Ik wilde verleden week bij de xenos in Hoogeveen 4 gordijnen kopen, maar ze waren niet op voorraad dus wilde we het daar bestellen. Een pakket kan echter niet via de action afgehaald worden en nog meer problemen en gedoe, dus toch maar in de winkel met eigen mobiel besteld en betaald. Zojuist bracht ik het terug, met nog veel meer gedoe. Een winkel medewerkster met irritante manier van doen wilde een bon. Ik wilde mijn betaling en bevestigingsmail op mobiel laten zien, omdat ik geen kassabon had. Nee, ze wilde niets bekijken op mijn mobiel, maar wilde een bon en ging in discussie hoe ik betaald had. Na veel discussie kon het toch zonder bon, aangezien het toch via de webwinkel was betaald. Madame deelde ook nog op vervelende manier mede dat ik het ook in mijn eigen woonplaats had kunnen terugbrengen!? Waar bemoeit ze zich mee. Misschien moet de Xenos de mensen leren dat het adres van klanten hun niets aan gaan en dat ze zich op service moeten focussen. Kom ook vaak bij andere filialen en daar geen negatieve reviews over. Nu meerdere keren geïrriteerd bij het filiaal in Hoogeveen weggegaan. Niet meer naar Xenos Hoogeveen dus.
1.0
Klant van Xenos
|
Leuk assortiment! Altijd leuke decoratie voor in huis te vinden!
7 Reviews Plaats review
H
|Ik wilde verleden week bij de xenos in Hoogeveen 4 gordijnen kopen, maar ze waren niet op voorraad dus wilde we het daar bestellen. Een pakket kan echter niet via de action afgehaald worden en nog meer problemen en gedoe, dus toch maar in de winkel met eigen mobiel besteld en betaald. Zojuist bracht ik het terug, met nog veel meer gedoe. Een winkel medewerkster met irritante manier van doen wilde een bon. Ik wilde mijn betaling en bevestigingsmail op mobiel laten zien, omdat ik geen kassabon had. Nee, ze wilde niets bekijken op mijn mobiel, maar wilde een bon en ging in discussie hoe ik betaald had. Na veel discussie kon het toch zonder bon, aangezien het toch via de webwinkel was betaald. Madame deelde ook nog op vervelende manier mede dat ik het ook in mijn eigen woonplaats had kunnen terugbrengen!? Waar bemoeit ze zich mee. Misschien moet de Xenos de mensen leren dat het adres van klanten hun niets aan gaan en dat ze zich op service moeten focussen. Kom ook vaak bij andere filialen en daar geen negatieve reviews over. Nu meerdere keren geïrriteerd bij het filiaal in Hoogeveen weggegaan. Niet meer naar Xenos Hoogeveen dus.
Klant van Xenos
|Leuk assortiment! Altijd leuke decoratie voor in huis te vinden!