Ze hebben heel mijn tuin aangelegd. Ik ben dik tevreden. Nette mensen, alles volgens afspraak gegaan. Volgende keer weer!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Albert
|
Prima bedrijf
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter
|
Graszoden besteld. Geprobeerd graszoden te bestellen. Communicatie is al zeer vraag en geen specifieke tijdsaanduidingen. Maar goed toch 20m2 graszoden besteld.
Eerste keer, woensdag 12 juni, heet mijn vriendin vanaf 15:00 zitten wachten op haar vrije dag. Immers 's middags zou er geleverd worden. Om 20:00 een belletje hij kon niet leveren. NIet netjes maar kan gebeuren coulant geweest en afgesproken op vrijdag 2 dagen later. In de tussentijd ligt de tuin al open. Vrijdag eerder weg van werk om de tuin voorbereiding af te maken na een paar uur was het klaar en het wachten begon. Er zou in de avond geleverd worden wederom niets vernomen en om 23:15 lees ik mijn Gmail en een mail van hoveniersbedrijf Broere (21:15) dat hij weer niet kon komen het was niets voor hem en schaamde zich een beetje en de proffesionele fundering, hij had het druk. Tevens had hij mijn mobiele nummer..tja. Nu genoodzaakt ergens anders te bestellen gaan weer een paar dagen overheen en in de tussentijd is mijn tuin al een blubberboel. Pluspunten: Geen
3 Reviews Plaats review
Lisa Evereem
|Ze hebben heel mijn tuin aangelegd. Ik ben dik tevreden. Nette mensen, alles volgens afspraak gegaan. Volgende keer weer!
Albert
|Prima bedrijf
Peter
|Graszoden besteld. Geprobeerd graszoden te bestellen. Communicatie is al zeer vraag en geen specifieke tijdsaanduidingen. Maar goed toch 20m2 graszoden besteld.
Eerste keer, woensdag 12 juni, heet mijn vriendin vanaf 15:00 zitten wachten op haar vrije dag. Immers 's middags zou er geleverd worden. Om 20:00 een belletje hij kon niet leveren. NIet netjes maar kan gebeuren coulant geweest en afgesproken op vrijdag 2 dagen later. In de tussentijd ligt de tuin al open. Vrijdag eerder weg van werk om de tuin voorbereiding af te maken na een paar uur was het klaar en het wachten begon. Er zou in de avond geleverd worden wederom niets vernomen en om 23:15 lees ik mijn Gmail en een mail van hoveniersbedrijf Broere (21:15) dat hij weer niet kon komen het was niets voor hem en schaamde zich een beetje en de proffesionele fundering, hij had het druk. Tevens had hij mijn mobiele nummer..tja. Nu genoodzaakt ergens anders te bestellen gaan weer een paar dagen overheen en in de tussentijd is mijn tuin al een blubberboel. Pluspunten: Geen