Voor de eerste keer een bezoek gebracht aan het loopcentrum. Geholpen door Denny en hoe. Alle tijd, zeer deskundig en aanmeten hardloopschoenen was excellent. Kan niets bedenken om minder dan een 10 te geven.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
L.STRIJBOSCH
|
Kwam er voor wandelschoenen had een goede verkoper mer verstand van zaken kreeg een goede uitleg bij alle metingen en bij de opnames van het lopen op de testbaan
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvonne
|
k ben gisteren bij het loopcentrum geweest. Het was de tweede keer dat ik hier kwam voor hardloop schoenen. Ik heb gistermiddag al meteen 1u en 20 min pijnvrij kunnen rennen! Ongelooflijk!
De schoenen met zooltjes zaten vanaf minuut 1 zó comfortabel dat ik niet eens op hoefde te bouwen! Ik was meteen pijnvrij en ook vandaag verder geen klachten! Weer heel erg bedankt voor het advies! Hopelijk kan ik nog lang blijven rennen dan kom ik voor mijn volgende paar voor de derde keer terug!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pierre
|
Na een afspraak te hebben gemaakt ben ik uitstekend geholpen bij de keuze voor een nieuw paar hardloopschoenen. Met de orthopedische zooltjes die ik heb is in het proces rekening gehouden. Hopelijk kan ik nog een tijdje blijven hardlopen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gemma
|
Op zoek naar een geschikte dagelijkse schoen werden we begeleidt door een medewerkster van het loopcentrum in Horst.
Helaas is dit voor ons beiden geen fijne ervaring geweest. De medewerkster deed haar werk, maar kwam alles behalve dan gemotiveerd over. Het gesprek liep niet echt gemakkelijk en ik voelde me telkens als er een andere schoen uit het magazijn gehaald moest worden opnieuw bezwaard. Haar houding was alles behalve een uitnodiging om nog eens vaker naar dit loopcentrum uit te kijken.
Daarnaast is deze eerste afspraak telefonisch ingepland. Daarbij had ik het op prijs gesteld als me was verteld dat het loopadvies niet kosteloos zou gaan plaatsvinden. Alle zelfde onderzoeken heb ik bovendien een week geleden nog bij de podotherapeut gehad, kosteloos, en nu in deze winkel blijkt dat er voor betaald moet worden, anders zou de begeleiding geen verdere doorgang kunnen vinden en was onze tocht naar Horst vergeefs geweest. Alleen bij het aanschaffen van schoenen, kan dit bedrag van € 30,= vervallen. Dit klinkt als een verkapte verkoopwijze. Het voelt in ieder geval niet vrijblijvend en klantvriendelijk.
41 Reviews Plaats review
Tim
|Voor de eerste keer een bezoek gebracht aan het loopcentrum. Geholpen door Denny en hoe. Alle tijd, zeer deskundig en aanmeten hardloopschoenen was excellent. Kan niets bedenken om minder dan een 10 te geven.
L.STRIJBOSCH
|Kwam er voor wandelschoenen had een goede verkoper mer verstand van zaken kreeg een goede uitleg bij alle metingen en bij de opnames van het lopen op de testbaan
Yvonne
|k ben gisteren bij het loopcentrum geweest. Het was de tweede keer dat ik hier kwam voor hardloop schoenen. Ik heb gistermiddag al meteen 1u en 20 min pijnvrij kunnen rennen! Ongelooflijk!
De schoenen met zooltjes zaten vanaf minuut 1 zó comfortabel dat ik niet eens op hoefde te bouwen! Ik was meteen pijnvrij en ook vandaag verder geen klachten! Weer heel erg bedankt voor het advies! Hopelijk kan ik nog lang blijven rennen dan kom ik voor mijn volgende paar voor de derde keer terug!
Pierre
|Na een afspraak te hebben gemaakt ben ik uitstekend geholpen bij de keuze voor een nieuw paar hardloopschoenen. Met de orthopedische zooltjes die ik heb is in het proces rekening gehouden. Hopelijk kan ik nog een tijdje blijven hardlopen!
Gemma
|Op zoek naar een geschikte dagelijkse schoen werden we begeleidt door een medewerkster van het loopcentrum in Horst.
Helaas is dit voor ons beiden geen fijne ervaring geweest. De medewerkster deed haar werk, maar kwam alles behalve dan gemotiveerd over. Het gesprek liep niet echt gemakkelijk en ik voelde me telkens als er een andere schoen uit het magazijn gehaald moest worden opnieuw bezwaard. Haar houding was alles behalve een uitnodiging om nog eens vaker naar dit loopcentrum uit te kijken.
Daarnaast is deze eerste afspraak telefonisch ingepland. Daarbij had ik het op prijs gesteld als me was verteld dat het loopadvies niet kosteloos zou gaan plaatsvinden. Alle zelfde onderzoeken heb ik bovendien een week geleden nog bij de podotherapeut gehad, kosteloos, en nu in deze winkel blijkt dat er voor betaald moet worden, anders zou de begeleiding geen verdere doorgang kunnen vinden en was onze tocht naar Horst vergeefs geweest. Alleen bij het aanschaffen van schoenen, kan dit bedrag van € 30,= vervallen. Dit klinkt als een verkapte verkoopwijze. Het voelt in ieder geval niet vrijblijvend en klantvriendelijk.