Ik mocht alvast mijn kerstkado twv 100 euro al bestellen van mijn man. Dit ivm black friday en sinterklaas en dit kado heeft nu een hele bittere nasmaak.
De dag na de bestelling ontving ik een email waarin stond dat als je voor 35 euro bestelde je een goody bag zou krijgen. Hier piste ik er naast en dat voelt niet leuk. Hierover een mail gestuurd, GEEN reactie.
Een week later, vandaag om precies te zijn, kon ik pas (ivm druk programma revalidatie) de bestelling nakijken of deze klopte. Er zat 1 vel bij dat korter was en het witte papier lijkt wel van een ander merk. Het ziet en voelt anders dan wat het moet zijn. Ik heb weer een mail gestuurd en ook nu komt er GEEN reactie. Dit was de laatste keer dat ik hier iets bestel/koop. Vind het verre van netjes om zo met je klant om te gaan en mijn berichten te negeren.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Vivian
|
Ondanks dat ze adverteren met: 'goede/snelle service' komt hier in de praktijk weinig van terecht.
Er ontbraken kleurcodes op de waaier die ik had besteld. Kan gebeuren natuurlijk.
Hen direct gemaild. Na 2,5 dag nog geen reactie dus nog maar eens gemaild. Krijg uiteindelijk de vraag om foto's te sturen. Prima, zelfde dag nog gedaan. Na 5 dagen wederom geen reactie en wederom zelf maar weer gemaild. Weer een dag verder en nog steeds geen reactie.................
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Josee Heylen
|
Verbeterpunten of tips
een klein minpuntje voor de hoge verzendkosten naar België
Sterke punten
snel antwoord als je vragen hebt, snelle verzending, maar dit komt eerder door de hoge prijzen bij de verzendfirma's, zou wel leuk zijn mocht daar toch iets aan kunnen gedaan worden op één of andere manier
10
Reactiesnelheid
Snelheid levering
Informatie op de website
After sales
Klantvriendelijkheid
Info over verloop order
Bestelgemak
M.Raaijmakers
|
Verbeterpunten of tips
nee
Sterke punten
Als je een vraag hebt over een bestelling wordt je keurig te woord gestaan
10
After sales
Bestelgemak
Reactiesnelheid
Informatie op de website
Klantvriendelijkheid
Info over verloop order
Snelheid levering
Hetty van den Bersselaar
|
Sterke punten
Snelle levering.
Het grote assortiment.
Het goed communiceren over de status van de bestellingen.
Verbeterpunten of tips
Misschien ook een winkel in Brabant ?
1051 Reviews Plaats review
Petra L
|Ik mocht alvast mijn kerstkado twv 100 euro al bestellen van mijn man. Dit ivm black friday en sinterklaas en dit kado heeft nu een hele bittere nasmaak.
De dag na de bestelling ontving ik een email waarin stond dat als je voor 35 euro bestelde je een goody bag zou krijgen. Hier piste ik er naast en dat voelt niet leuk. Hierover een mail gestuurd, GEEN reactie.
Een week later, vandaag om precies te zijn, kon ik pas (ivm druk programma revalidatie) de bestelling nakijken of deze klopte. Er zat 1 vel bij dat korter was en het witte papier lijkt wel van een ander merk. Het ziet en voelt anders dan wat het moet zijn. Ik heb weer een mail gestuurd en ook nu komt er GEEN reactie. Dit was de laatste keer dat ik hier iets bestel/koop. Vind het verre van netjes om zo met je klant om te gaan en mijn berichten te negeren.
Vivian
|Ondanks dat ze adverteren met: 'goede/snelle service' komt hier in de praktijk weinig van terecht.
Er ontbraken kleurcodes op de waaier die ik had besteld. Kan gebeuren natuurlijk.
Hen direct gemaild. Na 2,5 dag nog geen reactie dus nog maar eens gemaild. Krijg uiteindelijk de vraag om foto's te sturen. Prima, zelfde dag nog gedaan. Na 5 dagen wederom geen reactie en wederom zelf maar weer gemaild. Weer een dag verder en nog steeds geen reactie.................
Josee Heylen
|Verbeterpunten of tips
een klein minpuntje voor de hoge verzendkosten naar België
Sterke punten
snel antwoord als je vragen hebt, snelle verzending, maar dit komt eerder door de hoge prijzen bij de verzendfirma's, zou wel leuk zijn mocht daar toch iets aan kunnen gedaan worden op één of andere manier
M.Raaijmakers
|Verbeterpunten of tips
nee
Sterke punten
Als je een vraag hebt over een bestelling wordt je keurig te woord gestaan
Hetty van den Bersselaar
|Sterke punten
Snelle levering.
Het grote assortiment.
Het goed communiceren over de status van de bestellingen.
Verbeterpunten of tips
Misschien ook een winkel in Brabant ?