Zeer dure abonnementen en de service is ook niet best van de medewerkers
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nienke
|
Met het hele gezin hebben we al ruim 10 jaar prepaid via Hi. Vanaf het moment dat het over zou gaan naar KPN ben ik mijn hele prepaidtegoed kwijt. Klantenservice bellen zeggen ze dat je elke 6 maanden moet opwaarderen, 3 x aangegeven dat de 6 maanden niet verstreken zijn dit kan ik aantonen via Internetbankieren. Vervolgens kreeg ik te horen dat we een sms hebben gehad ivm verandering naar KPN. Sms nooit ontvangen wel was bij ons de naamsverandering bekend maar we zouden voor de rest er geen last van krijgen toen we bij HI in Arnhem hebben geïnformeerd. Dame van klantenservice vindt het nogal grappig want zit te gniffelen aan de telefoon. Ook al zou ik bewijzen dat ik binnen een half jaar heb opgewaardeerd het nr en het tegoed is weg en is toch niets aan te doen. Klacht indienen heeft geen zin. Ze reageerde steeds nonchalanter en het interesseert ze niet als ze in een keer 5 klanten kwijt raakt. Bij navraag naam wil ze alleen Nienke zeggen en achternaam is niet belangrijk alleen een voornaam zou voldoende zijn. Nou sorry hoor ik had dit niet verwacht maar na ruim 10 jaar zeggen wij doei tegen KPN/hi geldt ook voor de vaste telefoonlijn. Vooral doorblijven gaan met het boeit mij niet imago.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan
|
Ik probeer al een aantal uren in te loggen op mijn KPN , ik krijg het gevoel dat ik , op afstand, van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Geef mij hi maar weer terug.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo Boomgaard
|
De medewerkers doen hun best om je te helpen, maar de prijs laat nog wat aan het wensen over. Over het algemeen goede service.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
kwaliteit
|
KPN Hi krijgt van mij een 8 omdat het me via korte berichtjes goed op de hoogte houdt van nieuwe ontwikkelingen. Verder kan ik op de website en via de App voortdurend volgen wat mijn status als klant is. Het werkt gewoon goed.
8.0
Mobiele telefoonprovider: De informatieverstrekking
Mobiele telefoonprovider: Het nakomen van beloftes
167 Reviews Plaats review
maarten
|Zeer dure abonnementen en de service is ook niet best van de medewerkers
Nienke
|Met het hele gezin hebben we al ruim 10 jaar prepaid via Hi. Vanaf het moment dat het over zou gaan naar KPN ben ik mijn hele prepaidtegoed kwijt. Klantenservice bellen zeggen ze dat je elke 6 maanden moet opwaarderen, 3 x aangegeven dat de 6 maanden niet verstreken zijn dit kan ik aantonen via Internetbankieren. Vervolgens kreeg ik te horen dat we een sms hebben gehad ivm verandering naar KPN. Sms nooit ontvangen wel was bij ons de naamsverandering bekend maar we zouden voor de rest er geen last van krijgen toen we bij HI in Arnhem hebben geïnformeerd. Dame van klantenservice vindt het nogal grappig want zit te gniffelen aan de telefoon. Ook al zou ik bewijzen dat ik binnen een half jaar heb opgewaardeerd het nr en het tegoed is weg en is toch niets aan te doen. Klacht indienen heeft geen zin. Ze reageerde steeds nonchalanter en het interesseert ze niet als ze in een keer 5 klanten kwijt raakt. Bij navraag naam wil ze alleen Nienke zeggen en achternaam is niet belangrijk alleen een voornaam zou voldoende zijn. Nou sorry hoor ik had dit niet verwacht maar na ruim 10 jaar zeggen wij doei tegen KPN/hi geldt ook voor de vaste telefoonlijn. Vooral doorblijven gaan met het boeit mij niet imago.
Johan
|Ik probeer al een aantal uren in te loggen op mijn KPN , ik krijg het gevoel dat ik , op afstand, van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Geef mij hi maar weer terug.
Leo Boomgaard
|De medewerkers doen hun best om je te helpen, maar de prijs laat nog wat aan het wensen over. Over het algemeen goede service.
kwaliteit
|KPN Hi krijgt van mij een 8 omdat het me via korte berichtjes goed op de hoogte houdt van nieuwe ontwikkelingen. Verder kan ik op de website en via de App voortdurend volgen wat mijn status als klant is. Het werkt gewoon goed.