Een bestelling van totaal 3 kleine tafeltjes bij Hoogenboezem verloopt niet makkelijk. Eerste grote tafel is na visuele controle in de winkel mee naar huis genomen, maar thuis blijkt dat er een probleem is met een van de poten en dat de tafel als gevolg niet in elkaar gezet kan worden. Snel gebeld met het (centrale?) nummer maar toen bleek dat retour naar de winkel niet mogelijk was. Er moet volgens de dame aan de telefoon een serviceformulier ingevuld worden waarna het servicecenter contact met mij op zal nemen. Formulier is nogal uitgebreid en op ipad/iphone niet in te vullen. Ik verwacht bij een winkel ook de service in de winkel te krijgen en niet richting een website/webshop formule doorverwezen te worden op het moment dat een beetje menselijke aandacht wel zo fijn is. Daarom teruggegaan naar de winkel, mezelf dom gehouden en toevallig was er nog een tweede tafeltje in dezelfde levering binnengekomen zonder mankement. Toch voor beide partijen de beste oplossing? Maar helaas niet de standaard route bij Hoogenboezem.
Tweede deel van de bestelling zojuist geprobeerd om op te halen. In de winkel een tijdje staan te wachten op een medewerker om vervolgens te horen dat het product niet opgehaald kon worden, omdat het te druk was. Er zijn zogenaamde ophaaltijden en het moment van mijn bezoek viel buiten die tijden. Ik kreeg nog een mooie map te zien waar de ophaaltijden in vermeld stonden. Afwijken van de procedure behoorde niet tot de mogelijkheden. Van de vriendelijke mevrouw mocht ik op een ander moment terugkomen om het nogmaals te proberen.
1 Review Plaats review
rob
|Een bestelling van totaal 3 kleine tafeltjes bij Hoogenboezem verloopt niet makkelijk. Eerste grote tafel is na visuele controle in de winkel mee naar huis genomen, maar thuis blijkt dat er een probleem is met een van de poten en dat de tafel als gevolg niet in elkaar gezet kan worden. Snel gebeld met het (centrale?) nummer maar toen bleek dat retour naar de winkel niet mogelijk was. Er moet volgens de dame aan de telefoon een serviceformulier ingevuld worden waarna het servicecenter contact met mij op zal nemen. Formulier is nogal uitgebreid en op ipad/iphone niet in te vullen. Ik verwacht bij een winkel ook de service in de winkel te krijgen en niet richting een website/webshop formule doorverwezen te worden op het moment dat een beetje menselijke aandacht wel zo fijn is. Daarom teruggegaan naar de winkel, mezelf dom gehouden en toevallig was er nog een tweede tafeltje in dezelfde levering binnengekomen zonder mankement. Toch voor beide partijen de beste oplossing? Maar helaas niet de standaard route bij Hoogenboezem.
Tweede deel van de bestelling zojuist geprobeerd om op te halen. In de winkel een tijdje staan te wachten op een medewerker om vervolgens te horen dat het product niet opgehaald kon worden, omdat het te druk was. Er zijn zogenaamde ophaaltijden en het moment van mijn bezoek viel buiten die tijden. Ik kreeg nog een mooie map te zien waar de ophaaltijden in vermeld stonden. Afwijken van de procedure behoorde niet tot de mogelijkheden. Van de vriendelijke mevrouw mocht ik op een ander moment terugkomen om het nogmaals te proberen.
Heerlijk dat dit soort bedrijven nog bestaan.