Ik kreeg een nieuwsbrief en daarin stond met grote letters " weekenddeal, 40% korting op alle tuinbeits". Aangezien ik nog niet wist of ik transparante of dekkende beits zou nemen, of welke kleur ik zou kiezen ben ik met mijn vrouw op zondagmiddag naar de Gamma in Hoogeveen gegaan, met in ons achterhoofd 40% korting op alle tuinbeits.
Tijdens het scannen aan de kassa bleek dat er geen korting werd berekend en ook wist men niets van deze aanbieding. (Wij hadden 2 grote potten van een bepaalde kleur en 2 kleinere potten van een andere kleur in onze kar geladen voorzien van de nodige kwasten, schuurpapier, verfbakjes)
Gezien mijn kwaadheid werd ik uitgenodigd het gesprek voort te zetten aan de servicebalie. Daar bleek uiteindelijk dat het cijfer 1, zie hieronder, verwees naar de uitzonderingen waarop geen korting werd gegeven.
Ik heb hiertegen de volgende bezwaren:
* wanneer je klikt op de zin "alle buitenbeits" met het cijfer 1 erachter, ga ik naar de website en niet naar de artikelen die uitgezonderd zijn voor de korting dus hoe had ik het moeten weten.
* al had ik wel uw cijfer 1 gevonden op uw website, dan nog had ik niet geweten dat onze beits ("Tenco") onder die uitzonderingen viel. Hoe had ik dat moeten weten?
Ik ben uiteindelijk weggelopen zonder artikelen en heb voor mezelf besloten om geen stap meer te zetten in een Gamma filiaal. Het gaat mij niet eens om die paar tientjes, het is bij mij principieel. Ik heb het gevoel dat ik besodemieterd wordt door de Gamma.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Gamma
|
Prima
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Gamma
|
Concept is voor heel goed
10
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Gamma
|
het is er fijn winkelen, wordt goed geholpen.
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Gamma
|
Ben zeer tevreden over de Gamma. Wat mij gaat storen, maar dat geldt ook voor andere bouwmarkten, is het voortdurend aanbieden van kortingen. Krijg daardoor het gevoel dat ik eigenlijk steeds teveel betaal of heb betaald. Mijn suggestie is om de prijzen gewoon te verlagen en om dan af en toe met echte aanbiedingen of kortingsacties te komen.
152 Reviews Plaats review
Hans Keijzer
|Ik kreeg een nieuwsbrief en daarin stond met grote letters " weekenddeal, 40% korting op alle tuinbeits". Aangezien ik nog niet wist of ik transparante of dekkende beits zou nemen, of welke kleur ik zou kiezen ben ik met mijn vrouw op zondagmiddag naar de Gamma in Hoogeveen gegaan, met in ons achterhoofd 40% korting op alle tuinbeits.
Tijdens het scannen aan de kassa bleek dat er geen korting werd berekend en ook wist men niets van deze aanbieding. (Wij hadden 2 grote potten van een bepaalde kleur en 2 kleinere potten van een andere kleur in onze kar geladen voorzien van de nodige kwasten, schuurpapier, verfbakjes)
Gezien mijn kwaadheid werd ik uitgenodigd het gesprek voort te zetten aan de servicebalie. Daar bleek uiteindelijk dat het cijfer 1, zie hieronder, verwees naar de uitzonderingen waarop geen korting werd gegeven.
Ik heb hiertegen de volgende bezwaren:
* wanneer je klikt op de zin "alle buitenbeits" met het cijfer 1 erachter, ga ik naar de website en niet naar de artikelen die uitgezonderd zijn voor de korting dus hoe had ik het moeten weten.
* al had ik wel uw cijfer 1 gevonden op uw website, dan nog had ik niet geweten dat onze beits ("Tenco") onder die uitzonderingen viel. Hoe had ik dat moeten weten?
Ik ben uiteindelijk weggelopen zonder artikelen en heb voor mezelf besloten om geen stap meer te zetten in een Gamma filiaal. Het gaat mij niet eens om die paar tientjes, het is bij mij principieel. Ik heb het gevoel dat ik besodemieterd wordt door de Gamma.
Klant van Gamma
|Prima
Klant van Gamma
|Concept is voor heel goed
Klant van Gamma
|het is er fijn winkelen, wordt goed geholpen.
Klant van Gamma
|Ben zeer tevreden over de Gamma. Wat mij gaat storen, maar dat geldt ook voor andere bouwmarkten, is het voortdurend aanbieden van kortingen. Krijg daardoor het gevoel dat ik eigenlijk steeds teveel betaal of heb betaald. Mijn suggestie is om de prijzen gewoon te verlagen en om dan af en toe met echte aanbiedingen of kortingsacties te komen.