Opzegging nooit doorgevoerd Ik heb vorig jaar met de beëindiging van een tel.abon, ook de bijbehorende verzekering bij HSC Rosemont beëindigd.
Vandaag kwam ik bij het controleren van mijn administratie erachter dat er nog iedere maand het verzekeringsbedrag wordt afgeschreven. Stom van mij dat ik dit niet eerder heb gezien.
Dus ik bel naar de klantenservice van HSC Rosemont. Er waren 4 wachtenden voor mij, maar toch duurde het ruim 20 minuten voor ik aan de beurt was.
Ik legde het probleem voor. Volgens de dame die ik aan de telefoon kreeg waren er niet eerder telefonische contacten geweest. Op mijn antwoord dat dat toch echt het geval was geweest kreeg ik opnieuw hetzelfde antwoord.
Hierop antwoordde ik dat dit haar woord tegenover het mijne was en dat dat verder dus geen zin had. Het was ook mijn eigen schuld dat ik niet eerder gecontroleerd had of de verzekering daadwerkelijk was stopgezet.
Ik vroeg haar dus de verzekering m.i.v. heden te beëindigen.
Daarop kreeg ik de mededeling dat de verzekering om naam van Dhr. stond. Ik zei dat dat klopte en gaf haar alle gegevens.
Deze dame weigerde echter de verzekering te beëindigen, omdat mijn man zelf moest bellen of een mail moest sturen.
Ik heb gevraagd naar een leidinggevende, die er uiteraard niet was.
Ik heb inmiddels al meer slechte recensies over deze firma op internet gevonden en nu voeg ik daar zelf de volgende aan toe.
Een verzekering afsluiten gaat heel makkelijk, maar opzeggen is een heel ander verhaal.
1.5
0
1
Trendbox Panel
|
Eigenlijk is het afsluiten ven telefoonverzekeringen onzinnig, of je meot erg onhandig zijn. Erg dure telefoonverzekering. Ik heb twee dagen geleden mijn telefoon (kapot) van een paar jaar oud opgestuurd. Ik weet nog niet of de verzekering dit gaat vergoeden. Als ze dit wel doen, wordt de prijs/kwaliteit verhouding wel beter.
2 Reviews Plaats review
J. van den Tol
|Opzegging nooit doorgevoerd
Ik heb vorig jaar met de beëindiging van een tel.abon, ook de bijbehorende verzekering bij HSC Rosemont beëindigd.
Vandaag kwam ik bij het controleren van mijn administratie erachter dat er nog iedere maand het verzekeringsbedrag wordt afgeschreven. Stom van mij dat ik dit niet eerder heb gezien.
Dus ik bel naar de klantenservice van HSC Rosemont. Er waren 4 wachtenden voor mij, maar toch duurde het ruim 20 minuten voor ik aan de beurt was.
Ik legde het probleem voor. Volgens de dame die ik aan de telefoon kreeg waren er niet eerder telefonische contacten geweest. Op mijn antwoord dat dat toch echt het geval was geweest kreeg ik opnieuw hetzelfde antwoord.
Hierop antwoordde ik dat dit haar woord tegenover het mijne was en dat dat verder dus geen zin had. Het was ook mijn eigen schuld dat ik niet eerder gecontroleerd had of de verzekering daadwerkelijk was stopgezet.
Ik vroeg haar dus de verzekering m.i.v. heden te beëindigen.
Daarop kreeg ik de mededeling dat de verzekering om naam van Dhr. stond. Ik zei dat dat klopte en gaf haar alle gegevens.
Deze dame weigerde echter de verzekering te beëindigen, omdat mijn man zelf moest bellen of een mail moest sturen.
Ik heb gevraagd naar een leidinggevende, die er uiteraard niet was.
Ik heb inmiddels al meer slechte recensies over deze firma op internet gevonden en nu voeg ik daar zelf de volgende aan toe.
Een verzekering afsluiten gaat heel makkelijk, maar opzeggen is een heel ander verhaal.
Trendbox Panel
|Eigenlijk is het afsluiten ven telefoonverzekeringen onzinnig, of je meot erg onhandig zijn.
Erg dure telefoonverzekering. Ik heb twee dagen geleden mijn telefoon (kapot) van een paar jaar oud opgestuurd. Ik weet nog niet of de verzekering dit gaat vergoeden. Als ze dit wel doen, wordt de prijs/kwaliteit verhouding wel beter.