tevreden over algemeen, wel vriendelijk en goed. mag natuurlijk wel goedlope;)
7.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Marco
|
wel. ok, premie relatief laag voor de dekking die ze geven
8.0
Autoverzekeraar: De informatieverstrekking
Autoverzekeraar: Het nakomen van beloftes
Autoverzekeraar: Prijs/kwaliteit verhouding
Autoverzekeraar: De service van de medewerkers
anita
|
Na 8 maanden gebel en gemail is de op de website beloofde 12,5% korting nog steeds niet doorgevoerd. Uren telefoneren (op mijn kosten want zij bellen je niet) en mailen levert niets op. Van het kastje naar de muur. Dient u maar een klacht in. Degene die erover gaat is met vakantie; nee we weten niet wanneer hij terug komt. Er wordt aan gewerkt (maar wat er dan precies gedaan wordt weet niemand). Enz enz. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt hang je oeverloos in de wacht. Er wordt niets opgepakt om het op te lossen. Ze laten het allemaal bij de klant liggen. Die moet maar bellen, mailen, klacht indienen en ondertussen gebeurt er niets. Behalve dat het teveel aan premie elke maand weer vrolijk wordt afgeschreven. Ze lokken je met een korting van 12,5% maar als ze je eenmaal binnen hebben kun je ernaar fluiten. LOOP MET EEN GROTE BOOG OM DEZE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ HEEN!!
1.0
Frans
|
N.a.v. beeindigen van mijn woonverzekering bij ION (IAK) heb ik een aantal emails gestuurd, dat de restitutie van de 2 maanden incasso vd premie niet klopt (berekening vd terugbetaling van assurantie belasting klopt niet). Telkens email ontvangen van AON dat men zo spoedig mogelijk zal reageren; na ruim 3 weken nog geen reactie ontvangen. Na 3 bel pogingen en telkens meer dan een 1/2 uur in de wachtrij ga ik de ingehouden premie storneren.
Sinds IAK opgegaan is in AON zeer slechte telefonische bereikbaarheid en email respons.
De reden dat ik mijn woonverzekering heb beeindig is dat mijn totale premie voor de nieuwe looptijd met meer dan 25 % gestegen is.
59 Reviews Plaats review
janneke34
|kommunicatie veel via internet ik vindt dat fijn
Harriet M
|tevreden over algemeen, wel vriendelijk en goed. mag natuurlijk wel goedlope;)
Marco
|wel. ok, premie relatief laag voor de dekking die ze geven
anita
|Na 8 maanden gebel en gemail is de op de website beloofde 12,5% korting nog steeds niet doorgevoerd. Uren telefoneren (op mijn kosten want zij bellen je niet) en mailen levert niets op. Van het kastje naar de muur. Dient u maar een klacht in. Degene die erover gaat is met vakantie; nee we weten niet wanneer hij terug komt. Er wordt aan gewerkt (maar wat er dan precies gedaan wordt weet niemand). Enz enz. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt hang je oeverloos in de wacht. Er wordt niets opgepakt om het op te lossen. Ze laten het allemaal bij de klant liggen. Die moet maar bellen, mailen, klacht indienen en ondertussen gebeurt er niets. Behalve dat het teveel aan premie elke maand weer vrolijk wordt afgeschreven. Ze lokken je met een korting van 12,5% maar als ze je eenmaal binnen hebben kun je ernaar fluiten. LOOP MET EEN GROTE BOOG OM DEZE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ HEEN!!
Frans
|N.a.v. beeindigen van mijn woonverzekering bij ION (IAK) heb ik een aantal emails gestuurd, dat de restitutie van de 2 maanden incasso vd premie niet klopt (berekening vd terugbetaling van assurantie belasting klopt niet). Telkens email ontvangen van AON dat men zo spoedig mogelijk zal reageren; na ruim 3 weken nog geen reactie ontvangen. Na 3 bel pogingen en telkens meer dan een 1/2 uur in de wachtrij ga ik de ingehouden premie storneren.
Sinds IAK opgegaan is in AON zeer slechte telefonische bereikbaarheid en email respons.
De reden dat ik mijn woonverzekering heb beeindig is dat mijn totale premie voor de nieuwe looptijd met meer dan 25 % gestegen is.