ik heb zeer slechte ervaringen et dit bouwbedrijf
zijn zeer onbeschoft naar klanten toe
de volledig foute keukenblok voer ik al meer dan 2.5 jaar om vervanging ervan
opdrachtgever een woningbouwvereniging speelt alles onder 1 hoed et dit bedrijf
kopstukken bij dit bedrijf vertrokken zijn zeker na aanleiding zee van klachten renovatie keukens elders
krijg geen enkele reactie terug zeer boos ben geen gehoor terug te krijgen waarop dit bedrijf vanaf begin de fouten en de blunders op zijn begaan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R.A.Silanoe
|
H.T.O. Assen reageert niet op klachten. H.T.O. heeft woningen gebouwd in Hoogersmilde waarvan ik er ëën bewoon. Ik bezit de woning sinds november 2011 en heb toen al geconstateerd met mijn makelaar dat de hoeken van de boeiboorden op het dak en bij de dakkapellen allemaal verrot zijn. Ik heb geen idee hoe dit kan maar volgens andere bewoners in de straat zijn de boeiboorden niet goed afgezaagd. Ik heb H.T.O. daarvan op de hoogte gebracht maar geen reactie gehad. In mei 2013 is er door een aannemer geconstateerd tijdens de bouw van een carport dat alle loodslappen welke in de muur van het huis zijn gemetseld, zijn gescheurd. De loodslappen dienen ervoor om de regen af te voeren indien er een carport aanwezig is. Ik heb H.T.O. hierover telefonisch en per mail geënformeerd maar wederom geen enkele reactie. Afgezien van het feit dat dit binnen acht jaar na bouw van het huis is geconstateerd en ik en met mij meerdere bewoners vinden dat dit toch wel kort is, wil ik alleen maar weten of dit misschien onder coulance kan worden gerepareerd. Echter neemt men bij H.T.O. de moeite niet om mij telefonisch te woord te staan noch om mijn mail te beantwoorden. Dit vind ik toch jammer en hieruit blijkt maar weer dat niet ieder bouwbedrijf service gevoelig is.
2 Reviews Plaats review
gedupeerde van hto
|ik heb zeer slechte ervaringen et dit bouwbedrijf
zijn zeer onbeschoft naar klanten toe
de volledig foute keukenblok voer ik al meer dan 2.5 jaar om vervanging ervan
opdrachtgever een woningbouwvereniging speelt alles onder 1 hoed et dit bedrijf
kopstukken bij dit bedrijf vertrokken zijn zeker na aanleiding zee van klachten renovatie keukens elders
krijg geen enkele reactie terug zeer boos ben geen gehoor terug te krijgen waarop dit bedrijf vanaf begin de fouten en de blunders op zijn begaan
R.A.Silanoe
|H.T.O. Assen reageert niet op klachten. H.T.O. heeft woningen gebouwd in Hoogersmilde waarvan ik er ëën bewoon. Ik bezit de woning sinds november 2011 en heb toen al geconstateerd met mijn makelaar dat de hoeken van de boeiboorden op het dak en bij de dakkapellen allemaal verrot zijn. Ik heb geen idee hoe dit kan maar volgens andere bewoners in de straat zijn de boeiboorden niet goed afgezaagd. Ik heb H.T.O. daarvan op de hoogte gebracht maar geen reactie gehad. In mei 2013 is er door een aannemer geconstateerd tijdens de bouw van een carport dat alle loodslappen welke in de muur van het huis zijn gemetseld, zijn gescheurd. De loodslappen dienen ervoor om de regen af te voeren indien er een carport aanwezig is. Ik heb H.T.O. hierover telefonisch en per mail geënformeerd maar wederom geen enkele reactie. Afgezien van het feit dat dit binnen acht jaar na bouw van het huis is geconstateerd en ik en met mij meerdere bewoners vinden dat dit toch wel kort is, wil ik alleen maar weten of dit misschien onder coulance kan worden gerepareerd. Echter neemt men bij H.T.O. de moeite niet om mij telefonisch te woord te staan noch om mijn mail te beantwoorden. Dit vind ik toch jammer en hieruit blijkt maar weer dat niet ieder bouwbedrijf service gevoelig is.