Auto 2 maanden in bezit pech gekregen in het buitenland. Diagnose distributieriem stuk hierbij is er olie lekkage ontstaan. Ze waren wel bereid om er naar te kijken en te repareren. Auto heeft 5 weken bij hun gestaan. 0 communicatie vanuit hun ik moest telkens bellen voor de status. Pas toen de auto klaar was wilden ze de kosten (manuren) op ons verhalen door de schuld in onze schoenen te schuiven dat wij geen olie hebben bijgevuld terwijl de probleem duidelijk een olielekkage was. Bewijs materiaal wilden ze niet zien. Wij hebben beroep gedaan op de wettelijke garantie waardoor zij de auto kosteloos moeten herstellen. Wij zijn heel erg onprofessioneel behandeld : stem verheffen tijdens de discussie, ons beschuldigen, zelfs discriminerende opmerkingen (richting etniciteit) maken toen wij de zaak verlieten. LET OP! Bovenop de verkoopprijs laten ze je nog rijklaar kosten betalen van 1000euro nooit bon gekregen van de werkzaamheden. Koelvloeistof was gewoon bijna leeg na de check. Ook zit er 3 maanden garantie bij, alleen op de motorblok exclusief manuren terwijl je gewoon wettelijke garantie hebt van 12 maanden en recht hebt op kosteloos herstel als de auto niet presteert zoals je mag verwachten. Nogmaals laat je je niet belazeren door deze ***! WEET WAT JOUW WETTELIJKE RECHTEN ZIJN!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Farid
|
Mooie praatjes en veel beloften maar maken ze hun woorden niet waar.
Een van de afspraken: onderhoud beurt volgens het schema. Twee dagen na de aankoop lage olie lampje brandt. Bij de dealer laten controleren – geen onderhoud beurt was gedaan. Sales persoon * gebeld, “kan ik overzicht krijgen van werkzaamheden mbt onderhoud beurt?”. “ja zeker. Ik zal kopie morgen uiterlijk overmorgen emailen”. Tot vandaag geen reactie.
leder bekleding zou speciale behandeling krijgen. Maar nee, niks gebeurt.
Laat dit bedrijf links liggen! Niks kopen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Farid
|
ze verkopen kapotte autos als je weg gaat heb je de zelfde dag problemen of de vlogende dag als je terug gaat naar hun de bol man achter de pc begin te schreeuwen
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hovenier
|
25 April 2020 .Ik heb een tijd geleden daar een mooie auto gekocht bouwjaar 2014 ik kon in termijn betallen !.
Maand geleden was De kopelingpendaal niet in orde Ik belde hier voor dit kon gemaakt worden toen ik daar was bij Feretti Cars in Hillegom, Vroeg ik, mogen de banden ook vervangen worden die zijn aan vervanging toe ! dit zou ook geregeld zijn Gelukkig heb ik dat voor elkaar !.
Voorige week deed mijn start stop systeem het niet dit lag aan de accu ik belde weer en werd vriendelijk geholpen de accu werd besteld, die kon ik vandaag ophalen. Ik heb bij Feretti Cars een auto gekocht omdat ik in termijn dit kon zonder rentes. Feretti Cars is geen familielid maar een eerlijk aanrader voor auto's liefhebbers !.
Gr. Hovenier
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Daniel
|
Kansloos dit autobedrijf. In het besodemieteren zijn ze een kei. Ene Frits met een nep Amsterdams accentje, een grote en vadsige man die mij meteen vraagt hoe het gaat (dat geeft wel een proffesionele indruk...) en een kleinere man, die niet de moeite neemt om je gedag te zeggen. Ook de RIVM-regels nemen ze niet zo nauw, terwijl er op de deur een bordje hangt over deze regels. Ik heb voor de goede orde even een rondje gelopen, maar ben er met gierende banden weg gereden. Prutsers zijn het.
25 Reviews Plaats review
Boze Klant
|Auto 2 maanden in bezit pech gekregen in het buitenland. Diagnose distributieriem stuk hierbij is er olie lekkage ontstaan. Ze waren wel bereid om er naar te kijken en te repareren. Auto heeft 5 weken bij hun gestaan. 0 communicatie vanuit hun ik moest telkens bellen voor de status. Pas toen de auto klaar was wilden ze de kosten (manuren) op ons verhalen door de schuld in onze schoenen te schuiven dat wij geen olie hebben bijgevuld terwijl de probleem duidelijk een olielekkage was. Bewijs materiaal wilden ze niet zien. Wij hebben beroep gedaan op de wettelijke garantie waardoor zij de auto kosteloos moeten herstellen. Wij zijn heel erg onprofessioneel behandeld : stem verheffen tijdens de discussie, ons beschuldigen, zelfs discriminerende opmerkingen (richting etniciteit) maken toen wij de zaak verlieten. LET OP! Bovenop de verkoopprijs laten ze je nog rijklaar kosten betalen van 1000euro nooit bon gekregen van de werkzaamheden. Koelvloeistof was gewoon bijna leeg na de check. Ook zit er 3 maanden garantie bij, alleen op de motorblok exclusief manuren terwijl je gewoon wettelijke garantie hebt van 12 maanden en recht hebt op kosteloos herstel als de auto niet presteert zoals je mag verwachten. Nogmaals laat je je niet belazeren door deze ***! WEET WAT JOUW WETTELIJKE RECHTEN ZIJN!
Farid
|Mooie praatjes en veel beloften maar maken ze hun woorden niet waar.
Een van de afspraken: onderhoud beurt volgens het schema. Twee dagen na de aankoop lage olie lampje brandt. Bij de dealer laten controleren – geen onderhoud beurt was gedaan. Sales persoon * gebeld, “kan ik overzicht krijgen van werkzaamheden mbt onderhoud beurt?”. “ja zeker. Ik zal kopie morgen uiterlijk overmorgen emailen”. Tot vandaag geen reactie.
leder bekleding zou speciale behandeling krijgen. Maar nee, niks gebeurt.
Laat dit bedrijf links liggen! Niks kopen.
Farid
|ze verkopen kapotte autos als je weg gaat heb je de zelfde dag problemen of de vlogende dag als je terug gaat naar hun de bol man achter de pc begin te schreeuwen
Hovenier
|25 April 2020 .Ik heb een tijd geleden daar een mooie auto gekocht bouwjaar 2014 ik kon in termijn betallen !.
Maand geleden was De kopelingpendaal niet in orde Ik belde hier voor dit kon gemaakt worden toen ik daar was bij Feretti Cars in Hillegom, Vroeg ik, mogen de banden ook vervangen worden die zijn aan vervanging toe ! dit zou ook geregeld zijn Gelukkig heb ik dat voor elkaar !.
Voorige week deed mijn start stop systeem het niet dit lag aan de accu ik belde weer en werd vriendelijk geholpen de accu werd besteld, die kon ik vandaag ophalen. Ik heb bij Feretti Cars een auto gekocht omdat ik in termijn dit kon zonder rentes. Feretti Cars is geen familielid maar een eerlijk aanrader voor auto's liefhebbers !.
Gr. Hovenier
Daniel
|Kansloos dit autobedrijf. In het besodemieteren zijn ze een kei. Ene Frits met een nep Amsterdams accentje, een grote en vadsige man die mij meteen vraagt hoe het gaat (dat geeft wel een proffesionele indruk...) en een kleinere man, die niet de moeite neemt om je gedag te zeggen. Ook de RIVM-regels nemen ze niet zo nauw, terwijl er op de deur een bordje hangt over deze regels. Ik heb voor de goede orde even een rondje gelopen, maar ben er met gierende banden weg gereden. Prutsers zijn het.