TV-meubel (showroommodel) gekocht bij Hoogenboezem in Den Bosch. Bij aflevering bleek het meubel tijdens het transport beschadigd te zijn. Gebeld met Den Bosch, op hun verzoek gemaild naar de klantenservice en diezelfde dag nog bericht gekregen dat er iemand langs zou komen om de schade te bekijken en eventueel te repareren. Monteur kwam op afgesproken dag en tijd. Wilde repareren maar daar waren wij het niet mee eens omdat volledig herstel zonder dat er nog iets van te zien zou zijn volgens ons niet mogelijk was. Monteur zou dit rapporteren en na 2 dagen ontvingen wij een mailtje dat we óf het meubel terug konden geven met restitutie van het aankoopbedrag óf een schadevergoeding konden krijgen om de klacht op te lossen. We hebben gekozen voor de tweede optie en het geld stond binnen 2 dagen op onze rekening. Prima service!!
8.0
Tinus1515
|
Dramatisch... ga ergens anders heen! Geen service, garantie maar 1 jaar volledig voor een bank van 1500 euro, daarna viel hij uit elkaar!
2 Reviews Plaats review
Frans
|TV-meubel (showroommodel) gekocht bij Hoogenboezem in Den Bosch. Bij aflevering bleek het meubel tijdens het transport beschadigd te zijn. Gebeld met Den Bosch, op hun verzoek gemaild naar de klantenservice en diezelfde dag nog bericht gekregen dat er iemand langs zou komen om de schade te bekijken en eventueel te repareren. Monteur kwam op afgesproken dag en tijd. Wilde repareren maar daar waren wij het niet mee eens omdat volledig herstel zonder dat er nog iets van te zien zou zijn volgens ons niet mogelijk was. Monteur zou dit rapporteren en na 2 dagen ontvingen wij een mailtje dat we óf het meubel terug konden geven met restitutie van het aankoopbedrag óf een schadevergoeding konden krijgen om de klacht op te lossen. We hebben gekozen voor de tweede optie en het geld stond binnen 2 dagen op onze rekening. Prima service!!
Tinus1515
|Dramatisch... ga ergens anders heen! Geen service, garantie maar 1 jaar volledig voor een bank van 1500 euro, daarna viel hij uit elkaar!