De website suggereert dat er voorraad is, dat is nooit zo, vervolgens heb je betaald en leveren ze niet. Telefonisch en per mail onbereikbaar. Dus zowel naar je geld als je product kan je fluiten tenzij je er een incassobureau op zet, dan reageren ze opeens wel.
Google andere reviews en bedenk dat goedkoop duurkoop is bij deze nepshop.
Verzending
Er is nooit geleverd, ik zat 13 dagen te wachten op een voorraad artikel en nog steeds niets.
Klantenservice
Onbereikbaar per mail en telefoon, wel 10x gebeld over meerdere dagen en tijden heen. Emails over meerdere dagen en ook nul reactie. Tweakers geïnformeerd over deze wanpraktijken
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick
|
Motivatie
Uit eigen beweging
Algemeen
Na meerdere kritische reviews gelezen te hebben over levertijden van 10 dagen i.p.v. 24 uur (zoals geadverteerd) besloot ik op 14 juni een tv aan te schaffen bij Hofma. Ik kon best 10 dagen op mijn tv wachten dus voor een scherpe prijs had ik dat er wel voor over. Had ik toen geweten wat mij te wachten stond, dan had ik nooit bij Hofma besteld. Wat een waardeloos bedrijf en nog slechtere service!
Ik raad iedereen deze winkel af. Men lijkt heel vriendelijk en oprecht als je ze eenmaal aan de telefoon krijgt maar de tweede eigenaar die je nooit aan de telefoon krijgt, trekt uiteindelijk aan de touwtjes.
- 14 juni: LG G2 besteld en betaald via de website van Hofma Beeld en Geluid B.V. Geadverteerde prijs toen €2899,-
- 15 juni: Mail ontvangen: je bestelling is in behandeling genomen.
- 21 juni: Niets meer gehoord dus zelf even een mail verstuurd: Graag wil ik even met jullie afstemmen over de bezorging van de televisie. Dat om te voorkomen dat er niemand thuis is. (Nooit reactie op gekregen).
- 28 juni: Nog steeds niets vernomen van Hofma dus zelf gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: We hebben een fout gemaakt en uw order is onderop de stapel gekomen, we begrijpen er niets van. Uw tv is aan een ander verkocht. We gaan het direct rechtzetten en zullen uw TV bij u bezorgen op 7 juli a.s tussen 10:00 en 14:00.
- 7 juli: Inmiddels 14:15 dus zelf gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Vandaag zou mijn bestelling geleverd worden maar er is niemand geweest. Antwoord: Ja we hebben wat problemen want er is een medewerker in het ziekenhuis gekomen (heel verhaal over een blinde darm) en een andere medewerker is ook ziek. Uw bestelling is niet met de bezorger meegegaan. Kunt u het op de mail zetten dan neemt de baas contact met u op.
- Ook 7 juli: 's avonds gemaild: Vandaag zou mijn TV bezorgd worden maar dat is niet gelukt zo begreep ik telefonisch. Ik heb er een dag vrij voor genomen en wil graag een nieuwe afspraak maken.
- 13 juli: Niets meer vernomen van Hofma dus zelf weer gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: Het is een beetje rommelig hier want ik ben op vakantie geweest en we hebben veel gedoe gehad. Excuses maar we gaan het netjes oplossen hoor. U hoort van ons.
- 18 juli: Opnieuw niets meer vernomen van Hofma dus zelf weer gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: Model (G2) is mogelijk niet meer leverbaar, we proberen het nog één week en anders gaan we naar een nette oplossing zoeken. U hoort van ons.
- 1 augustus: Je raadt het al, weer niets gehoord dus zelf gebeld en omdat er steeds niet opgenomen werd tevens gemaild: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: Model (G2) moeten we als niet meer leverbaar beschouwen. We kunnen uw bestelling omzetten naar het nieuwe model G3. Uiteraard met een nette compensatie voor al het wachten. Daar gaan we wel uitkomen. Ik moet het nog wel even overleggen met mijn collega. U hoort uiterlijk morgen van ons.
- 2 augustus einde van de dag: zelf gebeld, want niets gehoord: Zoals gisteren besproken zou ik graag vandaag een afspraak maken over de compensatie en levering van het nieuwe model (G3). Antwoord: Ja dat kan. (Duidelijke discussie op de achtergrond: Ja max. €100 euro korting hoor, dan is het wel mooi geweest). U kunt het nieuwe model met €100 euro korting krijgen.
Geen enkel excuus gehoord over de gang van zaken. Toen ik aangaf dat ik de geboden compensatie op een véél duurder model onvoldoende vond kreeg ik te horen: "Nou dan zien we elkaar toch voor de rechter?!"
Echt bizar en iets dergelijks heb ik nog nooit meegemaakt. Dat er onvoorziene omstandigheden kunnen ontstaan, ja. Dat begrijp ik. 1,5 maand heb ik er alle begrip voor gehad. Dit is echter totaal wan-management en gecombineerd met klantonvriendelijk gedrag. Wegblijven.
Verzending
Op de afgesproken leverdatum is de tv niet geleverd. Ik had voor niets een vrije dag opgenomen.
Klantenservice
Geen enkele service!
Ieder contact is vanuit mij gekomen. Niet één keer heb ik een telefoontje of reactie op een mail ontvangen van hen.
2 Reviews Plaats review
Florus
|Koop hier niet!
De website suggereert dat er voorraad is, dat is nooit zo, vervolgens heb je betaald en leveren ze niet. Telefonisch en per mail onbereikbaar. Dus zowel naar je geld als je product kan je fluiten tenzij je er een incassobureau op zet, dan reageren ze opeens wel.
Google andere reviews en bedenk dat goedkoop duurkoop is bij deze nepshop.
Verzending
Er is nooit geleverd, ik zat 13 dagen te wachten op een voorraad artikel en nog steeds niets.
Klantenservice
Onbereikbaar per mail en telefoon, wel 10x gebeld over meerdere dagen en tijden heen. Emails over meerdere dagen en ook nul reactie. Tweakers geïnformeerd over deze wanpraktijken
Patrick
|Motivatie
Uit eigen beweging
Algemeen
Na meerdere kritische reviews gelezen te hebben over levertijden van 10 dagen i.p.v. 24 uur (zoals geadverteerd) besloot ik op 14 juni een tv aan te schaffen bij Hofma. Ik kon best 10 dagen op mijn tv wachten dus voor een scherpe prijs had ik dat er wel voor over. Had ik toen geweten wat mij te wachten stond, dan had ik nooit bij Hofma besteld. Wat een waardeloos bedrijf en nog slechtere service!
Ik raad iedereen deze winkel af. Men lijkt heel vriendelijk en oprecht als je ze eenmaal aan de telefoon krijgt maar de tweede eigenaar die je nooit aan de telefoon krijgt, trekt uiteindelijk aan de touwtjes.
- 14 juni: LG G2 besteld en betaald via de website van Hofma Beeld en Geluid B.V. Geadverteerde prijs toen €2899,-
- 15 juni: Mail ontvangen: je bestelling is in behandeling genomen.
- 21 juni: Niets meer gehoord dus zelf even een mail verstuurd: Graag wil ik even met jullie afstemmen over de bezorging van de televisie. Dat om te voorkomen dat er niemand thuis is. (Nooit reactie op gekregen).
- 28 juni: Nog steeds niets vernomen van Hofma dus zelf gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: We hebben een fout gemaakt en uw order is onderop de stapel gekomen, we begrijpen er niets van. Uw tv is aan een ander verkocht. We gaan het direct rechtzetten en zullen uw TV bij u bezorgen op 7 juli a.s tussen 10:00 en 14:00.
- 7 juli: Inmiddels 14:15 dus zelf gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Vandaag zou mijn bestelling geleverd worden maar er is niemand geweest. Antwoord: Ja we hebben wat problemen want er is een medewerker in het ziekenhuis gekomen (heel verhaal over een blinde darm) en een andere medewerker is ook ziek. Uw bestelling is niet met de bezorger meegegaan. Kunt u het op de mail zetten dan neemt de baas contact met u op.
- Ook 7 juli: 's avonds gemaild: Vandaag zou mijn TV bezorgd worden maar dat is niet gelukt zo begreep ik telefonisch. Ik heb er een dag vrij voor genomen en wil graag een nieuwe afspraak maken.
- 13 juli: Niets meer vernomen van Hofma dus zelf weer gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: Het is een beetje rommelig hier want ik ben op vakantie geweest en we hebben veel gedoe gehad. Excuses maar we gaan het netjes oplossen hoor. U hoort van ons.
- 18 juli: Opnieuw niets meer vernomen van Hofma dus zelf weer gebeld: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: Model (G2) is mogelijk niet meer leverbaar, we proberen het nog één week en anders gaan we naar een nette oplossing zoeken. U hoort van ons.
- 1 augustus: Je raadt het al, weer niets gehoord dus zelf gebeld en omdat er steeds niet opgenomen werd tevens gemaild: Ik heb niets meer vernomen van u. Wat is de status van mijn bestelling? Antwoord: Model (G2) moeten we als niet meer leverbaar beschouwen. We kunnen uw bestelling omzetten naar het nieuwe model G3. Uiteraard met een nette compensatie voor al het wachten. Daar gaan we wel uitkomen. Ik moet het nog wel even overleggen met mijn collega. U hoort uiterlijk morgen van ons.
- 2 augustus einde van de dag: zelf gebeld, want niets gehoord: Zoals gisteren besproken zou ik graag vandaag een afspraak maken over de compensatie en levering van het nieuwe model (G3). Antwoord: Ja dat kan. (Duidelijke discussie op de achtergrond: Ja max. €100 euro korting hoor, dan is het wel mooi geweest). U kunt het nieuwe model met €100 euro korting krijgen.
Geen enkel excuus gehoord over de gang van zaken. Toen ik aangaf dat ik de geboden compensatie op een véél duurder model onvoldoende vond kreeg ik te horen: "Nou dan zien we elkaar toch voor de rechter?!"
Echt bizar en iets dergelijks heb ik nog nooit meegemaakt. Dat er onvoorziene omstandigheden kunnen ontstaan, ja. Dat begrijp ik. 1,5 maand heb ik er alle begrip voor gehad. Dit is echter totaal wan-management en gecombineerd met klantonvriendelijk gedrag. Wegblijven.
Verzending
Op de afgesproken leverdatum is de tv niet geleverd. Ik had voor niets een vrije dag opgenomen.
Klantenservice
Geen enkele service!
Ieder contact is vanuit mij gekomen. Niet één keer heb ik een telefoontje of reactie op een mail ontvangen van hen.
Ze maken er een puinhoop van en lossen niets op.