klantgericht bezig zijn van de bank Een actie van de bank is het openen van een jongerengroeirekening. Als er dan minimaal 20 euro wordt gestort, dan stort de bank er nog eens 20 euro bij. Mijn dochter had al zo'n rekening, maar mijn twee zoons nog niet. Omdat mijn dochter de jongste is, vonden zij het sneu voor haar als haar 2 grote broers wel die 20 euro van de bank kreeg en zij niet. Daarom hebben ze voor haar ook 20 euro gestort. De bank nam na 1,5 week zelf met me contact op om e.e.a. nog even door te nemen. Bovendien gaven ze een advies over een spaarrekening, die onder onze omstandigheden meer rente zou geven. Heel attent om ons zelf te benaderen.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Klantgerichtheid bij ABN AMRO. We zijn benaderd m.b.t. het eventueel af te sluiten verzekeringspakket. Dit gebeurde vorig jaar, maar we hadden net daarvoor voor een jaar elders de verzekeringen afgesloten. We zijn in de agenda geplaatst voor dit jaar. Conform die afspraak hebben ze ons benaderd om een afspraak te maken. Ik ben met onze polisgegevens naar het kantoor in Horst gegaan. Daar hebben ze alle gegevens verzameld met de afspraak alles op een rijtje te zetten om te kijken of het voor ons voordellig is over te stappen naar de ABN AMRO met onze verzekeringen. Na 2 dagen ontvangen wij via de mail een overzicht met de gegevens, waarbij ze zelf al de conclusie trokken dat het voor ons niet voordeliger zou zijn. Vanzelfsprekend laten ze ons vrij in onze keuze om al dan niet toch over te stappen naar de ABN AMRO.
2 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|klantgericht bezig zijn van de bank
Een actie van de bank is het openen van een jongerengroeirekening. Als er dan minimaal 20 euro wordt gestort, dan stort de bank er nog eens 20 euro bij. Mijn dochter had al zo'n rekening, maar mijn twee zoons nog niet. Omdat mijn dochter de jongste is, vonden zij het sneu voor haar als haar 2 grote broers wel die 20 euro van de bank kreeg en zij niet. Daarom hebben ze voor haar ook 20 euro gestort. De bank nam na 1,5 week zelf met me contact op om e.e.a. nog even door te nemen. Bovendien gaven ze een advies over een spaarrekening, die onder onze omstandigheden meer rente zou geven. Heel attent om ons zelf te benaderen.
Trendbox Panel
|Klantgerichtheid bij ABN AMRO.
We zijn benaderd m.b.t. het eventueel af te sluiten verzekeringspakket. Dit gebeurde vorig jaar, maar we hadden net daarvoor voor een jaar elders de verzekeringen afgesloten. We zijn in de agenda geplaatst voor dit jaar. Conform die afspraak hebben ze ons benaderd om een afspraak te maken. Ik ben met onze polisgegevens naar het kantoor in Horst gegaan. Daar hebben ze alle gegevens verzameld met de afspraak alles op een rijtje te zetten om te kijken of het voor ons voordellig is over te stappen naar de ABN AMRO met onze verzekeringen. Na 2 dagen ontvangen wij via de mail een overzicht met de gegevens, waarbij ze zelf al de conclusie trokken dat het voor ons niet voordeliger zou zijn. Vanzelfsprekend laten ze ons vrij in onze keuze om al dan niet toch over te stappen naar de ABN AMRO.