Voor de rondreis door ZW-Engeland werden diverse hotels geboekt die nogal afgelegen zijn. Niet echt handig als je een rondreis maakt. Ook varieerde de afstand nogal. Bij sommige ruim 300 km. en bij andere 150 km. Als je na de laatste overnachting 300 km. terug moet rijden naar Dover, via de rondweg onder London, is het wel even spannend om nog op tijd bij de boot te zijn. De kwaliteit van de hotels/ins was in het algemeen matig. Wel mooie oude sfeervolle gebouwen, maar slecht onderhouden en niet overal schoon. Wel overal zeer vriendelijk personeel. Verwacht niet meer dan 2-sterren hotels.
Op zich was daar nog mee te leven, maar een echte misser was B&B Farm House. Om daar te komen moest je een flink stuk vanaf de openbare weg over een veredeld karrenspoor rijden. Bramenstruiken schuren langs je auto en op enkele plaatsen was het spoor dermate uitgesleten dat de onderkant van de auto over de keien bonkte (geen verlaagde of sportwagen). Aangezien ik daar nog meerdere keren heen en weer had moeten rijden en de onvriendelijke eigenaresse zich niet verantwoordelijk verklaarde voor haar toegangsweg heb ik meteen House of Britain gebeld voor een oplossing. Voor de komende nacht was niets meer mogelijk en doordat ik zelf ook niets meer kon vinden hebben wij noodgedwongen op een parkeerterrein in de auto geslapen. Voor de volgende nacht werd door House of Britain wel een hotel gevonden waarvoor ik ter plaatse GBP 100 moest afrekenen. Ondanks dat mij de indruk was gewekt dat dit slechts voorschieten betrof, weigerde House of Britain om dit achteraf aan mij terug te betalen, terwijl ik duidelijke foto's heb verstrekt die mijn standpunt ondersteunden.
U weet dus wat u kunt verwachten als u met dit bedrijf in zee gaat. Ik raad aan om zelf een route uit te stippelen en hotels te boeken, aangezien House of Britain bepaald niet de moeite neemt om dat zorgvuldig te doen en ook geen verantwoordelijkheid neemt als het fout gaat. Overigens is House of Britain niet aangesloten bij de ANVR of een andere organisatie die kan bemiddelen bij klachten (wel bij de SGR).
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
House of Britain geeft echte service De prijs van 3 dagen Kent was al heel scherp. Op mijn verzoek werd in dezelfde Inn nog een kamer bijgeboekt voor onze vrienden en zodoende werd de overtocht met de boot nog goedkoper. Men regelde het perfect
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
snelle service Online boeking werd zeer snel verwerkt, de bevestiging, factuur en vouchers waren binnen twee dagen geregeld
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Een prettige reisorganisatie In het verleden werden mijn wensen altijd correct ingewilligd en dat blijkt ook nu weer het geval. Prettig ook, dat afvaarttijden boot (Duinkerken-Dover v.v.) zelf bepaald kunnen worden. Twee overnachtingen, inclusief ontbijt en inclusief de overtocht voor 89 euro is alleszins een beste prijs/kwaliteitverhouding.
4 Reviews Plaats review
Wouter Meeuwes
|Voor de rondreis door ZW-Engeland werden diverse hotels geboekt die nogal afgelegen zijn. Niet echt handig als je een rondreis maakt. Ook varieerde de afstand nogal. Bij sommige ruim 300 km. en bij andere 150 km. Als je na de laatste overnachting 300 km. terug moet rijden naar Dover, via de rondweg onder London, is het wel even spannend om nog op tijd bij de boot te zijn. De kwaliteit van de hotels/ins was in het algemeen matig. Wel mooie oude sfeervolle gebouwen, maar slecht onderhouden en niet overal schoon. Wel overal zeer vriendelijk personeel. Verwacht niet meer dan 2-sterren hotels.
Op zich was daar nog mee te leven, maar een echte misser was B&B Farm House. Om daar te komen moest je een flink stuk vanaf de openbare weg over een veredeld karrenspoor rijden. Bramenstruiken schuren langs je auto en op enkele plaatsen was het spoor dermate uitgesleten dat de onderkant van de auto over de keien bonkte (geen verlaagde of sportwagen). Aangezien ik daar nog meerdere keren heen en weer had moeten rijden en de onvriendelijke eigenaresse zich niet verantwoordelijk verklaarde voor haar toegangsweg heb ik meteen House of Britain gebeld voor een oplossing. Voor de komende nacht was niets meer mogelijk en doordat ik zelf ook niets meer kon vinden hebben wij noodgedwongen op een parkeerterrein in de auto geslapen. Voor de volgende nacht werd door House of Britain wel een hotel gevonden waarvoor ik ter plaatse GBP 100 moest afrekenen. Ondanks dat mij de indruk was gewekt dat dit slechts voorschieten betrof, weigerde House of Britain om dit achteraf aan mij terug te betalen, terwijl ik duidelijke foto's heb verstrekt die mijn standpunt ondersteunden.
U weet dus wat u kunt verwachten als u met dit bedrijf in zee gaat. Ik raad aan om zelf een route uit te stippelen en hotels te boeken, aangezien House of Britain bepaald niet de moeite neemt om dat zorgvuldig te doen en ook geen verantwoordelijkheid neemt als het fout gaat. Overigens is House of Britain niet aangesloten bij de ANVR of een andere organisatie die kan bemiddelen bij klachten (wel bij de SGR).
Trendbox Panel
|House of Britain geeft echte service
De prijs van 3 dagen Kent was al heel scherp. Op mijn verzoek werd in dezelfde Inn nog een kamer bijgeboekt voor onze vrienden en zodoende werd de overtocht met de boot nog goedkoper. Men regelde het perfect
Trendbox Panel
|snelle service
Online boeking werd zeer snel verwerkt, de bevestiging, factuur en vouchers waren binnen twee dagen geregeld
Trendbox Panel
|Een prettige reisorganisatie
In het verleden werden mijn wensen altijd correct ingewilligd en dat blijkt ook nu weer het geval. Prettig ook, dat afvaarttijden boot (Duinkerken-Dover v.v.) zelf bepaald kunnen worden. Twee overnachtingen, inclusief ontbijt en inclusief de overtocht voor 89 euro is alleszins een beste prijs/kwaliteitverhouding.