Op zoek naar een geschikte dagelijkse schoen werden we begeleidt door een medewerkster van het loopcentrum in Horst.
Helaas is dit voor ons beiden geen fijne ervaring geweest. De medewerkster deed haar werk, maar kwam alles behalve dan gemotiveerd over. Het gesprek liep niet echt gemakkelijk en ik voelde me telkens als er een andere schoen uit het magazijn gehaald moest worden opnieuw bezwaard. Haar houding was alles behalve een uitnodiging om nog eens vaker naar dit loopcentrum uit te kijken.
Daarnaast is deze eerste afspraak telefonisch ingepland. Daarbij had ik het op prijs gesteld als me was verteld dat het loopadvies niet kosteloos zou gaan plaatsvinden. Alle zelfde onderzoeken heb ik bovendien een week geleden nog bij de podotherapeut gehad, kosteloos, en nu in deze winkel blijkt dat er voor betaald moet worden, anders zou de begeleiding geen verdere doorgang kunnen vinden en was onze tocht naar Horst vergeefs geweest. Alleen bij het aanschaffen van schoenen, kan dit bedrag van € 30,= vervallen. Dit klinkt als een verkapte verkoopwijze. Het voelt in ieder geval niet vrijblijvend en klantvriendelijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert van Rixtel
|
Het was voor mij het 1e bezoek aan het loopcentrum na het online maken van een afspraak. Alle toezeggingen op de website worden waargemaakt: meten voet, opname lopen, Info verzamelen vd klant etc. Uiteindelijk werd er een wandelschoen gevonden die past bij mijn voeten en wensen. Voortreffelijke hulp, uitleg en tips voor gebruik en onderhoud. Klasse en zeker aan te bevelen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elly
|
Sinds mijn verhuizing van Zuid-Holland naar Limburg, 8 jaar geleden, kom ik al bij het Loopcentrum in Horst voor hardloop- en wandelschoenen. Ook deze keer weer prima, prettig en vakkundig geholpen aan nieuwe hardloopschoenen. Als je schoenen maar kort aan hebt, zitten ze bijna altijd lekker. Maar de opnames die worden gemaakt, tonen wel degelijk verschil. Heb nog nooit een kat in de zak gekocht. Bovendien word je fijn en met kennis van zaken geholpen. Blijf daar graag klant.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cor Voermans
|
Het was weer een zeer kwalitatief advies dat ik mocht ontvangen bij de aankoop van mijn nieuwe paar wandelschoenen. De keuze was niet erg groot, maar ik ben toch geslaagd.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elsje
|
Ik heb al eerdere in deze winkel jaren geleden wandelschoenen gekocht. Mijn besluit stond toen al vast om weer bij deze winkel terug te gaan. Ook nu ben ik
weer op een prettig maniier geholpen. Goede uitleg gekregen tijdens de metingen van de voeten. Er zijn ook diverse loop opnames gemaakt van mijn nieuwe wandelschoenen. Ik kreeg alle aandacht van de verkoper. Er werd ook tussen de uitverkoop gekeken voor wandelschoenen. De verkoper was aardig, kundig en zeker niet opdringerig. Ik besloot om met 2 paar wandelschoenen naar huis te gaan. Mocht ik weer nieuwe nodig hebben dan ga ik weer terug naar deze winkel.
37 Reviews Plaats review
Gemma
|Op zoek naar een geschikte dagelijkse schoen werden we begeleidt door een medewerkster van het loopcentrum in Horst.
Helaas is dit voor ons beiden geen fijne ervaring geweest. De medewerkster deed haar werk, maar kwam alles behalve dan gemotiveerd over. Het gesprek liep niet echt gemakkelijk en ik voelde me telkens als er een andere schoen uit het magazijn gehaald moest worden opnieuw bezwaard. Haar houding was alles behalve een uitnodiging om nog eens vaker naar dit loopcentrum uit te kijken.
Daarnaast is deze eerste afspraak telefonisch ingepland. Daarbij had ik het op prijs gesteld als me was verteld dat het loopadvies niet kosteloos zou gaan plaatsvinden. Alle zelfde onderzoeken heb ik bovendien een week geleden nog bij de podotherapeut gehad, kosteloos, en nu in deze winkel blijkt dat er voor betaald moet worden, anders zou de begeleiding geen verdere doorgang kunnen vinden en was onze tocht naar Horst vergeefs geweest. Alleen bij het aanschaffen van schoenen, kan dit bedrag van € 30,= vervallen. Dit klinkt als een verkapte verkoopwijze. Het voelt in ieder geval niet vrijblijvend en klantvriendelijk.
Bert van Rixtel
|Het was voor mij het 1e bezoek aan het loopcentrum na het online maken van een afspraak. Alle toezeggingen op de website worden waargemaakt: meten voet, opname lopen, Info verzamelen vd klant etc. Uiteindelijk werd er een wandelschoen gevonden die past bij mijn voeten en wensen. Voortreffelijke hulp, uitleg en tips voor gebruik en onderhoud. Klasse en zeker aan te bevelen!
Elly
|Sinds mijn verhuizing van Zuid-Holland naar Limburg, 8 jaar geleden, kom ik al bij het Loopcentrum in Horst voor hardloop- en wandelschoenen. Ook deze keer weer prima, prettig en vakkundig geholpen aan nieuwe hardloopschoenen. Als je schoenen maar kort aan hebt, zitten ze bijna altijd lekker. Maar de opnames die worden gemaakt, tonen wel degelijk verschil. Heb nog nooit een kat in de zak gekocht. Bovendien word je fijn en met kennis van zaken geholpen. Blijf daar graag klant.
Cor Voermans
|Het was weer een zeer kwalitatief advies dat ik mocht ontvangen bij de aankoop van mijn nieuwe paar wandelschoenen. De keuze was niet erg groot, maar ik ben toch geslaagd.
Elsje
|Ik heb al eerdere in deze winkel jaren geleden wandelschoenen gekocht. Mijn besluit stond toen al vast om weer bij deze winkel terug te gaan. Ook nu ben ik
weer op een prettig maniier geholpen. Goede uitleg gekregen tijdens de metingen van de voeten. Er zijn ook diverse loop opnames gemaakt van mijn nieuwe wandelschoenen. Ik kreeg alle aandacht van de verkoper. Er werd ook tussen de uitverkoop gekeken voor wandelschoenen. De verkoper was aardig, kundig en zeker niet opdringerig. Ik besloot om met 2 paar wandelschoenen naar huis te gaan. Mocht ik weer nieuwe nodig hebben dan ga ik weer terug naar deze winkel.