Aan HUBO in Hoogeveen legde ik de vraag voor of ik veiligheidsmaatregelen aan mijn huis (veiligheidsstrips, extra slot) kon plegen. Vervolgens werd ik uitgenodigd op de zaak Hubo Harke te komen middels email. Daar aangekomen op 19 juni 2021 was Hilbert *** in gesprek met een man aan een tafel over verbouwing. Toen leek hij rustig. Vervolgens na enige wachten vertrok zijn klant en richtte hij zich tot mij. Ik dacht eerst fijn dat iemand mij kan helpen. Maar vreemd genoeg was zijn stemming omgeslagen. Hij begroette niet. Geen goedemiddag. Maakte een gespannen indruk met mondkapje op. Zei blijf weg met handen wild gebarend (niet beleefd vragen wilt u s.v.p. afstand houden). Ik had trouwens een mondkapje op. Vervolgens begon hij verder met afreageren. U weet toch niet hoe duur het is ? U heeft het toch niet opgemeten ? Terwijl ik voor een indicatie kwam en reeds eerder via mail had doorgegeven wat mijn plan was. Kortom afgevend op de klant en die als een sulletje behandelen. Erg vervelend. Misschien is hij overwerkt of neemt niet genoeg pauze. Hij leek onder flinke druk te staan. Het leek me wijs iemand anders te zoeken voor het hang- en sluitwerk. Omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en gezien de graad van afreageren meldt ik dit u.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ronald
|
Blijkbaar op slechte dag gekomen.
Meneer blijkbaar wat overspannen , kortaf en afreagerend.
Niet eens begroetend. Vragen als heeft u het niet gemeten, zo kan ik geen prijs maken, dacht u dat ik uw email niet had gelezen, aldus de verkoper. Jammer. Was geen fatsoenlijk onderhoud mogelijk.
Kan me voorstellen dat men het in coronatijd erg druk heeft, maar zou wel klantvriendelijk blijven en desnoods duidelijk maken dat wegens drukte geen opdrachten op korte termijn kan.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hubo
|
Het assortiment is groot en alles wordt door vriendelijk en bekwaam personeel gedaan ik mag er graag heen gaan en ze maken het ook nog een keer precies op maat.
8.7
0
Klant van Hubo
|
Met welke technische vraag/probleem ik ook kom, er wordt altijd goed met me meegedacht en ook eerliojk gezegd als de medewerker geen oplossing heeft voor mij.
Als ik een of ander technisch onderdeel moet hebben, dan ga ik altijd eerts naar de HUBO in Hoogeveen en het komt bijna nooit voor dat ik er niet geholpen kan worden.
8.3
0
Klant van Hubo
|
Bij Hubo wordt je persoonlijker geholpen dan bij de grotere bouwmarkten, vriendelijk, vakkundig personeel maakt dat je weer terugkomt....
18 Reviews Plaats review
Ronald
|Aan HUBO in Hoogeveen legde ik de vraag voor of ik veiligheidsmaatregelen aan mijn huis (veiligheidsstrips, extra slot) kon plegen. Vervolgens werd ik uitgenodigd op de zaak Hubo Harke te komen middels email. Daar aangekomen op 19 juni 2021 was Hilbert *** in gesprek met een man aan een tafel over verbouwing. Toen leek hij rustig. Vervolgens na enige wachten vertrok zijn klant en richtte hij zich tot mij. Ik dacht eerst fijn dat iemand mij kan helpen. Maar vreemd genoeg was zijn stemming omgeslagen. Hij begroette niet. Geen goedemiddag. Maakte een gespannen indruk met mondkapje op. Zei blijf weg met handen wild gebarend (niet beleefd vragen wilt u s.v.p. afstand houden). Ik had trouwens een mondkapje op. Vervolgens begon hij verder met afreageren. U weet toch niet hoe duur het is ? U heeft het toch niet opgemeten ? Terwijl ik voor een indicatie kwam en reeds eerder via mail had doorgegeven wat mijn plan was. Kortom afgevend op de klant en die als een sulletje behandelen. Erg vervelend. Misschien is hij overwerkt of neemt niet genoeg pauze. Hij leek onder flinke druk te staan. Het leek me wijs iemand anders te zoeken voor het hang- en sluitwerk. Omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en gezien de graad van afreageren meldt ik dit u.
Ronald
|Blijkbaar op slechte dag gekomen.
Meneer blijkbaar wat overspannen , kortaf en afreagerend.
Niet eens begroetend. Vragen als heeft u het niet gemeten, zo kan ik geen prijs maken, dacht u dat ik uw email niet had gelezen, aldus de verkoper. Jammer. Was geen fatsoenlijk onderhoud mogelijk.
Kan me voorstellen dat men het in coronatijd erg druk heeft, maar zou wel klantvriendelijk blijven en desnoods duidelijk maken dat wegens drukte geen opdrachten op korte termijn kan.
Klant van Hubo
|Het assortiment is groot en alles wordt door vriendelijk en bekwaam personeel gedaan ik mag er graag heen gaan en ze maken het ook nog een keer precies op maat.
Klant van Hubo
|Met welke technische vraag/probleem ik ook kom, er wordt altijd goed met me meegedacht en ook eerliojk gezegd als de medewerker geen oplossing heeft voor mij.
Als ik een of ander technisch onderdeel moet hebben, dan ga ik altijd eerts naar de HUBO in Hoogeveen en het komt bijna nooit voor dat ik er niet geholpen kan worden.
Klant van Hubo
|Bij Hubo wordt je persoonlijker geholpen dan bij de grotere bouwmarkten, vriendelijk, vakkundig personeel maakt dat je weer terugkomt....