1 ster is nog te veel voor deze slechte ‘service’.
Op 11 September ben ik langs gegaan met een gouden ring met steen om hem schoon te laten maken.
De ring zou worden opgestuurd naar de goudsmid en er werd gezegd met een week is hij ongeveer wel klaar, maar dat ik dan wel gebeld zou worden.
Na een week en 1 dag nog niks te hebben gehoord op 19 September, langsgegaan in de winkel.
Opeens begint de mevrouw in de winkel over een prijsopgave.. ik reageer een beetje verbaasd, maar ze snapt er zelf ook vrij weinig van. Maar ik zou er over gebeld worden in het aankomende weekend.
Die avond ben ik net voordat ze gingen sluiten gebeld, maar ik had de oproep gemist. 2 dagen later, 21 September, weer langs gegaan.
Er was toen ook een andere mevrouw aanwezig, die blijkbaar meer wist van de prijsopgave.
Ze vermeldde dat de steen van de ring los zit.
Hier wist ik helemaal niks vanaf!
Het zou 37,50 kosten om deze weer vast te laten zetten, terwijl ik alleen heb gevraagd om de ring schoon te maken.
Na een discussie in de winkel besloten om de ring terug te nemen zonder deze te laten schoonmaken of wat dan ook. De vrouw die meer wist van de prijsopgave reageerde een beetje kribbig. (Ze zei namelijk eerder dan ik dat ze de ring wel terug kon laten sturen.)
Ik zou gebeld worden als de ring terug zou zijn.
Vervolgens na 1,5 week, 2 Oktober, zelf maar weer gebeld wanneer de ring nou eens terug zou zijn. Ik kreeg de mededeling dat ik op het lijstje stond en die dag gebeld zou worden dat de ring terug is(yeah right).
Bleek de ring 29 September ‘al’ terug te zijn. Maar omdat het nog verwerkt moest worden en uit de computer gehaald moest worden kon de ring toen nog niet worden opgehaald.
Vind het sowieso allemaal erg lang duren. Kan het me niet voorstellen dat het een week duurt voordat iets weer is terug gestuurd.
Al met al is de communicatie tussen de medewerkers zeer slecht evenals de communicatie naar de klant(en).
Toen ik de ring bracht werd mij niets gemeld over de steen die los zat.
Vervolgens komen ze opeens met een prijsopgave. En ik was nog steeds niet geïnformeerd over de steen die los zat. Dat hoorde ik pas een paar dagen later.
De ring ben ik dus 3 weken kwijt geweest zonder dat er ook maar iets mee is gebeurd! Echt belachelijk.
Ik ga nooit meer naar het gouden anker, heb totaal geen vertrouwen meer in deze zaak.
Voortaan naar de Suisse juwelier aan de overkant. Veel betere service en duidelijke communicatie! De ring daar gebracht en na een week kon ik deze weer schoongemaakt ophalen. Plus de aardige meneer had de steen vast gezet met speciale kit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C . Minneboo
|
Voor het verwijderen van 3 schakels aan een horlogeband vraagt men 15 euro. Dit omdat het horloge niet bij hun in de winkel is gekocht. Belachelijk...Moest er ook nog op wachten. Na een half uurtje was het nog niet klaar, sterker..er was nog niets aan gedaan. Kortom dit was voor mij de laatste keer dat ik deze winkel bezoek.
2 Reviews Plaats review
A. Beer
|1 ster is nog te veel voor deze slechte ‘service’.
Op 11 September ben ik langs gegaan met een gouden ring met steen om hem schoon te laten maken.
De ring zou worden opgestuurd naar de goudsmid en er werd gezegd met een week is hij ongeveer wel klaar, maar dat ik dan wel gebeld zou worden.
Na een week en 1 dag nog niks te hebben gehoord op 19 September, langsgegaan in de winkel.
Opeens begint de mevrouw in de winkel over een prijsopgave.. ik reageer een beetje verbaasd, maar ze snapt er zelf ook vrij weinig van. Maar ik zou er over gebeld worden in het aankomende weekend.
Die avond ben ik net voordat ze gingen sluiten gebeld, maar ik had de oproep gemist. 2 dagen later, 21 September, weer langs gegaan.
Er was toen ook een andere mevrouw aanwezig, die blijkbaar meer wist van de prijsopgave.
Ze vermeldde dat de steen van de ring los zit.
Hier wist ik helemaal niks vanaf!
Het zou 37,50 kosten om deze weer vast te laten zetten, terwijl ik alleen heb gevraagd om de ring schoon te maken.
Na een discussie in de winkel besloten om de ring terug te nemen zonder deze te laten schoonmaken of wat dan ook. De vrouw die meer wist van de prijsopgave reageerde een beetje kribbig. (Ze zei namelijk eerder dan ik dat ze de ring wel terug kon laten sturen.)
Ik zou gebeld worden als de ring terug zou zijn.
Vervolgens na 1,5 week, 2 Oktober, zelf maar weer gebeld wanneer de ring nou eens terug zou zijn. Ik kreeg de mededeling dat ik op het lijstje stond en die dag gebeld zou worden dat de ring terug is(yeah right).
Bleek de ring 29 September ‘al’ terug te zijn. Maar omdat het nog verwerkt moest worden en uit de computer gehaald moest worden kon de ring toen nog niet worden opgehaald.
Vind het sowieso allemaal erg lang duren. Kan het me niet voorstellen dat het een week duurt voordat iets weer is terug gestuurd.
Al met al is de communicatie tussen de medewerkers zeer slecht evenals de communicatie naar de klant(en).
Toen ik de ring bracht werd mij niets gemeld over de steen die los zat.
Vervolgens komen ze opeens met een prijsopgave. En ik was nog steeds niet geïnformeerd over de steen die los zat. Dat hoorde ik pas een paar dagen later.
De ring ben ik dus 3 weken kwijt geweest zonder dat er ook maar iets mee is gebeurd! Echt belachelijk.
Ik ga nooit meer naar het gouden anker, heb totaal geen vertrouwen meer in deze zaak.
Voortaan naar de Suisse juwelier aan de overkant. Veel betere service en duidelijke communicatie! De ring daar gebracht en na een week kon ik deze weer schoongemaakt ophalen. Plus de aardige meneer had de steen vast gezet met speciale kit.
C . Minneboo
|Voor het verwijderen van 3 schakels aan een horlogeband vraagt men 15 euro. Dit omdat het horloge niet bij hun in de winkel is gekocht. Belachelijk...Moest er ook nog op wachten. Na een half uurtje was het nog niet klaar, sterker..er was nog niets aan gedaan. Kortom dit was voor mij de laatste keer dat ik deze winkel bezoek.