Na melding via de mail van problemen met de ontvangst via de satelliet, snel teruggebeld door het Satelliethuis en heel goede instructie gekregen: Toen probleem zelf kunnen verhelpen zonder naar Almere te hoeven rijden. Top!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Richard
|
Nadat een maatje van mij 2 setjes Smartwii incl 2 clientkaarten had gekocht bleek 1 clientkaart, van mijn setje, niet te werken. Op mijn vraag of hij nog iets voor mij kon betekenen kreeg ik de reaktie, "hij heeft ze zo meegenomen,wellicht kan je ergens een nieuwe kaart bestellen". Jammer, toch weer €30,- terwijl hij de kaart immers naar de fabrikant kan terugsturen?!
2 Reviews Plaats review
Jaap v. G.
|Na melding via de mail van problemen met de ontvangst via de satelliet, snel teruggebeld door het Satelliethuis en heel goede instructie gekregen: Toen probleem zelf kunnen verhelpen zonder naar Almere te hoeven rijden. Top!
Richard
|Nadat een maatje van mij 2 setjes Smartwii incl 2 clientkaarten had gekocht bleek 1 clientkaart, van mijn setje, niet te werken. Op mijn vraag of hij nog iets voor mij kon betekenen kreeg ik de reaktie, "hij heeft ze zo meegenomen,wellicht kan je ergens een nieuwe kaart bestellen". Jammer, toch weer €30,- terwijl hij de kaart immers naar de fabrikant kan terugsturen?!