k ben gisteren bij het loopcentrum geweest. Het was de tweede keer dat ik hier kwam voor hardloop schoenen. Ik heb gistermiddag al meteen 1u en 20 min pijnvrij kunnen rennen! Ongelooflijk!
De schoenen met zooltjes zaten vanaf minuut 1 zó comfortabel dat ik niet eens op hoefde te bouwen! Ik was meteen pijnvrij en ook vandaag verder geen klachten! Weer heel erg bedankt voor het advies! Hopelijk kan ik nog lang blijven rennen dan kom ik voor mijn volgende paar voor de derde keer terug!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pierre
|
Na een afspraak te hebben gemaakt ben ik uitstekend geholpen bij de keuze voor een nieuw paar hardloopschoenen. Met de orthopedische zooltjes die ik heb is in het proces rekening gehouden. Hopelijk kan ik nog een tijdje blijven hardlopen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gemma
|
Op zoek naar een geschikte dagelijkse schoen werden we begeleidt door een medewerkster van het loopcentrum in Horst.
Helaas is dit voor ons beiden geen fijne ervaring geweest. De medewerkster deed haar werk, maar kwam alles behalve dan gemotiveerd over. Het gesprek liep niet echt gemakkelijk en ik voelde me telkens als er een andere schoen uit het magazijn gehaald moest worden opnieuw bezwaard. Haar houding was alles behalve een uitnodiging om nog eens vaker naar dit loopcentrum uit te kijken.
Daarnaast is deze eerste afspraak telefonisch ingepland. Daarbij had ik het op prijs gesteld als me was verteld dat het loopadvies niet kosteloos zou gaan plaatsvinden. Alle zelfde onderzoeken heb ik bovendien een week geleden nog bij de podotherapeut gehad, kosteloos, en nu in deze winkel blijkt dat er voor betaald moet worden, anders zou de begeleiding geen verdere doorgang kunnen vinden en was onze tocht naar Horst vergeefs geweest. Alleen bij het aanschaffen van schoenen, kan dit bedrag van € 30,= vervallen. Dit klinkt als een verkapte verkoopwijze. Het voelt in ieder geval niet vrijblijvend en klantvriendelijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert van Rixtel
|
Het was voor mij het 1e bezoek aan het loopcentrum na het online maken van een afspraak. Alle toezeggingen op de website worden waargemaakt: meten voet, opname lopen, Info verzamelen vd klant etc. Uiteindelijk werd er een wandelschoen gevonden die past bij mijn voeten en wensen. Voortreffelijke hulp, uitleg en tips voor gebruik en onderhoud. Klasse en zeker aan te bevelen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elly
|
Sinds mijn verhuizing van Zuid-Holland naar Limburg, 8 jaar geleden, kom ik al bij het Loopcentrum in Horst voor hardloop- en wandelschoenen. Ook deze keer weer prima, prettig en vakkundig geholpen aan nieuwe hardloopschoenen. Als je schoenen maar kort aan hebt, zitten ze bijna altijd lekker. Maar de opnames die worden gemaakt, tonen wel degelijk verschil. Heb nog nooit een kat in de zak gekocht. Bovendien word je fijn en met kennis van zaken geholpen. Blijf daar graag klant.
39 Reviews Plaats review
Yvonne
|k ben gisteren bij het loopcentrum geweest. Het was de tweede keer dat ik hier kwam voor hardloop schoenen. Ik heb gistermiddag al meteen 1u en 20 min pijnvrij kunnen rennen! Ongelooflijk!
De schoenen met zooltjes zaten vanaf minuut 1 zó comfortabel dat ik niet eens op hoefde te bouwen! Ik was meteen pijnvrij en ook vandaag verder geen klachten! Weer heel erg bedankt voor het advies! Hopelijk kan ik nog lang blijven rennen dan kom ik voor mijn volgende paar voor de derde keer terug!
Pierre
|Na een afspraak te hebben gemaakt ben ik uitstekend geholpen bij de keuze voor een nieuw paar hardloopschoenen. Met de orthopedische zooltjes die ik heb is in het proces rekening gehouden. Hopelijk kan ik nog een tijdje blijven hardlopen!
Gemma
|Op zoek naar een geschikte dagelijkse schoen werden we begeleidt door een medewerkster van het loopcentrum in Horst.
Helaas is dit voor ons beiden geen fijne ervaring geweest. De medewerkster deed haar werk, maar kwam alles behalve dan gemotiveerd over. Het gesprek liep niet echt gemakkelijk en ik voelde me telkens als er een andere schoen uit het magazijn gehaald moest worden opnieuw bezwaard. Haar houding was alles behalve een uitnodiging om nog eens vaker naar dit loopcentrum uit te kijken.
Daarnaast is deze eerste afspraak telefonisch ingepland. Daarbij had ik het op prijs gesteld als me was verteld dat het loopadvies niet kosteloos zou gaan plaatsvinden. Alle zelfde onderzoeken heb ik bovendien een week geleden nog bij de podotherapeut gehad, kosteloos, en nu in deze winkel blijkt dat er voor betaald moet worden, anders zou de begeleiding geen verdere doorgang kunnen vinden en was onze tocht naar Horst vergeefs geweest. Alleen bij het aanschaffen van schoenen, kan dit bedrag van € 30,= vervallen. Dit klinkt als een verkapte verkoopwijze. Het voelt in ieder geval niet vrijblijvend en klantvriendelijk.
Bert van Rixtel
|Het was voor mij het 1e bezoek aan het loopcentrum na het online maken van een afspraak. Alle toezeggingen op de website worden waargemaakt: meten voet, opname lopen, Info verzamelen vd klant etc. Uiteindelijk werd er een wandelschoen gevonden die past bij mijn voeten en wensen. Voortreffelijke hulp, uitleg en tips voor gebruik en onderhoud. Klasse en zeker aan te bevelen!
Elly
|Sinds mijn verhuizing van Zuid-Holland naar Limburg, 8 jaar geleden, kom ik al bij het Loopcentrum in Horst voor hardloop- en wandelschoenen. Ook deze keer weer prima, prettig en vakkundig geholpen aan nieuwe hardloopschoenen. Als je schoenen maar kort aan hebt, zitten ze bijna altijd lekker. Maar de opnames die worden gemaakt, tonen wel degelijk verschil. Heb nog nooit een kat in de zak gekocht. Bovendien word je fijn en met kennis van zaken geholpen. Blijf daar graag klant.