Pas op en laat je je goed inlichten over het bedrijf. Tot 2 x toe afspraak gemaakt en die zijn ze niet nagekomen. Of ik 1 ster kon verwijderen en dan zouden ze het recht zetten. Niet dus!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
redeker alkmaar
|
Feretti autobedrijf , Hillegom, had de auto polo te koop die wij zochten. pierre en zijn zoon waren zeer meewerkend gaven alle uitleg over de auto , die schappelijk geprijsd was . omdat ik geen inruil auto had werden de aanschafkosten niet berekend en kreeg ik gratis reserveband mee bovendien halve tank benzine . dat is pas service ! ik weet waar ik volgende keer mijn auto zal kopen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Boze Klant
|
Auto 2 maanden in bezit pech gekregen in het buitenland. Diagnose distributieriem stuk hierbij is er olie lekkage ontstaan. Ze waren wel bereid om er naar te kijken en te repareren. Auto heeft 5 weken bij hun gestaan. 0 communicatie vanuit hun ik moest telkens bellen voor de status. Pas toen de auto klaar was wilden ze de kosten (manuren) op ons verhalen door de schuld in onze schoenen te schuiven dat wij geen olie hebben bijgevuld terwijl de probleem duidelijk een olielekkage was. Bewijs materiaal wilden ze niet zien. Wij hebben beroep gedaan op de wettelijke garantie waardoor zij de auto kosteloos moeten herstellen. Wij zijn heel erg onprofessioneel behandeld : stem verheffen tijdens de discussie, ons beschuldigen, zelfs discriminerende opmerkingen (richting etniciteit) maken toen wij de zaak verlieten. LET OP! Bovenop de verkoopprijs laten ze je nog rijklaar kosten betalen van 1000euro nooit bon gekregen van de werkzaamheden. Koelvloeistof was gewoon bijna leeg na de check. Ook zit er 3 maanden garantie bij, alleen op de motorblok exclusief manuren terwijl je gewoon wettelijke garantie hebt van 12 maanden en recht hebt op kosteloos herstel als de auto niet presteert zoals je mag verwachten. Nogmaals laat je je niet belazeren door deze ***! WEET WAT JOUW WETTELIJKE RECHTEN ZIJN!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Farid
|
Mooie praatjes en veel beloften maar maken ze hun woorden niet waar.
Een van de afspraken: onderhoud beurt volgens het schema. Twee dagen na de aankoop lage olie lampje brandt. Bij de dealer laten controleren – geen onderhoud beurt was gedaan. Sales persoon * gebeld, “kan ik overzicht krijgen van werkzaamheden mbt onderhoud beurt?”. “ja zeker. Ik zal kopie morgen uiterlijk overmorgen emailen”. Tot vandaag geen reactie.
leder bekleding zou speciale behandeling krijgen. Maar nee, niks gebeurt.
Laat dit bedrijf links liggen! Niks kopen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Farid
|
ze verkopen kapotte autos als je weg gaat heb je de zelfde dag problemen of de vlogende dag als je terug gaat naar hun de bol man achter de pc begin te schreeuwen
27 Reviews Plaats review
Raaj
|Pas op en laat je je goed inlichten over het bedrijf. Tot 2 x toe afspraak gemaakt en die zijn ze niet nagekomen. Of ik 1 ster kon verwijderen en dan zouden ze het recht zetten. Niet dus!!!
redeker alkmaar
|Feretti autobedrijf , Hillegom, had de auto polo te koop die wij zochten. pierre en zijn zoon waren zeer meewerkend gaven alle uitleg over de auto , die schappelijk geprijsd was . omdat ik geen inruil auto had werden de aanschafkosten niet berekend en kreeg ik gratis reserveband mee bovendien halve tank benzine . dat is pas service ! ik weet waar ik volgende keer mijn auto zal kopen.
Boze Klant
|Auto 2 maanden in bezit pech gekregen in het buitenland. Diagnose distributieriem stuk hierbij is er olie lekkage ontstaan. Ze waren wel bereid om er naar te kijken en te repareren. Auto heeft 5 weken bij hun gestaan. 0 communicatie vanuit hun ik moest telkens bellen voor de status. Pas toen de auto klaar was wilden ze de kosten (manuren) op ons verhalen door de schuld in onze schoenen te schuiven dat wij geen olie hebben bijgevuld terwijl de probleem duidelijk een olielekkage was. Bewijs materiaal wilden ze niet zien. Wij hebben beroep gedaan op de wettelijke garantie waardoor zij de auto kosteloos moeten herstellen. Wij zijn heel erg onprofessioneel behandeld : stem verheffen tijdens de discussie, ons beschuldigen, zelfs discriminerende opmerkingen (richting etniciteit) maken toen wij de zaak verlieten. LET OP! Bovenop de verkoopprijs laten ze je nog rijklaar kosten betalen van 1000euro nooit bon gekregen van de werkzaamheden. Koelvloeistof was gewoon bijna leeg na de check. Ook zit er 3 maanden garantie bij, alleen op de motorblok exclusief manuren terwijl je gewoon wettelijke garantie hebt van 12 maanden en recht hebt op kosteloos herstel als de auto niet presteert zoals je mag verwachten. Nogmaals laat je je niet belazeren door deze ***! WEET WAT JOUW WETTELIJKE RECHTEN ZIJN!
Farid
|Mooie praatjes en veel beloften maar maken ze hun woorden niet waar.
Een van de afspraken: onderhoud beurt volgens het schema. Twee dagen na de aankoop lage olie lampje brandt. Bij de dealer laten controleren – geen onderhoud beurt was gedaan. Sales persoon * gebeld, “kan ik overzicht krijgen van werkzaamheden mbt onderhoud beurt?”. “ja zeker. Ik zal kopie morgen uiterlijk overmorgen emailen”. Tot vandaag geen reactie.
leder bekleding zou speciale behandeling krijgen. Maar nee, niks gebeurt.
Laat dit bedrijf links liggen! Niks kopen.
Farid
|ze verkopen kapotte autos als je weg gaat heb je de zelfde dag problemen of de vlogende dag als je terug gaat naar hun de bol man achter de pc begin te schreeuwen