Keuken gekocht bij dit bedrijf, echter plaatsing uiterst teleurstellend.
Ondanks dat wij een aanbetaling hadden gedaan werdt ons toch vriendelijk maar noodzakelijk verzocht het resterend bedrag over te maken alvorens de keuken werdt geplaatst.
Dit gaf ons een een gevoel van het mes op de keel zetten.
Met tegenzin het resterend bedrag overgemaakt anders werdt de keuken NIET! geplaatst.
Het plaatsen werdt echter niet door het bedrijf gedaan maar door een ingehuurde zzp er.
Achteraf bleek dat de afvoer lekte als een zeef en de kraan van de wasbak staat uit het midden.
Echt waardeloos en raad iedereen aan bij dit bedrijf geen keuken te kopen.
Achteraf nog geen telefoontje van het bedrijf gehad of alles naar wens was verlopen, schandalig als je bedenkt dat we dik 10.000 euro daar hebben achtergelaten.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jorg de Vette
|
Onvolledige informatievoorziening door het Keukenhuis Cadier en Keer. Wij hebben een aantal jaar geleden een keuken gekocht bij het Keukenhuis en zijn toen goed geadviseerd en de keuken is naar tevredenheid geplaatst. Helaas is de aftersales ronduit slecht. Omdat wij minimaal 5 apparaten van Bauknecht afnamen, werd onze garantie verlengd tot 5 jaar. Toen vervolgens de combimagnetron na 4 jaar kapot ging, bleek dat wij documenten naar Bauknecht hadden moeten opsturen om de verlengde garantie te effectueren. Hier zijn wij echter nooit over geinformeerd door de verkoper en monteurs van het Keukenhuis. Het Keukenhuis verwijst eerst onterecht naar Bauknecht en geeft uberhaupt geen reactie op deze klacht wat zeer onprofessioneel is. Het Keukenhuis weigert ons op geen enkele manier financieel tegemoet te komen terwijl hun informatievoorziening gewoon onvoldoende was. Voor ons reden om nooit meer een keuken bij het Keukenhuis af te nemen.
2 Reviews Plaats review
R. Weijts
|Keuken gekocht bij dit bedrijf, echter plaatsing uiterst teleurstellend.
Ondanks dat wij een aanbetaling hadden gedaan werdt ons toch vriendelijk maar noodzakelijk verzocht het resterend bedrag over te maken alvorens de keuken werdt geplaatst.
Dit gaf ons een een gevoel van het mes op de keel zetten.
Met tegenzin het resterend bedrag overgemaakt anders werdt de keuken NIET! geplaatst.
Het plaatsen werdt echter niet door het bedrijf gedaan maar door een ingehuurde zzp er.
Achteraf bleek dat de afvoer lekte als een zeef en de kraan van de wasbak staat uit het midden.
Echt waardeloos en raad iedereen aan bij dit bedrijf geen keuken te kopen.
Achteraf nog geen telefoontje van het bedrijf gehad of alles naar wens was verlopen, schandalig als je bedenkt dat we dik 10.000 euro daar hebben achtergelaten.
Jorg de Vette
|Onvolledige informatievoorziening door het Keukenhuis Cadier en Keer. Wij hebben een aantal jaar geleden een keuken gekocht bij het Keukenhuis en zijn toen goed geadviseerd en de keuken is naar tevredenheid geplaatst. Helaas is de aftersales ronduit slecht. Omdat wij minimaal 5 apparaten van Bauknecht afnamen, werd onze garantie verlengd tot 5 jaar. Toen vervolgens de combimagnetron na 4 jaar kapot ging, bleek dat wij documenten naar Bauknecht hadden moeten opsturen om de verlengde garantie te effectueren. Hier zijn wij echter nooit over geinformeerd door de verkoper en monteurs van het Keukenhuis. Het Keukenhuis verwijst eerst onterecht naar Bauknecht en geeft uberhaupt geen reactie op deze klacht wat zeer onprofessioneel is. Het Keukenhuis weigert ons op geen enkele manier financieel tegemoet te komen terwijl hun informatievoorziening gewoon onvoldoende was. Voor ons reden om nooit meer een keuken bij het Keukenhuis af te nemen.