Een hele prettige winkel, geen opdringerig maar wel deskundig personeel.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ICI PARIS XL
|
Zeer vriendelijk personeel die je ook alles kan vragen en dat ze ook overal een antwoord op hebben.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ICI PARIS XL
|
Ik ben tevreden over de service (of het gebrek hieraan (slechte communicatie), wat door een ander filiaal wel goed wordt gemaakt/vriendelijkheid), ze nemen meestal de tijd om dingen uit te leggen. Ik ben tevreden over het feit dat ik vraag naar een specifiek product, en dat ze dan toch wat anders laten zien, waar ik vaak nog meer tevreden over ben (nu door Sisley dame die in verschillende filialen staat). Dat je niet hoeft te betalen voor een klantenkaart vind ik slim, dat is de reden dat ik niet meer bij de Douglas kom. Wat ze kunnen verbeteren.. filiaal Huizen: betere communicatie.
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ICI PARIS XL
|
Ik ben tevreden over de service (of het gebrek hieraan (slechte communicatie), wat door een ander filiaal wel goed wordt gemaakt/vriendelijkheid), ze nemen meestal de tijd om dingen uit te leggen. Ik ben tevreden over het feit dat ik vraag naar een specifiek product, en dat ze dan toch wat anders laten zien, waar ik vaak nog meer tevreden over ben (nu door Sisley dame die in verschillende filialen staat). Dat je niet hoeft te betalen voor een klantenkaart vind ik slim, dat is de reden dat ik niet meer bij de Douglas kom. Wat ze kunnen verbeteren.. filiaal Huizen: betere communicatie.
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ICI PARIS XL
|
Ik ben tevreden over de service (of het gebrek hieraan (slechte communicatie), wat door een ander filiaal wel goed wordt gemaakt/vriendelijkheid), ze nemen meestal de tijd om dingen uit te leggen. Ik ben tevreden over het feit dat ik vraag naar een specifiek product, en dat ze dan toch wat anders laten zien, waar ik vaak nog meer tevreden over ben (nu door Sisley dame die in verschillende filialen staat). Dat je niet hoeft te betalen voor een klantenkaart vind ik slim, dat is de reden dat ik niet meer bij de Douglas kom. Wat ze kunnen verbeteren.. filiaal Huizen: betere communicatie.
112 Reviews Plaats review
Klant van ICI PARIS XL
|Een hele prettige winkel, geen opdringerig maar wel deskundig personeel.
Klant van ICI PARIS XL
|Zeer vriendelijk personeel die je ook alles kan vragen en dat ze ook overal een antwoord op hebben.
Klant van ICI PARIS XL
|Ik ben tevreden over de service (of het gebrek hieraan (slechte communicatie), wat door een ander filiaal wel goed wordt gemaakt/vriendelijkheid), ze nemen meestal de tijd om dingen uit te leggen. Ik ben tevreden over het feit dat ik vraag naar een specifiek product, en dat ze dan toch wat anders laten zien, waar ik vaak nog meer tevreden over ben (nu door Sisley dame die in verschillende filialen staat). Dat je niet hoeft te betalen voor een klantenkaart vind ik slim, dat is de reden dat ik niet meer bij de Douglas kom. Wat ze kunnen verbeteren.. filiaal Huizen: betere communicatie.
Klant van ICI PARIS XL
|Ik ben tevreden over de service (of het gebrek hieraan (slechte communicatie), wat door een ander filiaal wel goed wordt gemaakt/vriendelijkheid), ze nemen meestal de tijd om dingen uit te leggen. Ik ben tevreden over het feit dat ik vraag naar een specifiek product, en dat ze dan toch wat anders laten zien, waar ik vaak nog meer tevreden over ben (nu door Sisley dame die in verschillende filialen staat). Dat je niet hoeft te betalen voor een klantenkaart vind ik slim, dat is de reden dat ik niet meer bij de Douglas kom. Wat ze kunnen verbeteren.. filiaal Huizen: betere communicatie.
Klant van ICI PARIS XL
|Ik ben tevreden over de service (of het gebrek hieraan (slechte communicatie), wat door een ander filiaal wel goed wordt gemaakt/vriendelijkheid), ze nemen meestal de tijd om dingen uit te leggen. Ik ben tevreden over het feit dat ik vraag naar een specifiek product, en dat ze dan toch wat anders laten zien, waar ik vaak nog meer tevreden over ben (nu door Sisley dame die in verschillende filialen staat). Dat je niet hoeft te betalen voor een klantenkaart vind ik slim, dat is de reden dat ik niet meer bij de Douglas kom. Wat ze kunnen verbeteren.. filiaal Huizen: betere communicatie.