Klasse dat er een afhaalmogelijkheid is.... maar.... voor de kerst besteld en dan ligt het niet klaar. Eerst 20 minuten in de rij buiten wachten . 4 graden en in de regen. Dan 10 minuten wachten tot je bestelling opgehaald is. Oook weer buiten in de regen Op de vraag of dit niet wat warmer geregeld kon worden is het antwoord. We hebben geen ruimte... what the funk. Giga gebouw. Maar ja eerst maar eens klantvriendelijkheid leren.. ligt een hoop werk voor het managementteam.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Niels
|
Geachte,
Er is bij ons heel veel fout gegaan. En nu geeft Hornbach Nieuwerkerk niet thuis. Op de vraag waar de 3 jaar montage garantie voor staat geeft niemand antwoord. De eerste keer was het zelfs zover dat de montage manager niet eens meer mocht praten met mij omdat hij totaal niet klantvriendelijk en oplossend werkte. Dit besluit kwam van de bedrijfsleider vandaan die nu niets eens kan uitleggen over de 3 jaar. Op het gebied van spullen kopen zal en montage aanvragen is dit mijn les geweest en zal ik nooit daar iets bestellen of kopen om mijn huis op te knappen. De enige die kundig genoeg zijn is het personeel dat werkt alles daarboven is eigenlijk te triest om iets over te zeggen. Over het algemeen is mijn ervaring met Hornbach zwaar rot en op antwoord hoef je vanuit Hornbach niet te wachten want die doen net alsof ze niet thuis zijn. Er op mijn woorden die nooit aan montage service bij deze Hornbach.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Magda
|
Ik was vanochtend bij hornbach capelle ad ijssel en ben zo ontzettend goed geholpen door een man bij de verlichting! Echt top! Ik kom hier zeker terug!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Geog
|
Mijn dochter zit in de laatste dagen van haar leven.
Om haar het makkelijker te maken had ik deze zelfde dag een ondiepe wastafel nodig.
Dus naar Hoornbach en ja daar hing de perfecte wastafel.
Echter bij informatie bij een medewerker vertelde deze dat de wastafel besteld moet worden.
Ik heb de situatie uitgelegd maar er mochten van hogerhand geen showroom producten worden verkocht.
Helaas dus ben ik minstens 10 sanitair winkels af ge gaan nergens op korte termijn te koop.
Thuis gekomen dacht ik is toch te gek ik weet er een te koop maar kan er niet bij stom.
Ik wilde mijn dochter helpen en heb de telefoon gepakt en Hoornbach gebeld.
De jonge dame die ik aan de lijn kreeg was heel begripsvorming en heeft mij na 10 minuten terug gebeld en door verbonden meet een collega.
De zei mij dat er een uitzondering werd gemaakt en ik de wastafel kon op halen.
Daar om dit bericht k vind dit zo super
helaas weet ik niet de maat van de jonge dame wel de heer Stam daarom wil ik deze twee bedanken voor hun begrip en klant vriendelijk heide.
Georg Dortland
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hornbach
|
Goede prijs/kwaliteitverhouding en deskundig personeel en alles op gebied van doe het zelf en semi professioneel
270 Reviews Plaats review
H Vermeulen
|Klasse dat er een afhaalmogelijkheid is.... maar.... voor de kerst besteld en dan ligt het niet klaar. Eerst 20 minuten in de rij buiten wachten . 4 graden en in de regen. Dan 10 minuten wachten tot je bestelling opgehaald is. Oook weer buiten in de regen Op de vraag of dit niet wat warmer geregeld kon worden is het antwoord. We hebben geen ruimte... what the funk. Giga gebouw. Maar ja eerst maar eens klantvriendelijkheid leren.. ligt een hoop werk voor het managementteam.
Niels
|Geachte,
Er is bij ons heel veel fout gegaan. En nu geeft Hornbach Nieuwerkerk niet thuis. Op de vraag waar de 3 jaar montage garantie voor staat geeft niemand antwoord. De eerste keer was het zelfs zover dat de montage manager niet eens meer mocht praten met mij omdat hij totaal niet klantvriendelijk en oplossend werkte. Dit besluit kwam van de bedrijfsleider vandaan die nu niets eens kan uitleggen over de 3 jaar. Op het gebied van spullen kopen zal en montage aanvragen is dit mijn les geweest en zal ik nooit daar iets bestellen of kopen om mijn huis op te knappen. De enige die kundig genoeg zijn is het personeel dat werkt alles daarboven is eigenlijk te triest om iets over te zeggen. Over het algemeen is mijn ervaring met Hornbach zwaar rot en op antwoord hoef je vanuit Hornbach niet te wachten want die doen net alsof ze niet thuis zijn. Er op mijn woorden die nooit aan montage service bij deze Hornbach.
Magda
|Ik was vanochtend bij hornbach capelle ad ijssel en ben zo ontzettend goed geholpen door een man bij de verlichting! Echt top! Ik kom hier zeker terug!
Geog
|Mijn dochter zit in de laatste dagen van haar leven.
Om haar het makkelijker te maken had ik deze zelfde dag een ondiepe wastafel nodig.
Dus naar Hoornbach en ja daar hing de perfecte wastafel.
Echter bij informatie bij een medewerker vertelde deze dat de wastafel besteld moet worden.
Ik heb de situatie uitgelegd maar er mochten van hogerhand geen showroom producten worden verkocht.
Helaas dus ben ik minstens 10 sanitair winkels af ge gaan nergens op korte termijn te koop.
Thuis gekomen dacht ik is toch te gek ik weet er een te koop maar kan er niet bij stom.
Ik wilde mijn dochter helpen en heb de telefoon gepakt en Hoornbach gebeld.
De jonge dame die ik aan de lijn kreeg was heel begripsvorming en heeft mij na 10 minuten terug gebeld en door verbonden meet een collega.
De zei mij dat er een uitzondering werd gemaakt en ik de wastafel kon op halen.
Daar om dit bericht k vind dit zo super
helaas weet ik niet de maat van de jonge dame wel de heer Stam daarom wil ik deze twee bedanken voor hun begrip en klant vriendelijk heide.
Georg Dortland
Klant van Hornbach
|Goede prijs/kwaliteitverhouding en deskundig personeel en alles op gebied van doe het zelf en semi professioneel