Op 9 februari voor € 120 aan kleding besteld. Op 16 februari een mail dat het nog wat langer duurt. Op 26 februari nog niets en gaan bellen. De bestelling was niet goed doorgezet. Men ging kijken of de artikelen nog leverbaar waren en men zou me terugbellen. Dat gebeurde niet. Weer zelf gebeld en gevraagd om restitutie van het geld. En graag bevestiging via mail. Geen mail gekregen. En nu 2 maart en nog geen geld. Weer gebeld: ik zou het nu binnen 10 dagen op mijn rekening zien. Wat is dit ontzettend slecht van zo'n winkelketen.
2.7
0
Annie
|
Ik ben tevreden omdat ze steeds bezig zijn om een betere webshop te krijgen.
En daarnaast kan je het ruilen in de winkel of retour sturen.
8.9
0
Karin
|
De kleding oogt op de webshop helemaal niet zo mooi als in het echt. De foto's zouden heel sterk verbeterd kunnen worden. Verder is de site wel gebruiksvriendelijk.
7.6
0
Klant van houtbrox.nl
|
Vlotte levering, goed verzorgd. Voldeed aan de verwachting. Dat was het.
9.0
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
Anja
|
Mijn bestelling was netjes binnen de termijn bezorgd. Had een paar blousen en een vest besteld voor mijn man. De blousen waren ontzettend kreukelig. En bij het passen van het vest bleek dat de speld van het merkkaartje los zat met als gevolg een dikke bloedende kras in mijn man zijn nek. Ik heb telefonisch aangegeven dat ik het erg slordig vind en ook in de winkel. Ze geven het door??? Had meer verwacht zoals idd dit is wel erg kreukelig of wat erg van de kras maar nee. Het was allemaal van het merk Gaastra en ik had toch een nettere bezorging verwacht bij deze winkel. Wehkamp doet het netter in mijn ervaringen.
49 Reviews Plaats review
E. Loos
|Op 9 februari voor € 120 aan kleding besteld. Op 16 februari een mail dat het nog wat langer duurt. Op 26 februari nog niets en gaan bellen. De bestelling was niet goed doorgezet. Men ging kijken of de artikelen nog leverbaar waren en men zou me terugbellen. Dat gebeurde niet. Weer zelf gebeld en gevraagd om restitutie van het geld. En graag bevestiging via mail. Geen mail gekregen. En nu 2 maart en nog geen geld. Weer gebeld: ik zou het nu binnen 10 dagen op mijn rekening zien. Wat is dit ontzettend slecht van zo'n winkelketen.
Annie
|Ik ben tevreden omdat ze steeds bezig zijn om een betere webshop te krijgen.
En daarnaast kan je het ruilen in de winkel of retour sturen.
Karin
|De kleding oogt op de webshop helemaal niet zo mooi als in het echt. De foto's zouden heel sterk verbeterd kunnen worden. Verder is de site wel gebruiksvriendelijk.
Klant van houtbrox.nl
|Vlotte levering, goed verzorgd. Voldeed aan de verwachting. Dat was het.
Anja
|Mijn bestelling was netjes binnen de termijn bezorgd. Had een paar blousen en een vest besteld voor mijn man. De blousen waren ontzettend kreukelig. En bij het passen van het vest bleek dat de speld van het merkkaartje los zat met als gevolg een dikke bloedende kras in mijn man zijn nek. Ik heb telefonisch aangegeven dat ik het erg slordig vind en ook in de winkel. Ze geven het door??? Had meer verwacht zoals idd dit is wel erg kreukelig of wat erg van de kras maar nee. Het was allemaal van het merk Gaastra en ik had toch een nettere bezorging verwacht bij deze winkel. Wehkamp doet het netter in mijn ervaringen.