Ik had een grote onderhoudsbeurt ingepland, inclusief vervanging van bougies, luchtfilter en andere standaard zaken. Na afloop haalde ik de auto op, maar besloot toch nog even te bellen om te controleren of het aircofilter ook was vervangen. Het antwoord was: nee, dat was niet gedaan.
Ik gaf toen aan dat bij deze specifieke auto het aircofilter gelijk is aan het luchtfilter. Op dat moment kreeg ik te horen: “Oh ja, dat klopt.” Erg vreemd dat dit niet meteen bekend was bij de monteurs. Toen ik vervolgens zelf keek, bleek de luchtfilter nog steeds zwaar vervuild. Ook de ruitenwisservloeistof was volledig leeg, terwijl dat normaal gesproken standaard bijgevuld wordt bij een grote beurt.
Toen ik terugging naar de garage om dit aan te kaarten, werd de vervuilde luchtfilter uiteindelijk erkend. Ze zeiden dat de ruitenwisservloeistof wel was bijgevuld, maar dat bleek in de praktijk alleen een beetje bovenin te zijn. Zodra ik de sproeiers gebruikte tijdens mijn rit richting vakantie, was het alweer leeg. Ik heb bij een tankstation drie liter bijgevuld en sindsdien werkt het zoals het hoort.
Omdat ik begon te twijfelen of de andere werkzaamheden wel echt waren uitgevoerd, vroeg ik om inkoopbewijzen van de onderdelen die vervangen zouden zijn, zoals de bougies. De reactie die ik kreeg was: “Die bonnen hebben we waarschijnlijk weggegooid.” Dat nam ik uiteraard niet serieus, zeker niet bij een grote beurt waarbij ik op transparantie en professionaliteit reken. Toen ik zei dat ik niet wegging zonder enig bewijs, werd er zelfs gedreigd met het bellen van de politie. Pas na lange discussie werd er alsnog een inkoopbon voor de bougies getoond.
Wat mij nog meer opviel: terwijl ik in de garage zat te wachten, liep een medewerker naar een nabijgelegen onderdelenwinkel om onderdelen te halen. Kort daarna werd pas een onderdeel vervangen. Dat wekt weinig vertrouwen dat er vooraf al daadwerkelijk iets was vervangen.
In het verleden heb ik goede ervaringen gehad bij deze garage. Destijds werkte er een ervaren en professioneel team. Helaas zijn die monteurs inmiddels allemaal vertrokken. Nu werken er nog slechts twee jonge monteurs, en dat is duidelijk te merken aan de manier van werken.
Voor mij is dit geen betrouwbare garage meer. Ik vind het schokkend dat zulke simpele dingen als een luchtfilter en ruitenwisservloeistof niet gecontroleerd of vervangen worden. Alles bij elkaar heeft deze ervaring mijn vertrouwen compleet weggenomen.
Let goed op als je hier je auto brengt, ik kan het niet meer aanraden.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Natasja sikkel
|
Er loopt geen fatsoenlijk personeel, waar logisch is, want het pekel wordt niet uitbetaald. Om over de eigenaar naar niet te spreken. Wat een nare man. De occasions zijn stuk voor stuk auto's waar wat mis mee is. En garantie? Ho maar. Er gaat een klacht naar Bosch, want aan zo'n bedrijf wil je je naam niet aan verbinden
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Dion Varossieai
|
De eigenaar is onzettend onvriendelijk onrespectvol en totaal niet hulp vriendelijk.
Heeft de auto ongemaakt meegegeven en ons verteld dat deze gemaakt zou zijn. Zeer onprettig en zeer onporofesioneel. Mijn advies geen zaken doen met deze man!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
R. van der Heide
|
In juli 2016 Saab Aero gekocht. Vlot en netjes verlopen. Enkele dagen later accu stuk. Werd meteen kosteloos vernieuwd. 2 mnd. later stuurslot kapot. Gratis leenauto en volgende dag weer klaar en auto gewassen. Prettige eigenaar en zeer vriendelijk personeel.
Dit bedrijf doet wat Bovag hoopt dat bedrijven doen voor hum klanten.
Top bedrijf.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tim Le Febre
|
Eerlijk en goed bedrijf. Kom er al jaren en heb diverse auto`s bij hem gekocht en eigenlijk nooit problemen mee gehad . Laat de auto`s daar altijd keuren en repareren mocht er iets zijn . Fijn bedrijf eerlijk en gezellig . Ze doen er echt alles aan om het u zo attent mogelijk te maken . Waar vind je tegenwoordig deze coulance ? Ken best wel veel auto bedrijven maar Tielen auto`s spring er voor mij echt wel boven uit . Pluspunten: Je kunt er altijd snel terecht .
Goede auto`s .
Ze doen vaak meer zonder daarvoor te rekenen.
Goede monteurs .
Gezellig en ontzettende aardige mensen .
APK kun je snel terecht en kan je opwachten .
Mooie showroom en fijne wachtruimte met koffie, TV en bladen. Minpunten: Heb echt zitten denken maar kan er geen vinden !.
12 Reviews Plaats review
M Mathari
|Ik had een grote onderhoudsbeurt ingepland, inclusief vervanging van bougies, luchtfilter en andere standaard zaken. Na afloop haalde ik de auto op, maar besloot toch nog even te bellen om te controleren of het aircofilter ook was vervangen. Het antwoord was: nee, dat was niet gedaan.
Ik gaf toen aan dat bij deze specifieke auto het aircofilter gelijk is aan het luchtfilter. Op dat moment kreeg ik te horen: “Oh ja, dat klopt.” Erg vreemd dat dit niet meteen bekend was bij de monteurs. Toen ik vervolgens zelf keek, bleek de luchtfilter nog steeds zwaar vervuild. Ook de ruitenwisservloeistof was volledig leeg, terwijl dat normaal gesproken standaard bijgevuld wordt bij een grote beurt.
Toen ik terugging naar de garage om dit aan te kaarten, werd de vervuilde luchtfilter uiteindelijk erkend. Ze zeiden dat de ruitenwisservloeistof wel was bijgevuld, maar dat bleek in de praktijk alleen een beetje bovenin te zijn. Zodra ik de sproeiers gebruikte tijdens mijn rit richting vakantie, was het alweer leeg. Ik heb bij een tankstation drie liter bijgevuld en sindsdien werkt het zoals het hoort.
Omdat ik begon te twijfelen of de andere werkzaamheden wel echt waren uitgevoerd, vroeg ik om inkoopbewijzen van de onderdelen die vervangen zouden zijn, zoals de bougies. De reactie die ik kreeg was: “Die bonnen hebben we waarschijnlijk weggegooid.” Dat nam ik uiteraard niet serieus, zeker niet bij een grote beurt waarbij ik op transparantie en professionaliteit reken. Toen ik zei dat ik niet wegging zonder enig bewijs, werd er zelfs gedreigd met het bellen van de politie. Pas na lange discussie werd er alsnog een inkoopbon voor de bougies getoond.
Wat mij nog meer opviel: terwijl ik in de garage zat te wachten, liep een medewerker naar een nabijgelegen onderdelenwinkel om onderdelen te halen. Kort daarna werd pas een onderdeel vervangen. Dat wekt weinig vertrouwen dat er vooraf al daadwerkelijk iets was vervangen.
In het verleden heb ik goede ervaringen gehad bij deze garage. Destijds werkte er een ervaren en professioneel team. Helaas zijn die monteurs inmiddels allemaal vertrokken. Nu werken er nog slechts twee jonge monteurs, en dat is duidelijk te merken aan de manier van werken.
Voor mij is dit geen betrouwbare garage meer. Ik vind het schokkend dat zulke simpele dingen als een luchtfilter en ruitenwisservloeistof niet gecontroleerd of vervangen worden. Alles bij elkaar heeft deze ervaring mijn vertrouwen compleet weggenomen.
Let goed op als je hier je auto brengt, ik kan het niet meer aanraden.
Natasja sikkel
|Er loopt geen fatsoenlijk personeel, waar logisch is, want het pekel wordt niet uitbetaald. Om over de eigenaar naar niet te spreken. Wat een nare man. De occasions zijn stuk voor stuk auto's waar wat mis mee is. En garantie? Ho maar. Er gaat een klacht naar Bosch, want aan zo'n bedrijf wil je je naam niet aan verbinden
Dion Varossieai
|De eigenaar is onzettend onvriendelijk onrespectvol en totaal niet hulp vriendelijk.
Heeft de auto ongemaakt meegegeven en ons verteld dat deze gemaakt zou zijn. Zeer onprettig en zeer onporofesioneel. Mijn advies geen zaken doen met deze man!
R. van der Heide
|In juli 2016 Saab Aero gekocht. Vlot en netjes verlopen. Enkele dagen later accu stuk. Werd meteen kosteloos vernieuwd. 2 mnd. later stuurslot kapot. Gratis leenauto en volgende dag weer klaar en auto gewassen. Prettige eigenaar en zeer vriendelijk personeel.
Dit bedrijf doet wat Bovag hoopt dat bedrijven doen voor hum klanten.
Top bedrijf.
Tim Le Febre
|Eerlijk en goed bedrijf. Kom er al jaren en heb diverse auto`s bij hem gekocht en eigenlijk nooit problemen mee gehad . Laat de auto`s daar altijd keuren en repareren mocht er iets zijn . Fijn bedrijf eerlijk en gezellig . Ze doen er echt alles aan om het u zo attent mogelijk te maken . Waar vind je tegenwoordig deze coulance ? Ken best wel veel auto bedrijven maar Tielen auto`s spring er voor mij echt wel boven uit . Pluspunten: Je kunt er altijd snel terecht .
Goede auto`s .
Ze doen vaak meer zonder daarvoor te rekenen.
Goede monteurs .
Gezellig en ontzettende aardige mensen .
APK kun je snel terecht en kan je opwachten .
Mooie showroom en fijne wachtruimte met koffie, TV en bladen. Minpunten: Heb echt zitten denken maar kan er geen vinden !.