' en niet alleen een '3' staat het mis is gegaan met doorgeven. Hoe stom is dat?! Ze nemen de keuken weer mee en of ik maandag nog een vrije dag kan opnemen. VOOR HUN FOUT? Nee!! Of ze het dan op de dag kunnen leveren dat de monteur komt, zodat ik geen vrije dag hoef te nemen. Dat gaan we niet doen omdat het bij ikea gebruikelijk is dat er onderdelen missen en ik hem daarom van ikea op tijd moest laten leveren. Dan konden gemiste onderdelen alsnog op tijd geleverd worden. Ikea maakt van hun eigen fout, het een fout van de klant. Ik werd hier nog voor gewaarschuwd omdat dit enorm vaak mis gaat bij ikea. En het gebeurf nog ook! Wat een slechte service!!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van IKEA
|
Heel deskundig personeel. Super behulpzaam en met briljante ideeën.
619 Reviews Plaats review
sam
|De zalm gisteren was zo lang gekookt dat het vlees grijs zag. Toch kreeg ik geen nieuw bord van de 'kok' toen ik het hem liet zien. Hij negeerde collega's die zeiden dat ik een gratis nieuw bord met zalm moest krijgen
klant2022
|Precies 2 uren en 10 minuten bezig geweest met het bestellen van een tafel bij IKEA Utecht. Van het zoeken naar de tafel in de schappen omdat die er volgens de ene medewerker niet was en de andere wel via het niet kunnen verzilveren van de kortingsbon naar het drama bij de klantenservice om transport te regelen.
Hoe moeilijk kan het zijn een computer te bedienen en je pakket in te scannen? Nou een stuk moeilijker dan je je kunt voorstellen in je ergste dromen. En dan hebben we het nog niet eens over het gebrek aan elementair fatsoen bij de klantenservice balie die je drie keer het hele formulier laat vullen en dan besluit dan je nogmaals voor je aankoop moet betalen die je net voldaan bij de zelfbediening kassa.
Karin
|Hadden in de koopjeshoek een inductiekookplaat (showmodel) gekocht. Bleek thuis dat we hem niet aan konden sluiten. Toen wij hem terug wilden brengen bleek dat je spullen uit de koopjeshoek helemaal niet terug kan brengen. Wat een deceptie!! Dit staat niet op de aankoopbon vermeldt en wordt ook niet verteld bij de kassa of in de koopjeshoek. Daar hebben we nog met een medewerker gesproken. Wat een strop!!! En dat je family member bent geeft je hier echt geen voordeel. Zegt de dame bij de klantenservice. Je kunt hem op marktplaats zetten. Daar hadden we ruim een half uur voor zitten wachten. Nee, Ikea heeft bij ons afgedaan. Bij andere winkels kan je gewoon een afgeprijsd product terugbrengen.
Zeer teleurgesteld in IKEA
Marjolein
|Vrije dag genomen omdat de keuken tussen 8 en 12 uur gebracht zou worden. Rond 11 uur komen ze aan. Hebben ze geen tijd om de keuken naar boven (3e etage) te brengen, omdat ikea dat niet heeft doorgegeven. Laten zien dat er duidelijk op de bon 3e etage staat. Ikea geeft aan dat doordat er '3e' en niet alleen een '3' staat het mis is gegaan met doorgeven. Hoe stom is dat?! Ze nemen de keuken weer mee en of ik maandag nog een vrije dag kan opnemen. VOOR HUN FOUT? Nee!! Of ze het dan op de dag kunnen leveren dat de monteur komt, zodat ik geen vrije dag hoef te nemen. Dat gaan we niet doen omdat het bij ikea gebruikelijk is dat er onderdelen missen en ik hem daarom van ikea op tijd moest laten leveren. Dan konden gemiste onderdelen alsnog op tijd geleverd worden. Ikea maakt van hun eigen fout, het een fout van de klant. Ik werd hier nog voor gewaarschuwd omdat dit enorm vaak mis gaat bij ikea. En het gebeurf nog ook! Wat een slechte service!!!!!!
Klant van IKEA
|Heel deskundig personeel. Super behulpzaam en met briljante ideeën.