Slechte maaltijd Op 12 mei 2012 dineerden mijn vrouw en ik in Hotel Wassenaar. De bestelde biefstuk voldeed in de verste verte niet aan de verwachtingen, vreselijk taai en niet doorbakken, hoewel dit laatste wel was verzocht. Het grootste deel van de biefstuk half uitgekauwd achtergelaten en de rest niet meer aangeroerd omdat wij ons gebit wilden sparen. De hoeveelheid frietjes was op één hand te tellen en ook de hoeveelheid cointreau was minimaal. Om toch enige maagvulling te krijgen verzocht ik nog een kleine hoeveelheid patat, waarvoor bij de afrekening € 2,50 in rekening werd gebracht. Gezien het vorenstaande zag ik geen aanleiding de serveerster een fooi te geven. Bij ons vertrek liet zij duidelijk blijken hierover teleurgesteld te zijn daar zij ons volkomen negeerde en onze groet ook niet beantwoordde.
Wij zullen zeker geen plannen maken voor nogmaals een bezoek aan Hotel Wassenaar en vanzelfsprekend hebben wij onze ervaringen aan familie, kennissen en vrienden overgedragen.
Op 14 mei 2012 heb ik per e-mail mijn klacht aan de directie kenbaar gemaakt en op 24 juni 2012 heb ik nogmaals per brief (persoonlijk bezorgd bij Hotel Wassenaar) mijn bezwaren laten weten.
Tot heden (31 augustus 2012) heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Dit is voor mij onbegrijpelijk, van de directie van een hotel dat korte tijd geleden is gestart mag je toch verwachten dat zij even contact met een klant opnemen, dit is voor mij niet te bevatten.
1 Review Plaats review
Kolff A.
|Slechte maaltijd
Op 12 mei 2012 dineerden mijn vrouw en ik in Hotel Wassenaar. De bestelde biefstuk voldeed in de verste verte niet aan de verwachtingen, vreselijk taai en niet doorbakken, hoewel dit laatste wel was verzocht. Het grootste deel van de biefstuk half uitgekauwd achtergelaten en de rest niet meer aangeroerd omdat wij ons gebit wilden sparen. De hoeveelheid frietjes was op één hand te tellen en ook de hoeveelheid cointreau was minimaal. Om toch enige maagvulling te krijgen verzocht ik nog een kleine hoeveelheid patat, waarvoor bij de afrekening € 2,50 in rekening werd gebracht. Gezien het vorenstaande zag ik geen aanleiding de serveerster een fooi te geven. Bij ons vertrek liet zij duidelijk blijken hierover teleurgesteld te zijn daar zij ons volkomen negeerde en onze groet ook niet beantwoordde.
Wij zullen zeker geen plannen maken voor nogmaals een bezoek aan Hotel Wassenaar en vanzelfsprekend hebben wij onze ervaringen aan familie, kennissen en vrienden overgedragen.
Op 14 mei 2012 heb ik per e-mail mijn klacht aan de directie kenbaar gemaakt en op 24 juni 2012 heb ik nogmaals per brief (persoonlijk bezorgd bij Hotel Wassenaar) mijn bezwaren laten weten.
Tot heden (31 augustus 2012) heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Dit is voor mij onbegrijpelijk, van de directie van een hotel dat korte tijd geleden is gestart mag je toch verwachten dat zij even contact met een klant opnemen, dit is voor mij niet te bevatten.